abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_187480344
Elodie is echt een prachtige vrouw! En wat is die Yasmine een tokkiewijf zeg. Eigenlijk allemaal wel maar ach het kijkt wel lekker weg
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_187487558
Die Bulent is ook niks. Elodie schaamde zich volgens mij kapot. Ik word ook een beetje misselijk ondertussen van die uitspraken als “ik neuk elke vrouw die ik wil”. Alsof het een enorme uitdaging is om daar te neuken met zo’n tweeling in huis.

Ik vind Wayne de leukste. Altijd aardig over nieuwkomers.

Ik weet niet of ik verder ga kijken. Ik vond hoe Yasmine tegen Rowan deed echt enorm te ver gaan. Ook dat MTV hier niets mee heeft gedaan. Ze had er gewoon uitgeknikkerd moeten worden.
pi_187488405
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 16:52 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Die Bulent is ook niks. Elodie schaamde zich volgens mij kapot. Ik word ook een beetje misselijk ondertussen van die uitspraken als “ik neuk elke vrouw die ik wil”. Alsof het een enorme uitdaging is om daar te neuken met zo’n tweeling in huis.

Ik vind Wayne de leukste. Altijd aardig over nieuwkomers.

Ik weet niet of ik verder ga kijken. Ik vond hoe Yasmine tegen Rowan deed echt enorm te ver gaan. Ook dat MTV hier niets mee heeft gedaan. Ze had er gewoon uitgeknikkerd moeten worden.
De redactie stimuleert het juist. Volgende week moet the Queen van de villa gekozen worden. Nou dat is alleen maar nog meer olie op het vuur.
pi_187489002
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 16:52 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Die Bulent is ook niks. Elodie schaamde zich volgens mij kapot. Ik word ook een beetje misselijk ondertussen van die uitspraken als “ik neuk elke vrouw die ik wil”. Alsof het een enorme uitdaging is om daar te neuken met zo’n tweeling in huis.

Ik vind Wayne de leukste. Altijd aardig over nieuwkomers.

Ik weet niet of ik verder ga kijken. Ik vond hoe Yasmine tegen Rowan deed echt enorm te ver gaan. Ook dat MTV hier niets mee heeft gedaan. Ze had er gewoon uitgeknikkerd moeten worden.
Mwa, Rowan is ook een vechtersbaas. Ze deed haar oorbellen al uit voordat Yasmine haar aanviel. Het scheelde niet veel of zij zou als eerste klappen.
pi_187492980
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 18:21 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Mwa, Rowan is ook een vechtersbaas. Ze deed haar oorbellen al uit voordat Yasmine haar aanviel. Het scheelde niet veel of zij zou als eerste klappen.
Kan ook zelfbescherming zijn geweest.
pi_187493012
Yasmine mankeert echt iets.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 22:24:30 #107
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_187493069
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 16:52 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Die Bulent is ook niks. Elodie schaamde zich volgens mij kapot. Ik word ook een beetje misselijk ondertussen van die uitspraken als “ik neuk elke vrouw die ik wil”. Alsof het een enorme uitdaging is om daar te neuken met zo’n tweeling in huis.

Ik vind Wayne de leukste. Altijd aardig over nieuwkomers.

Ik weet niet of ik verder ga kijken. Ik vond hoe Yasmine tegen Rowan deed echt enorm te ver gaan. Ook dat MTV hier niets mee heeft gedaan. Ze had er gewoon uitgeknikkerd moeten worden.
Wayne is wel een goeie gast ja maar vergeet niet dat hij in het eerste seizoen ook ineens die Mr Steal Your Girl sloeg

Yasmine hoort in een gesticht, die valt me wel echt heel erg tegen
pi_187493403
Ik ga wel stuk om die tweeling. :') Geen verstand maar wel humor
pi_187493965
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 18:21 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Mwa, Rowan is ook een vechtersbaas. Ze deed haar oorbellen al uit voordat Yasmine haar aanviel. Het scheelde niet veel of zij zou als eerste klappen.
Dat zag ik niet op die manier.
pi_187497344
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 22:19 schreef so.original het volgende:

[..]

Kan ook zelfbescherming zijn geweest.
als iemand zo voor mij staat te flippen als een malloot doe ik denk ik ook ff mijn oorbellen uit voor ze eruit gescheurd worden :{w
pi_187498831
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 08:43 schreef Superfatcat het volgende:

[..]

als iemand zo voor mij staat te flippen als een malloot doe ik denk ik ook ff mijn oorbellen uit voor ze eruit gescheurd worden :{w
zag op het einde dat een van 2ling oor flink afgeplakt had in een van die 'interview' fragmentjes.
pi_187499721
Een heel asociale bende, dat is het gewoon. Gasten die vrouwen als spermaspons gebruiken en vrouwen die dat geweldig vinden om zo te kunnen worden gebruikt. Zijn net volwassen maar bestaan dan al uit evenveel plastiek als Michael Jackson zodat ze er 40 uitzien (Jaimy, Rowan en de twins). Enige normalen in dat huis zijn Roy, Joshua, Renan krijgt het voordeel van de twijfel hoewel het in het vorige seizoen ook gewoon een fuckboy was. Hoe kan de jeugd opkijken naar zulke figuren?
pi_187500523
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 22:59 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Dat zag ik niet op die manier.
Inderdaad zie ik het ook niet zo.
Ze heeft zich aardig ingehouden maar als er zo'n lelijke aso breedbekkikker een paar uur tegen je staat te gillen dan is op gegeven moment de maat vol.
pi_187500636
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 22:12 schreef Anouk83 het volgende:
Ik vind zowel Elodie als Trashy Yas zonder make-up echt lelijk, terwijl Esmee er zonder make-up heel leuk uitziet
Ik vond Elodie de vorige EOTB vreselijk, ze stookte anderen tegen bepaalde personen op en durfde zelf niet veel. Ze wilde ook dolgraag sex met Alex maar die wilde haar niet.

Nu deze keer vind ik haar een klein beetje leuker, ze is niet bang en knapt haar eigen zaakjes op.

En zonder make up vind ik haar ook nog steeds mooi. De twins en trashy Yas zijn juist zeer lelijk zonder make up. Geen enkele uitstraling hebben ze.

Edit: Neemt niet weg dat Elodie net zoals de andere dames in EOTB nog steeds vreselijk dom en aso is hoor!

[ Bericht 5% gewijzigd door FOKtheFOKKERS op 19-06-2019 12:37:17 ]
pi_187506179
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 22:19 schreef so.original het volgende:

[..]

Kan ook zelfbescherming zijn geweest.
Nee, ze maakt zich klaar om te klappen.

vanaf 5:55
pi_187506809
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 11:26 schreef Googke het volgende:
Een heel asociale bende, dat is het gewoon. Gasten die vrouwen als spermaspons gebruiken en vrouwen die dat geweldig vinden om zo te kunnen worden gebruikt. Zijn net volwassen maar bestaan dan al uit evenveel plastiek als Michael Jackson zodat ze er 40 uitzien (Jaimy, Rowan en de twins). Enige normalen in dat huis zijn Roy, Joshua, Renan krijgt het voordeel van de twijfel hoewel het in het vorige seizoen ook gewoon een fuckboy was. Hoe kan de jeugd opkijken naar zulke figuren?
Die vrouwen gebruiken net zo goed de mannen voor seks. Dat is vrij duidelijk af en toe.

En wacht, opkijken? Volgens mij kijkt niemand dit programma omdat ze naar die lui opkijken. Meer een soort leedvermaak.
pi_187506844
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 08:43 schreef Superfatcat het volgende:

[..]

als iemand zo voor mij staat te flippen als een malloot doe ik denk ik ook ff mijn oorbellen uit voor ze eruit gescheurd worden :{w
Precies.
  woensdag 19 juni 2019 @ 19:40:14 #118
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_187507245
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 19:18 schreef so.original het volgende:

[..]

Die vrouwen gebruiken net zo goed de mannen voor seks. Dat is vrij duidelijk af en toe.

En wacht, opkijken? Volgens mij kijkt niemand dit programma omdat ze naar die lui opkijken. Meer een soort leedvermaak.
Voor volwassenen ja, kleine pubertjes zijn veelal fan van de singles en kijken echt naar ze op :+
TEAM TAFEL
pi_187507338
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 19:40 schreef rowan634 het volgende:

[..]

Voor volwassenen ja, kleine pubertjes zijn veelal fan van de singles en kijken echt naar ze op :+
Het aantal instagram volgers die ze hebben gekregen nadat ze hebben meegedaan zegt wel genoeg inderdaad.
pi_187508417
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 19:45 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het aantal instagram volgers die ze hebben gekregen nadat ze hebben meegedaan zegt wel genoeg inderdaad.
Fabiola heeft ook volgers. Zijn geen fans, allemaal ramptoeristen.
pi_187570960
Niemand aan het kijken nu naar mr Lover Lover en de rest?
pi_187570998
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 21:45 schreef Anouk83 het volgende:
Niemand aan het kijken nu naar mr Lover Lover en de rest?
ik kijk *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_187571062
Die meiden en al hun "twinnies" Eigenlijk kan dat toch niet lekker voelen?
  Moderator zondag 23 juni 2019 @ 21:51:01 #124
9859 crew  Karina
Woman
pi_187571069
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 21:45 schreef Anouk83 het volgende:
Niemand aan het kijken nu naar mr Lover Lover en de rest?
Ik kijk. Lisa is wel een beetje zielig of zo vind ik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_187571324
was het in het verleden niet zo dat er tussendoor ook volk naar huis werd gestuurd? Er zit nu al zoveel volk dat een beetje kansloos zit te zijn (Jamy, Joshua).
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')