Ze worden wel gelezen.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:20 schreef pirlo444 het volgende:
Er staan 20 topics ofzo over de releases van nieuwe games, is dat niet een beetje teveel van het goede aangezien niemand erop reageert
Ja zal vast wel ik kijk er ook weleens naar maar dat zou toch niet op de Frontpage hoeven te staan? En zeker geen 20 op 1 dag !quote:
Speel je die games ook dan, of ben je ze van plan om te gaan kopen?quote:Op maandag 10 juni 2019 21:23 schreef de_boswachter het volgende:
Nee, lees alles maar heb niet de behoefte om te reageren
Ik speel games.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:29 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Speel je die games ook dan, of ben je ze van plan om te gaan kopen?
Aangezien al dit nieuws nu aangeboden wordt zou het ook vreemd zijn om deze berichten over 2 weken uit te smeren.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:28 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Ja zal vast wel ik kijk er ook weleens naar maar dat zou toch niet op de Frontpage hoeven te staan? En zeker geen 20 op 1 dag !
Volgende week is het niet meer de belangrijkste gamebeurs van het jaar.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:28 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Ja zal vast wel ik kijk er ook weleens naar maar dat zou toch niet op de Frontpage hoeven te staan? En zeker geen 20 op 1 dag !
Waar moeten ze dan staan?quote:Op maandag 10 juni 2019 21:28 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je alles daar wel gaan posten de nieuwste gadgets/smarthphones en dan van alle merkenquote:Op maandag 10 juni 2019 21:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waar moeten ze dan staan?
En 20 verschillende op 1 dag, he
Ze zijn allemaal net zo goed nieuws voor de gamers onder ons als het andere nieuws.
Met games is het toch anders. Jij bent zeker geen gamer, of wel?quote:Op maandag 10 juni 2019 23:01 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je alles daar wel gaan posten de nieuwste gadgets/smarthphones en dan van alle merken
ja maar verhalen zijn leukquote:Op maandag 10 juni 2019 23:20 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Je kunt toch tegenwoordig al lang van te voren demo"s spelen op je console?
Iemand doet zijn werk met passie.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:20 schreef pirlo444 het volgende:
Er staan 20 topics ofzo over de releases van nieuwe games, is dat niet een beetje teveel van het goede aangezien niemand erop reageert
Dat is een racebak hoorde ik, verwacht minimaal een max snelheid test met een volle lading.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:51 schreef Roces18 het volgende:
Ik wil een front page topic over de nieuwe Nissan nv300 bedrijfswagen
Zeker zeker. Ben ik ten zeerste benieuwd naar. Hoeveel zand kan die meenemenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:09 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Dat is een racebak hoorde ik, verwacht minimaal een max snelheid test met een volle lading.
Of die nieuwste auto"squote:Op maandag 10 juni 2019 23:22 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Met games is het toch anders. Jij bent zeker geen gamer, of wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |