abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 juni 2019 @ 14:50:21 #151
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_187370114
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 14:44 schreef capricia het volgende:
Ton Beukering neemt alles terug: Zowel zijn opmerking over MH17 met zijn ‘Oekraïense gekkie’ als zijn opmerking over de makke joodse lammetjes.

https://twitter.com/Nielsrigter/status/1138420087680065536
https://twitter.com/Nielsrigter/status/1138419700441001984

Ik vind het heel bijzonder
Waarom neemt hij alles terug als Baudet en Cliteur op TPO beweren dat de Telegraaf uit is naar sensatie?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 11 juni 2019 @ 14:59:04 #152
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_187370303
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 14:30 schreef sol1taire het volgende:
Uit de FvD nieuwsbrief. Roept u maar :7

----- knip
Punt 14 en punt 15. Dat baudet Le Penn zijn proefschrift heeft aangeboden is niet waar maar toch wel maar het gesprek duurde maar 10 min en Le Penn heeft het nooit gelezen ? :D
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_187370485
quote:
Forum-senator Beukering heeft spijt van ‘onhandige’ uitspraak over JodenToine Beukering, kandidaat-voorzitter van de Eerste Kamer namens Forum voor Democratie, heeft spijt van zijn uitspraak dat Joden tijdens de Tweede Wereldoorlog ‘als makke lammetjes door de gaskamers werden gejaagd’. ,,Dat was een hele onhandige opmerking.’’
Over de MH 17
quote:
Beukering zegt nu: ,,Ik onderschrijf volledig de verklaring van het JIT. En ik hoop dat de daders heel snel gepakt worden en dat er gerechtigheid komt.’’
https://www.ad.nl/politie(...)-over-joden~a79b0cd8
  dinsdag 11 juni 2019 @ 15:09:38 #154
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187370508
"Negers zijn dom", volgens een nu weer in genade aangenomen FvD prominent

--- "Ach welnee, dat begrijp je helemaal verkeerd"
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187370611
quote:
Opvallend, want zijn partij plaatst nog altijd vraagtekens bij het JIT-onderzoek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187370739
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Transgenderisme is natuurlijk geen zelfontplooiing, aangezien de transgenders er niet zelf voor betalen. Ik zie het ook niet als ontplooiing, het is meer zelfverandering, maar de transgenderindustrie ontplooit zich wel flink. Ik vind het allemaal niet zo vanzelfsprekend, er is geen geld om elk ziek lichaam beter te maken maar er is wel geld om in gezonde lichamen te gaan snijden en om psychiatrische begeleiding te geven.
[..]

Ik denk dat het FvD prima zijn eigen standpunten kan formuleren en ze daar jouw creatieve interpretaties of die van talloze anderen niet voor nodig hebben.
Transgenders moeten ook gewoon een zorgverzekering afsluiten, eigen risico betalen en eventueel (afhankelijk van verzekeraar en type behandelingen) aanvullende verzekeringen afsluiten. Ze betalen dus allemaal gewoon netjes mee. Ook het idee dat er geen geld is voor het beter maken van andere zieken is een farce. Er is dit jaar een gepland begrotingsoverschot van meer dan 10 miljard. Dat gaat in goede VVD traditie aangewend worden voor belasting verlichting voor bedrijven. Daarnaast is Nederland een van de grootste belastingparadijzen voor het bedrijfsleven op aarde (voor bedrijven dan). Als er al te weinig geld is (zorgverzekeraars zijn het daar blijkbaar niet mee eens want die vergoeden een hoop vanuit de basis verzekering) dan is dat dus een puur politieke keuze.

Verder is "jezelf" kunnen zijn natuurlijk gewoon zelfontplooiing. Je kan zelfs prima transgender zijn zonder van geslacht te wisselen. De meesten gaan overigens zonder geslachtsverandering door het leven. Laten we maar eerst eens beginnen met het erkennen dat er een hoop mensen zijn die zich zo voelen en die mensen accepteren in plaats van wegzetten als "symptoom van morele zwakte" zoals Freek (ben even zijn achternaam kwijt) doet. Dan kun je daarna altijd nog een discussie starten over hoe de kosten voor behandelingen moeten worden geregeld.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 15:30:35 #157
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_187370853
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:09 schreef Klopkoek het volgende:
"Negers zijn dom", volgens een nu weer in genade aangenomen FvD prominent

--- "Ach welnee, dat begrijp je helemaal verkeerd"

Grappig dat deze man Lombroso-technisch gezien ook laag in de boom zit.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 15:35:49 #158
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187370977
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Grappig dat deze man Lombroso-technisch gezien ook laag in de boom zit.
Misschien kan Dijkhoff hoogstpersoonlijk de maten komen op meten

https://www.retecool.com/dijkhoff-vvd-schedelmeten-is-ok-ole-ole/
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187370983
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:09 schreef Klopkoek het volgende:
"Negers zijn dom", volgens een nu weer in genade aangenomen FvD prominent

--- "Ach welnee, dat begrijp je helemaal verkeerd"
Hmmm, in dat artikel komt de term neger helemaal niet voor? Of werkt de zoekfunctie van firefox niet goed meer sinds de laatste update?
pi_187371015
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 14:59 schreef gniffie het volgende:

[..]

Punt 14 en punt 15. Dat baudet Le Penn zijn proefschrift heeft aangeboden is niet waar maar toch wel maar het gesprek duurde maar 10 min en Le Penn heeft het nooit gelezen ? :D
Le Penn snapt geen Engels blijkbaar.
pi_187371092
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Opvallend, want zijn partij plaatst nog altijd vraagtekens bij het JIT-onderzoek.
Het is heel waarschijnlijk dat 'Russen' (of preciezer: pro-Russische rebellen, of door Rusland aangestuurde rebellengroepen) de MH17 hebben neergehaald. Echter: het onderzoeksteam dat het bewijs moet vinden, het Joint Investigation Team (JIT), wordt gevormd door Nederland, Australië, België, Maleisië en… Oekraïne zèlf! Dat land is daarmee dus behalve mogelijke dader nu ook aanklager geworden! Het maakt de kwestie niet eenvoudiger. Wij vinden dat we de resultaten van het onderzoek om deze reden op z’n minst met een gezonde, kritische blik mogen bekijken. En waar zijn de primaire radarbeelden? Waarom had Oekraïne het luchtruim niet gesloten? De voorlopige uitkomsten van het onderzoek zagen er naar onze overtuiging niettemin degelijk uit. Maar ook hier is terughoudendheid geboden. Want in ons land, in onze rechtstaat, beslist uiteindelijk de rechter over schuld en daderschap. Past het politici om daarop vooruit te lopen en nu al te verklaren 'dat Rusland het gedaan heeft'? Wij denken van niet, en we vinden de aloude leer van de trias politica daarbij aan onze zijde.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 15:45:18 #162
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187371171
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:36 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Hmmm, in dat artikel komt de term neger helemaal niet voor? Of werkt de zoekfunctie van firefox niet goed meer sinds de laatste update?
Klopkoek verzint de boel weer bij elkaar. Yernaz heeft de kwalificatie dom en het woord neger nooit gebruikt. Pure framing.
  Moderator dinsdag 11 juni 2019 @ 15:50:03 #163
236264 crew  capricia
pi_187371284
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Klopkoek verzint de boel weer bij elkaar. Yernaz heeft de kwalificatie dom en het woord neger nooit gebruikt. Pure framing.
Het ging om mensen uit Afrika. En Yernaz haalde daar huidskleur bij.
Definitely not CIA
  dinsdag 11 juni 2019 @ 15:50:33 #164
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187371293
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Klopkoek verzint de boel weer bij elkaar. Yernaz heeft de kwalificatie dom en het woord neger nooit gebruikt. Pure framing.
Hij heeft het letterlijk over rassen...
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187371379
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:41 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Het is heel waarschijnlijk dat 'Russen' (of preciezer: pro-Russische rebellen, of door Rusland aangestuurde rebellengroepen) de MH17 hebben neergehaald. Echter: het onderzoeksteam dat het bewijs moet vinden, het Joint Investigation Team (JIT), wordt gevormd door Nederland, Australië, België, Maleisië en… Oekraïne zèlf! Dat land is daarmee dus behalve mogelijke dader nu ook aanklager geworden! Het maakt de kwestie niet eenvoudiger. Wij vinden dat we de resultaten van het onderzoek om deze reden op z’n minst met een gezonde, kritische blik mogen bekijken. En waar zijn de primaire radarbeelden? Waarom had Oekraïne het luchtruim niet gesloten? De voorlopige uitkomsten van het onderzoek zagen er naar onze overtuiging niettemin degelijk uit. Maar ook hier is terughoudendheid geboden. Want in ons land, in onze rechtstaat, beslist uiteindelijk de rechter over schuld en daderschap. Past het politici om daarop vooruit te lopen en nu al te verklaren 'dat Rusland het gedaan heeft'? Wij denken van niet, en we vinden de aloude leer van de trias politica daarbij aan onze zijde.
Ja, ik heb de passage gelezen. Deze uitleg staat redelijk haaks op de stelligheid van die senator.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187371507
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, ik heb de passage gelezen. Deze uitleg staat redelijk haaks op de stelligheid van die senator.
Valt wel mee zoals ik het lees. Ik zie geen tegenstrijdigheid.
pi_187371878
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:50 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hij heeft het letterlijk over rassen...
Hij is niet 'wit' dus dan mag dat toch? Het is zo iemand die door de slavernij van zijn betoveroveroverovergrootvader nog steeds geen monogame vaste relatie kan volhouden, geen normale baan kan vinden, in zijn jeugd verschrikkelijk gepest is met zijn kleur, zelfs misschien weleens het n-woord, "neger" genoemd en nog steeds overal met de nek wordt aangekeken. Dus hij mag ras overal bijhalen waar hij wil, net als de rest van die niet witte slachtofferkermis bij de PO en het gros van de media.

Ik ben ook niet zo op mijn gemak met die discussie, maar ik kan mij ook voorstellen dat dat voor iemand met zijn huidskleur en achtergrond anders ligt. Hoe die Volkskrant van jou daarmee omgaat deugt echter van geen kant, zo min mogelijk citeren, zoveel mogelijk in 'eigen woorden' weergeven wat er gezegd en vooral gedacht zou zijn. Dan weer zo'n infantiel flimpje er achteraan waarin de Volkskrant wel even uit zal leggen hoet het zit hoe je moet denken. Als je nou die hele discussie taboe verklaart dat vind ik dat een verdedigbaar standpunt, maar dat doet de Volkskrant niet, die gaat een pseudowetenschappelijk verhaaltje afsteken als weerlegging.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 16:29:58 #168
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187372008
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij is niet 'wit' dus dan mag dat toch? Het is zo iemand die door de slavernij van zijn betoveroveroverovergrootvader nog steeds geen monogame vaste relatie kan volhouden, geen normale baan kan vinden, in zijn jeugd verschrikkelijk gepest is met zijn kleur, zelfs misschien weleens het n-woord, "neger" genoemd en nog steeds overal met de nek wordt aangekeken. Dus hij mag ras overal bijhalen waar hij wil, net als de rest van die niet witte slachtofferkermis bij de PO en het gros van de media.

Ik ben ook niet zo op mijn gemak met die discussie, maar ik kan mij ook voorstellen dat dat voor iemand met zijn huidskleur en achtergrond anders ligt. Hoe die Volkskrant van jou daarmee omgaat deugt echter van geen kant, zo min mogelijk citeren, zoveel mogelijk in 'eigen woorden' weergeven wat er gezegd en vooral gedacht zou zijn. Dan weer zo'n infantiel flimpje er achteraan waarin de Volkskrant wel even uit zal leggen hoet het zit hoe je moet denken. Als je nou die hele discussie taboe verklaart dat vind ik dat een verdedigbaar standpunt, maar dat doet de Volkskrant niet, die gaat een pseudowetenschappelijk verhaaltje afsteken als weerlegging.
Dit. Ik ben dat gezeik over Raumatarsing zo beu. Het is een bijzonder figuur, met zijn doorgeslagen libertarisme en pleidooi voor wapenbezit, maar het is geen racist. En een stoffige column uit 2015 maakt het zeker geen "officieel" FVD thema.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 16:37:08 #169
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187372188
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dit. Ik ben dat gezeik over Raumatarsing zo beu. Het is een bijzonder figuur, met zijn doorgeslagen libertarisme en pleidooi voor wapenbezit, maar het is geen racist. En een stoffige column uit 2015 maakt het zeker geen "officieel" FVD thema.
De ophef over Yernaz waardoor hij weg moest was omdat hij vobd dat homorechten de samenleving kwaad deden.

Het racisme was daarvoor en dat kunnen we wel als officieel thema bestempelen omdat de nummer 1 en 2 het als feitelijk juist bestempelde
Laffe huichelaar
  dinsdag 11 juni 2019 @ 16:41:58 #170
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187372291
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De ophef over Yernaz waardoor hij weg moest was omdat hij vobd dat homorechten de samenleving kwaad deden.

Het racisme was daarvoor en dat kunnen we wel als officieel thema bestempelen omdat de nummer 1 en 2 het als feitelijk juist bestempelde
Daar heeft hij toch ook wel een punt als je het puur darwinistisch zou gaan bekijken?
Ik vond het ook niet echt kunnen. Heeft geen plaats in de politiek, maar ik vond die uitspraak ook weer zo opgeblazen door de media.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 16:46:55 #171
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187372388
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Moet je maar eens op Twitter kijken. Particulieren en bedrijven tuimelen over elkaar heen om de mannen weg te zetten als overbetaalde, verwende losers en de vrouwen als goudeerlijke, hardwerkende super talentjes die 2x zo hard werken en eigenlijk 2x het salaris van de mannen zouden moeten verdienen, maar nooit de kans krijgen in deze wrede patriarchale wereld. :')
Wonderbaarlijk wat er allemaal in jouw hersenpan om gaat
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 11 juni 2019 @ 16:49:26 #172
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187372464
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dit. Ik ben dat gezeik over Raumatarsing zo beu. Het is een bijzonder figuur, met zijn doorgeslagen libertarisme en pleidooi voor wapenbezit, maar het is geen racist. En een stoffige column uit 2015 maakt het zeker geen "officieel" FVD thema.
Hij is juist wel een 100% racist omdat hij er een wetenschappelijk sausje overheen giet. Wanneer je het hebt over dat bepaalde "rassen" (het woord van Yernaz, Hiddema) een lager IQ hebben dan je absoluut een gore racist.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187372709
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:49 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hij is juist wel een 100% racist omdat hij er een wetenschappelijk sausje overheen giet. Wanneer je het hebt over dat bepaalde "rassen" (het woord van Yernaz, Hiddema) een lager IQ hebben dan je absoluut een gore racist.
Degene die het over rassen hebben in dat artikel zijn niet FvD'rs (Ollongren en een Jovd'r)?
  dinsdag 11 juni 2019 @ 17:14:07 #174
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187372936
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Daar heeft hij toch ook wel een punt als je het puur darwinistisch zou gaan bekijken?
Ik vond het ook niet echt kunnen. Heeft geen plaats in de politiek, maar ik vond die uitspraak ook weer zo opgeblazen door de media.
Wat ik jammer vind is dat men daar in de politiek zo snel weer overheen stapt.

Yernaz is eruit getrapt toen dat FvD uitkwam en nu weer binnengehaald als het electoraal geen gevolgen heeft omdat men Yernaz bij de volgende verkiezingen weer vergeten is.

Typisch partijkartel overigens, dat men al dan niet in een andere functie toch weer binnengehaald wordt. Een van de hoofdredenen dat ik eigenlijk met geen enkele politieke partij wat op heb, dat huichelachtige.
Laffe huichelaar
  dinsdag 11 juni 2019 @ 17:34:19 #175
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187373227
SIGILUX twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 17:22:37 @EersteKamer @D66_EersteKamer Daar zitten ze dan, senator Annabel ‘mooie ovens’ @ANanninga, en senator Paul ‘voorzichtig beginnen’ Cliteur. #EersteKamer #FVD https://t.co/lOHNcyrUYc reageer retweet
Owja, Annabel vond die Auschwitz ovens zo mooi.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187373360
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 17:34 schreef Klopkoek het volgende:
SIGILUX twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 17:22:37 @:EersteKamer @:D66_EersteKamer Daar zitten ze dan, senator Annabel ‘mooie ovens’ @:ANanninga, en senator Paul ‘voorzichtig beginnen’ Cliteur. #EersteKamer #FVD https://t.co/lOHNcyrUYc reageer retweet
Owja, Annabel vond die Auschwitz ovens zo mooi.
Dat blijft zo treurig, dat dat steeds herhaald wordt, totaal uit de context gehaald. Daarmee maak je de hele discussie kapot, terwijl je ook op een normale inhoudelijke manier kritiek kunt leveren.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 11 juni 2019 @ 18:00:53 #177
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187373649
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 17:43 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat blijft zo treurig, dat dat steeds herhaald wordt, totaal uit de context gehaald. Daarmee maak je de hele discussie kapot, terwijl je ook op een normale inhoudelijke manier kritiek kunt leveren.
Nanninga heeft een hele waslijst aan anti semitische tweets.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187373752
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dit. Ik ben dat gezeik over Raumatarsing zo beu. Het is een bijzonder figuur, met zijn doorgeslagen libertarisme en pleidooi voor wapenbezit, maar het is geen racist. En een stoffige column uit 2015 maakt het zeker geen "officieel" FVD thema.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dit. Ik ben dat gezeik over Raumatarsing zo beu. Het is een bijzonder figuur, met zijn doorgeslagen libertarisme en pleidooi voor wapenbezit, maar het is geen racist. En een stoffige column uit 2015 maakt het zeker geen "officieel" FVD thema.
Nee, maar het moest per se aan zijn witte meester geplakt kunnen worden, dus moest die er afstand van nemen en weigerde hij dat! Halsema framede hem vervolgens incorrect als HIndoestaanse Surinamer om te doen alsof hij het niet over zichzelf had.

Dus het is niet zo dat alleen zwarten racistisch mogen zijn, ze moeten het ook nog op de juiste manier zijn zoals de witte mevrouwen het willen zien, anders mag het ook niet. En Ramataursing is de excuusneger van het FvD natuurlijk, dat hij al lang voor het ontstaan van het FvD op tv was met zijn libertarische waanzin doet er niet toe.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:49 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hij is juist wel een 100% racist omdat hij er een wetenschappelijk sausje overheen giet. Wanneer je het hebt over dat bepaalde "rassen" (het woord van Yernaz, Hiddema) een lager IQ hebben dan je absoluut een gore racist.
Maar dat pseudowetenschappelijke filmpje van jouw bron, de Volkskrant mag wel?

Of je zegt, we gaan het daar gewoon niet over hebben. Dat vind ik een te respecteren standpunt, maar daarvoor is het wat laat. Dan moet je ook niet beginnen met achterstanden op de arbeidsmarkt toeschrijven aan discriminatie. Of je zet de deur open voor wat de wetenschap erover zegt maar dan moet je het ook willen weten en kun je niet zonder wetenschappelijk bewijs en tegen bestaande aanwijzingen in beweren dat er geen IQ verschillen tussen volkeren dan wel rassen bestaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_187373839
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 18:00 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nanninga heeft een hele waslijst aan anti semitische tweets.
Nee, lees je eens een keer in, het betreft enkele citaten van o.a. Hans Teeuwen.

Je kunt alles vinden van Nanninga, maar ze is allesbehalve antisemiet of racist.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 11 juni 2019 @ 18:12:33 #180
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187373851
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 18:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]


[..]

Nee, maar het moest per se aan zijn witte meester geplakt kunnen worden, dus moest die er afstand van nemen en weigerde hij dat! Halsema framede hem vervolgens incorrect als HIndoestaanse Surinamer om te doen alsof hij het niet over zichzelf had.

Dus het is niet zo dat alleen zwarten racistisch mogen zijn, ze moeten het ook nog op de juiste manier zijn zoals de witte mevrouwen het willen zien, anders mag het ook niet. En Ramataursing is de excuusneger van het FvD natuurlijk, dat hij al lang voor het ontstaan van het FvD op tv was met zijn libertarische waanzin doet er niet toe.
[..]

Maar dat pseudowetenschappelijke filmpje van jouw bron, de Volkskrant mag wel?

Of je zegt, we gaan het daar gewoon niet over hebben. Dat vind ik een te respecteren standpunt, maar daarvoor is het wat laat. Dan moet je ook niet beginnen met achterstanden op de arbeidsmarkt toeschrijven aan discriminatie. Of je zet de deur open voor wat de wetenschap erover zegt maar dan moet je het ook willen weten en kun je niet zonder wetenschappelijk bewijs en tegen bestaande aanwijzingen in beweren dat er geen IQ verschillen tussen volkeren dan wel rassen bestaan.
Welk filmpje heb je het over?

Owja, Baudet heeft weer zitten verkondigen dat Hitler links was.

Zo ken ik er nog wel een. De centrumdemocraten waren centrum en democratisch, dus het partijkartel.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 11 juni 2019 @ 18:14:00 #181
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187373873
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 18:11 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Nee, lees je eens een keer in, het betreft enkele citaten van o.a. Hans Teeuwen.

Je kunt alles vinden van Nanninga, maar ze is allesbehalve antisemiet of racist.
Lang niet allemaal waren citaten van Teeuwen, en daarnaast maakt het nogal wat uit wanneer je zo iemand zonder tegenspraak citeert
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 11 juni 2019 @ 18:16:15 #182
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187373909
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 18:11 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Nee, lees je eens een keer in, het betreft enkele citaten van o.a. Hans Teeuwen.

Je kunt alles vinden van Nanninga, maar ze is allesbehalve antisemiet of racist.
https://sargasso.nl/hoe-a(...)tallnachtherdenking/

https://medium.com/@natas(...)voorbij-569d362fb7ce

Dat gaat wel iets verder dan 160 tekens
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187373952
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 18:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Welk filmpje heb je het over?
Over het filmpje in je eigen link:
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:09 schreef Klopkoek het volgende:
"Negers zijn dom", volgens een nu weer in genade aangenomen FvD prominent

--- "Ach welnee, dat begrijp je helemaal verkeerd"
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 18:14 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Lang niet allemaal waren citaten van Teeuwen, en daarnaast maakt het nogal wat uit wanneer je zo iemand zonder tegenspraak citeert
Inderdaad zeg, voor je het weet gaat een verwarde idioot ermee aan de haal. Wat denken ze wel niet, zomaar proberen te formuleren wat je bedoelt. Je moet elk zinsdeel, elk los woord en zelfs elk woorddeel zo kiezen dat het niet met valse intenties geciteerd kan worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 18:21:09 #184
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187374006
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 18:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Over het filmpje in je eigen link:
[..]


[..]

Inderdaad zeg, voor je het weet gaat een verwarde idioot ermee aan de haal. Wat denken ze wel niet, zomaar proberen te formuleren wat je bedoelt. Je moet elk zinsdeel, elk los woord en zelfs elk woorddeel zo kiezen dat het niet met valse intenties geciteerd kan worden.
Voortaan dus maar klakkeloos uit Der Ewige Jude citeren. Kun je daarna altijd er nog achter schuilen dat het niet je eigen woorden zijn.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 11 juni 2019 @ 18:23:17 #185
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187374045
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 18:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Over het filmpje in je eigen link:
Wat is er mis mee?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187374209
quote:
Dan kan ik net goed de dagelijkse standaard gaan citeren, allemaal uit de context gehaalde kul.

Maar laten we niet verder off-topic gaan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_187374317
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 18:23 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat is er mis mee?
Jij stelt dat je geen wetenschappelijk sausje over het verband tussen ras en IQ mag gooien want daat maakt een racist, dat is precies wat de Volkskrant hier doet, alleen is het een pseudowetenschappelijk sausje. Ze vertellen namelijk niet hoe het wel zit zoals beloofd, maar serveren een tweetal wetenschappers (terecht) af en stellen vervolgens dat IQ er nauwelijks toe doet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_187374810
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 14:30 schreef sol1taire het volgende:
Uit de FvD nieuwsbrief. Roept u maar :7

12. Baudet deelde een filmpje van Duitse neonazi-vrouwen

Dat die vrouwen ‘neonazi’s’ zouden zijn is complete kolder. Maar belangrijker: gaat het nou om de inhoud of om de herkomst?
Typisch FvD weer. Alles wordt weer verkeerd uitgelegd en zij wisten weer eens van niets. Om vervolgens te claimen dat het 'om het idee gaat'.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  Moderator dinsdag 11 juni 2019 @ 19:21:14 #189
236264 crew  capricia
pi_187375015
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 19:06 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Typisch FvD weer. Alles wordt weer verkeerd uitgelegd en zij wisten weer eens van niets. Om vervolgens te claimen dat het 'om het idee gaat'.
Dat schreef de Telegraaf ook al. Dat Forum van bijna alles de media de schuld gaf.
Definitely not CIA
pi_187375147
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 19:06 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Typisch FvD weer. Alles wordt weer verkeerd uitgelegd en zij wisten weer eens van niets. Om vervolgens te claimen dat het 'om het idee gaat'.
De media doen toch erg hun best om dingen uit hun context te tillen en uitspraken 'uit te leggen' ipv weer te geven om dan vervolgens van ophef te spreken over hun eigen uitleg? Het is zoeken, zoeken, draaien, associeren, alles mag waar het om het FvD gaat. Het lijkt wel alsof er op de uitspraken en standpunten van FvD-ers zelf helemaal niets aan te merken is....
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_187375241
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 19:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De media doen toch erg hun best om dingen uit hun context te tillen en uitspraken 'uit te leggen' ipv weer te geven om dan vervolgens van ophef te spreken over hun eigen uitleg? Het is zoeken, zoeken, draaien, associeren, alles mag waar het om het FvD gaat. Het lijkt wel alsof er op de uitspraken en standpunten van FvD-ers zelf helemaal niets aan te merken is....
De werkelijke, enorm rechtse en voor de meeste mensen financieel zeer pijnlijke, inhoud doen ze nou eenmaal geen uitspraken over. Ze gebruiken alleen woorden die ze niet snappen, doen rare uitspraken die ze weer in moeten trekken, beschouwen en citeren mensen met wie ze het blijkbaar niet eens zijn (zonder dat er bij te zeggen) en nodigen gekke sprekers en gasten uit.

Ja, dan gaat het daar over en niet over de minstens zo verschrikkelijke inhoud.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_187375254
Kom nou, het ging bij dat congres ook alweer over clown world. Dat deze term zwaar geconnoteerd is met alt-right is natuurlijk weer volledig toeval en uit z'n verband gerukt.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_187375614
Sowieso dat lijstje aan smoesjes :') De ene dag weet Baudet eigenlijk niks over fascisme, de andere dag vergelijkt hij Juncker met Hitler, weer een andere dag zijn de politieke tegenstanders van FvD de echte fascisten.
pi_187375672
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 21:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Volgens het FvD de volgende:
Wanneer religieuze leefregels conflicteren met de Nederlandse wet, gaat de Nederlandse wet altijd voor.
Iedereen heeft het recht te geloven wat hij of zij wil; dus ook het recht om van zijn of haar geloof af te vallen.
Iedereen heeft het recht godsdienstige ideeën te bekritiseren, te ridiculiseren, te analyseren en in twijfel te trekken.
Alle mensen zijn fundamenteel gelijkwaardig, ongeacht geslacht, ras of seksuele gerichtheid.
De partnerkeuze is vrij; uithuwelijking en kindhuwelijken zijn onaanvaardbaar.
Maar hoe zijn dit Nederlandse waarden dan. Ja oké het woord Nederlandse wet. Maar al zou je dat woord veranderen naar Duitse/Zweedse/Noorse/Engelse/Denemarkse/Franse is het dan wezenlijk anders? Volgens mij niet. In dat geval vraag ik me altijd af waarom je het over Nederlandse waarden hebt terwijl deze waarden dus helemaal niet aan landsgrenzen gebonden zijn.
  Moderator dinsdag 11 juni 2019 @ 20:10:50 #195
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187375846
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 20:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Maar hoe zijn dit Nederlandse waarden dan. Ja oké het woord Nederlandse wet. Maar al zou je dat woord veranderen naar Duitse/Zweedse/Noorse/Engelse/Denemarkse/Franse is het dan wezenlijk anders? Volgens mij niet. In dat geval vraag ik me altijd af waarom je het over Nederlandse waarden hebt terwijl deze waarden dus helemaal niet aan landsgrenzen gebonden zijn.
Het is nog mooier, dat zijn rechten die iedere burger van de EU heeft.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_187376119
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 20:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het is nog mooier, dat zijn rechten die iedere burger van de EU heeft.
Nouja ik geloof niet dat in veel godsdienstiger landen als Polen en Spanje je kunt zeggen dat iedereen daar vindt dat de wet boven hun geloof gaat. Daarom hield ik me nu even bij Noord-Europese landen.

Sowieso is het niet bepaald een nieuw idee Karl Marx stelt in het Joodse vraagstuk uit 1843 al dat wat Joodse emancipatie tegenhoud is dat ze hun geloofswetten boven die van de staat stellen en dat als ze daarmee stoppen ze minder gediscrimineert zullen worden. Als je Joden daar vervangt door Moslims geldt ongeveer hetzelfde.
pi_187376527
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 20:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Nouja ik geloof niet dat in veel godsdienstiger landen als Polen en Spanje je kunt zeggen dat iedereen daar vindt dat de wet boven hun geloof gaat. Daarom hield ik me nu even bij Noord-Europese landen.

Sowieso is het niet bepaald een nieuw idee Karl Marx stelt in het Joodse vraagstuk uit 1843 al dat wat Joodse emancipatie tegenhoud is dat ze hun geloofswetten boven die van de staat stellen en dat als ze daarmee stoppen ze minder gediscrimineert zullen worden. Als je Joden daar vervangt door Moslims geldt ongeveer hetzelfde.
Ook een christen stelt de geloofswetten boven landelijke wetten. Dat is inherent aan een religie. Je gelooft namelijk in een God die je meer moet gehoorzamen dan de wet.

Kijk maar in landen waar het christendom, de bijbel of samenkomen als christenen verboden is, die wet lappen ze daar aan hun laars omdat ze een hogere regel volgen. En ook in Nederland zie je dat wel: bepaalde artsen zullen geen euthanasie uitvoeren. Is in Nederland ook niet verplicht voor artsen, maar zou het het wel worden denk ik dat er echt wel christelijke artsen zijn die dat gaan negeren (en vervolgens geschorst worden?).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_187376694
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 19:31 schreef Weltschmerz het volgende:

Het lijkt wel alsof er op de uitspraken en standpunten van FvD-ers zelf helemaal niets aan te merken is....
??
Maar daar gaat de meeste kritiek over. Over de uitspraken en standpunten.
Deze hele topicserie bewijst het
pi_187377463
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 20:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

??
Maar daar gaat de meeste kritiek over. Over de uitspraken en standpunten.
Deze hele topicserie bewijst het
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 20:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

??
Maar daar gaat de meeste kritiek over. Over de uitspraken en standpunten.
Deze hele topicserie bewijst het
De meeste kritiek die je hier leest gaat juist niet over de inhoud, maar veel meer over labels plakken.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 21:37:26 #200
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187377701
sheilasitalsing twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 11:54:06 Nu krijg ik ook al wachtwoordresetmails. Wat een treurnis. reageer retweet
Het FvD leger is goed bezig
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187377860
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 20:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Maar hoe zijn dit Nederlandse waarden dan. Ja oké het woord Nederlandse wet. Maar al zou je dat woord veranderen naar Duitse/Zweedse/Noorse/Engelse/Denemarkse/Franse is het dan wezenlijk anders? Volgens mij niet. In dat geval vraag ik me altijd af waarom je het over Nederlandse waarden hebt terwijl deze waarden dus helemaal niet aan landsgrenzen gebonden zijn.
Nederland heeft waarden die andere landen ook (kunnen) hebben. GOH WaT eeN aNALYse! En je kan vervolgens niet bedenken dat ie niet bedoelde dat het uitsluitend Nederlandse zijn?

En waar komt het idiote idee vandaan dat ze 'van de EU komen'? @Tijger_m

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2019 21:50:44 ]
  dinsdag 11 juni 2019 @ 21:45:35 #202
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187377877
JoshuaLivestro twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 10:01:08 Baudet: “Ik wil een dominant blank Europa... de etnische gevolgen van massaimmigratie... homeopathische verdunning met alle volkeren van de wereld tot er nooit meer een Nederlander zal zijn...”Iedereen: “Dat klinkt best racistisch”FvD: “Jullie proberen ons te framen!!😭😭😭” https://t.co/I5iKn1iZgD reageer retweet
Zo is het.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator dinsdag 11 juni 2019 @ 21:46:04 #203
236264 crew  capricia
pi_187377888
Die versier-coach:
https://rationalwiki.org/wiki/Jan_te_Nijenhuis

Die wiki.. wat is dat? Ik schrik hier van. :o



En de rest van die wiki liegt er ook niet om. Pfff. Hoezo nodig je zo iemand uit, om jonge mensen te beïnvloeden?
Definitely not CIA
pi_187377987
Met zo een kop kan ik me wel voorstellen dat je afhankelijk bent van trucjes :').
  dinsdag 11 juni 2019 @ 21:50:54 #205
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_187378016
Inmiddels is de profielpagina van Jan te Nijenhuis op de UVA-site helemaal leeggehaald.

Voor wie wil weten hoe ie er eerst uit zag: https://web.archive.org/w(...)s/j.tenijenhuis.html

Is het na 2015 helemaal de verkeerde kant opgegaan met hem :D? Vanaf dat moment publiceert ie niets meer...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Eindredactie Games dinsdag 11 juni 2019 @ 21:51:26 #206
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_187378033
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 21:46 schreef capricia het volgende:
Die wiki.. wat is dat?
https://en.wikipedia.org/wiki/RationalWiki
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 21:52:56 #207
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187378077
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 21:46 schreef capricia het volgende:
Die versier-coach:
https://rationalwiki.org/wiki/Jan_te_Nijenhuis

Die wiki.. wat is dat? Ik schrik hier van. :o

[ afbeelding ]

En de rest van die wiki liegt er ook niet om. Pfff. Hoezo nodig je zo iemand uit, om jonge mensen te beïnvloeden?
https://mediabiasfactcheck.com/rationalwiki/
Laffe huichelaar
  dinsdag 11 juni 2019 @ 21:53:30 #208
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187378092
quote:
wat zijn wij toch vriendelijke mensen
Laffe huichelaar
pi_187378145
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 21:26 schreef sol1taire het volgende:

[..]

[..]

De meeste kritiek die je hier leest gaat juist niet over de inhoud, maar veel meer over labels plakken.
Je verklaart jouw visie tot geldende echte inhoudelijk visie en zekere andere inhoudelijke visies wil je niet erkennen als inhoudelijk. Wat prima kan, ook al ben je er niet mee eens .
De meeste kritiek in deze serie gaat over standpunten en uitspraken .
Ook al vallen er naampjes.... men poogt die te onderbouwen.
Vanmiddag nog... ben ik inhoudelijk ingegaan op de uitspraken van Freek Jansen.
Het naampje neo-reactionairisme wat ik noemde heb ik onderbouwd.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 21:59:08 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187378192
quote:
Left center bias is nou niet direct schokkend. Right center bias ook niet.

Least biased is uiteraard het beste, maar left center bias en right center bias zijn vrij milde categoriën van bias.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 11 juni 2019 @ 21:59:42 #211
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_187378199
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 21:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je verklaart jouw visie tot geldende echte inhoudelijk visie en zekere andere inhoudelijke visies wil je niet erkennen als inhoudelijk. Wat prima kan, ook al ben je er niet mee eens .
De meeste kritiek in deze serie gaat over standpunten en uitspraken .
Ook al vallen er naampjes.... men poogt die te onderbouwen.
Vanmiddag nog... ben ik inhoudelijk ingegaan op de uitspraken van Freek Jansen.
Het naampje neo-reactionairisme wat ik noemde heb ik onderbouwd.
Ohjee, als je maar niet gaat demoniseren!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 11 juni 2019 @ 22:00:02 #212
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187378209
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Left center bias is nou niet direct schokkend. Right center bias ook niet.

Least biased is uiteraardhet beste, maar left center bias en right center bias zijn vrij milde categoriën van bias.
wie zegt dan dat het schokkend is?
Laffe huichelaar
  dinsdag 11 juni 2019 @ 22:00:37 #213
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187378227
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 21:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

wat zijn wij toch vriendelijke mensen
Pseudowetenschap en anti-wetenschap tegen gaan is iets slechts?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 11 juni 2019 @ 22:02:17 #214
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187378262
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Pseudowetenschap en anti-wetenschap tegen gaan is iets slechts?
Wie zegt dat dan? :?
Laffe huichelaar
pi_187378280
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 21:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je verklaart jouw visie tot geldende echte inhoudelijk visie en zekere andere inhoudelijke visies wil je niet erkennen als inhoudelijk. Wat prima kan, ook al ben je er niet mee eens .
De meeste kritiek in deze serie gaat over standpunten en uitspraken .
Ook al vallen er naampjes.... men poogt die te onderbouwen.
Vanmiddag nog... ben ik inhoudelijk ingegaan op de uitspraken van Freek Jansen.
Het naampje neo-reactionairisme wat ik noemde heb ik onderbouwd.
Ach ja, er zijn personen die hier meerdere keren per dag twijfelachtige tweets posten en als je dan even doorleest is het iedere keer weer niks.
Er zullen best wat inhoudelijjke issues besproken worden, maar die sneeuwen volledig onder.
Het is net het ajax topic, waar Feyenoorders en PSV'rs hun onzin 24*7 komen uitbraken.
  Moderator dinsdag 11 juni 2019 @ 22:04:06 #216
236264 crew  capricia
pi_187378302
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Left center bias is nou niet direct schokkend. Right center bias ook niet.

Least biased is uiteraard het beste, maar left center bias en right center bias zijn vrij milde categoriën van bias.
Oh, dat maakt me niet uit. Of het links of rechts is.
Mij gaat het om het volgende:
“Factual Reporting: HIGH”

Mijnheer is dus een pseudowetenschapper die zich aan de kant van het racistisch spectrum bevindt.
Tjonge jonge. En dat laat je als politieke partij lekker los op jongeren. :N
Definitely not CIA
pi_187378330
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 21:46 schreef capricia het volgende:
Die versier-coach:
https://rationalwiki.org/wiki/Jan_te_Nijenhuis

Die wiki.. wat is dat? Ik schrik hier van. :o

[ afbeelding ]

En de rest van die wiki liegt er ook niet om. Pfff. Hoezo nodig je zo iemand uit, om jonge mensen te beïnvloeden?
Aan het taalgebruik te zien zal het wel weer geschreven zijn door zo'n paarsharige rainbow warrior.
pi_187378345
Ras = huidskleur vs ras = intelligentie. Go, fight.
pi_187378390
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh, dat maakt me niet uit. Of het links of rechts is.
Mij gaat het om het volgende:
“Factual Reporting: HIGH”

Mijnheer is dus een pseudowetenschapper die zich aan de kant van het racistisch spectrum bevindt.
Tjonge jonge. En dat laat je als politieke partij lekker los op jongeren. :N
Hereditarianism wordt in deze twijfelachtige wiki als iets slechts weggezet, maar dat is gewoon erfelijkheidsleer. Niks misdadigs aan.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 22:08:17 #220
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187378399
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Aan het taalgebruik te zien zal het wel weer geschreven zijn door zo'n paarsharige rainbow warrior.
Inclusiviteit, verheffing en verzoening is iets vies.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 11 juni 2019 @ 22:08:56 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187378410
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh, dat maakt me niet uit. Of het links of rechts is.
Mij gaat het om het volgende:
“Factual Reporting: HIGH”

Mijnheer is dus een pseudowetenschapper die zich in het rascistische spectrum bevindt.
Tjonge jonge. En dat laat je als politieke partij lekker los op jongeren. :N
Precies. De mate van factual reporting is erg belangrijk bij het beoordelen vd betrouwbaarheid vd informatie ve website. Al is een (m.n.) sterke (!) bias uiteraard ook iets om in het achterhoofd te houden.

Ik kreeg de indruk dat timmmmm de website in een ietwat dubieus daglicht probeerde te stellen terwijl ik daar niet direct een aanleiding voor zag, maar wellicht had ik dat mis :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 11 juni 2019 @ 22:10:37 #222
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187378443
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Precies. De mate van factual reporting is erg belangrijk bij het beoordelen vd betrouwbaarheid vd informatie ve website. Al is een (m.n.) sterke (!) bias uiteraard ook iets om in het achterhoofd te houden.

Ik kreeg de indruk dat timmmmm de website in een ietwat dubieus daglicht probeerde te stellen terwijl ik daar niet direct een aanleiding voor zag, maar wellicht had ik dat mis :)
Tegen windmolens vechten moet ook gebeuren
Laffe huichelaar
  Moderator dinsdag 11 juni 2019 @ 22:15:35 #223
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187378590
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 21:44 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nederland heeft waarden die andere landen ook (kunnen) hebben. GOH WaT eeN aNALYse! En je kan vervolgens niet bedenken dat ie niet bedoelde dat het uitsluitend Nederlandse zijn?

En waar komt het idiote idee vandaan dat ze 'van de EU komen'? @:tijger_m
Waar zeg ik dat? Oh, nergens? Mooi, hebben we dat ook weer gehad. Over idioot gesproken...

Ik zeg dat die rechten zelfs op een hoger nivo, dat van de EU, ook nog eens aanwezig zijn voor alle EU burgers. Zie de EU burger rechten via het EVRM.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 22:17:25 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187378645
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Tegen windmolens vechten moet ook gebeuren
Ok, ik vraag het je dan gewoon direct: waarom plaatste je de mediabiasfactcheck en de opmerking "wat zijn wij toch vriendelijke mensen" na een quote van die raiowikipage? Lennelijk heb ik het verkeerd geïnterpreteerd en nu ben ik nieuwsgierig naar wat je dan wel bedoelde :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Eindredactie Games dinsdag 11 juni 2019 @ 22:18:19 #225
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_187378658
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Precies. De mate van factual reporting is erg belangrijk bij het beoordelen vd betrouwbaarheid vd informatie ve website. Al is een (m.n.) sterke (!) bias uiteraard ook iets om in het achterhoofd te houden.

Ik kreeg de indruk dat timmmmm de website in een ietwat dubieus daglicht probeerde te stellen terwijl ik daar niet direct een aanleiding voor zag, maar wellicht had ik dat mis :)
Je zou dit wel als een dubieuze bron kunnen beschrijven ja. Wel lollig geschreven, dat wel.
Dat hoeft overigens niet te betekenen dat sommige beweringen die ze doen niet kloppen.

Dit (2001) is wel een interessant stukje uit de Volkskrant, (zijdelings) over te Nijenhuis
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')