Ik vind het mooier als een koelkast geïntegreerd is. En je hoeft het niet te snappen hoor. Het is gewoon maar mijn meningquote:Op woensdag 19 juni 2019 11:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar... ik snap het niet. Wat is er lelijk aan? Of beter gevraagd; wat is er mooi/niet-lelijk aan een standaard koelkast?
Ik ben gewoon nieuwsgierig . Kan dat niet met deze kasten dan? Want dat moet bij mij wel gebeuren.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het mooier als een koelkast geïntegreerd is. En je hoeft het niet te snappen hoor. Het is gewoon maar mijn mening
Ik heb het in elk geval nog nooit gezien.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig . Kan dat niet met deze kasten dan? Want dat moet bij mij wel gebeuren.
hier kregen we de kortingsprijs pas te horen als er getekend wasquote:Op maandag 10 juni 2019 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Offerte, met de prijzen en details van de verschillende onderdelen?
Ik was klaar met DMG toen ze ons onder druk probeerde te zetten om akkoord te gaan met 30% korting op een nog te tekenen keuken en op te stellen offerte
Wij zijn naar Duitsland gereden,
Wij zijn met twee en krijgen hem goed vol, maar als er een feestje is dan kan ik er met wat schuiven nog wel 2 grote kratten aan bierflesjes bij en een paar flessen wijn. Voordeel is dat je zoveel ruimte hebt dat je overal makkelijk bij kan. In de vriezer hebben we veel lades wat ook makkelijk werkt.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar goed, je weet 'm dus wel goed te vullen? Ik ben alleenstaand momenteel maar heb een vrij standaard koelkast al behoorlijk snel gevuld met 60/70 euro boodschappen. Er kan nog veel meer in door verschillende producten/soort-producten achter elkaar te stallen, maar het 'overzicht' ben je dan al vrij snel kwijt.
In zo'n geval: opstaan en weglopen. Komt er dan nog geen prijs, dan willen ze je blijkbaar niets verkopen en heb je niets in de zaak te zoeken.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
hier kregen we de kortingsprijs pas te horen als er getekend was
uiteraard zijn we weggegaan wat een mafklappers waren datquote:Op woensdag 19 juni 2019 13:12 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
In zo'n geval: opstaan en weglopen. Komt er dan nog geen prijs, dan willen ze je blijkbaar niets verkopen en heb je niets in de zaak te zoeken.
Sowieso, iemand willen laten tekenen voor “korting”. Maar je zit wel vast aan dat je bij hun een keuken moet kopen op straffe van 30% boete. Over een nog amper samengestelde keuken.quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard zijn we weggegaan wat een mafklappers waren dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |