Voor welke kleur(en) ga je?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:05 schreef DaRealDeal het volgende:
Vandaag keuken verder uitgezocht en het hele plaatje inclusief installatie en montage gaat rond de 8800 euro kosten.
Granieten blad van 6cm dik, oven, inductieplaat, afzuigkap, koel/vriescombi van pelgrim en vaatwasser van bosch.
Nu binnenkort inmeten en tevens het leiding werk/electra laten aanpassen waar nodig. Tevens voor de inductieplaat volgens mij een extra groep of 2 laten maken. Maar dat moet ik nog verder uitzoeken.
Erg tevreden met het geheel en een duidelijk beeld.
Toch jammer dat zo'n Firma Biereco zo'n schitterende keuken dan weer op zijn kant monteert.quote:
Niet verkeerd. Klassieke combo.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:20 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
https://imgshare.io/image/Cb4e7
Dit front en die kleur.
Nee joh, dat doet Biereco niet. Mijn appartement staat op z'n zij.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:21 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Toch jammer dat zo'n Firma Biereco zo'n schitterende keuken dan weer op zijn kant monteert.
Ja, moet je zeker even posten... ik twijfel alleen nog over de kleuren en over de inrichting van kasten/laden. Twijfel ergens om toch voor iets warmers en/of donkerders te gaanquote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:33 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat als die er staat. 😀
Duurt even voordat die geleverd gaat worden, maar zal hem zeker hier posten! 😀quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, moet je zeker even posten... ik twijfel alleen nog over de kleuren en over de inrichting van kasten/laden. Twijfel ergens om toch voor iets warmers en/of donkerders te gaan
Mm ja dat zal voor de mijne ook gelden. Temeer het een hoekkeuken is. Misschien is het idd slimmer om wat met de muren te doen... dat is ook nog eens minder definitief.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:44 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Duurt even voordat die geleverd gaat worden, maar zal hem zeker hier posten! 😀
Twijfelde wij ook over maar hebben niet zo’n grote keuken en dan oogt het donkerder toch snel kleiner. Mijn vriendin wilt eventueel de muren van de keuken schilderen in een kleur. Laat mij verrassen 😉
Ja idd, kleurtje kost niet zoveel als je hem zat bent. En kan al heel anders ogen!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mm ja dat zal voor de mijne ook gelden. Temeer het een hoekkeuken is. Misschien is het idd slimmer om wat met de muren te doen... dat is ook nog eens minder definitief.
Maakt veel uit idd. Wij hebben een U vormige keuken en 1 muur is antracietgrijs. De keuken zelf is greeploos, hoogglans wit. Die muur maakt het toch net wat anders.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:56 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Ja idd, kleurtje kost niet zoveel als je hem zat bent. En kan al heel anders ogen!
Hoogglans wit... jullie houden van vingerafdrukken wegpoetsen?quote:Op zondag 16 juni 2019 00:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maakt veel uit idd. Wij hebben een U vormige keuken en 1 muur is antracietgrijs. De keuken zelf is greeploos, hoogglans wit. Die muur maakt het toch net wat anders.
Nou, die keuken zat er al in, maar ik had m zelf ook in die kleur gekocht, en ja, ons huis is zowat schoner dan een laboratoriumquote:Op zondag 16 juni 2019 00:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hoogglans wit... jullie houden van vingerafdrukken wegpoetsen?
Heb jij een vaatwasser in je auto?quote:Op maandag 10 juni 2019 19:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Toch heel veel 'premium' autofabrikanten die Bosch onderdelen gebruiken.
Maar waarom eigenlijk? Het enige pluspunt dat je aanhaalt is dat de kwaliteit van de kasten bevallen - terwijl de keuze daarin eigenlijk ook niet geweldig was.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:26 schreef Claudia_x het volgende:
Slotsom: uiteindelijk ben ik blij met onze keuze
Omdat het veel goedkoper was, omdat alles naar behoren functioneert en omdat het er prima uitziet. We gaan alleen het werkblad van laminaat over een aantal jaar vervangen, denk ik. Het composiet van onze vorige keuken vond ik veel praktischer. Alleen wil ik niet zo'n typisch aanrechtblad en kom ik er vooralsnog niet uit wat dan wel te kiezen. Ik had Fenix op het oog, maar daarover las ik veel slechte verhalen online.quote:
Heb je een foto'tje bij de hand? Je verstopt het altijd zo mooi in spoilers je eigen topics . Mij is wijsgemaakt dat keramiek de meest praktische variant is omdat het makkelijk(er) schoon te maken is en net zo veel kan hebben als composiet.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat het veel goedkoper was, omdat alles naar behoren functioneert en omdat het er prima uitziet. We gaan alleen het werkblad van laminaat over een aantal jaar vervangen, denk ik. Het composiet van onze vorige keuken vond ik veel praktischer. Alleen wil ik niet zo'n typisch aanrechtblad en kom ik er vooralsnog niet uit wat dan wel te kiezen. Ik had Fenix op het oog, maar daarover las ik veel slechte verhalen online.
Hier kun je een foto vinden. Maar op deze foto moesten we nog lampen ophangen, plinten monteren en barkrukken neerzetten. En een flink stuk van het werkblad valt van de foto af, maar het beeld is denk ik duidelijk.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Heb je een foto'tje bij de hand? Je verstopt het altijd zo mooi in spoilers je eigen topics . Mij is wijsgemaakt dat keramiek de meest praktische variant is omdat het makkelijk schoon te maken is en net zo veel kan hebben als composiet.
Ziet er inderdaad wel strak uit. Een leek ziet het verschil tussen ikea en een duurder alternatief niet meer met één oogopslag.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier kun je een foto vinden. Maar op deze foto moesten we nog lampen ophangen, plinten monteren en barkrukken neerzetten. En een flink stuk van het werkblad valt van de foto af, maar het beeld is denk ik duidelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |