abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187356953

In dit filmpje stelt Baudet de vraag hoe het kan dat de politiek altijd (Groen) links beleid uitvoert. Hij stelt dat dit komt doorat Groenlinks op kernposities van macht en invloed, op redacties bij kranten, in het onderwijs en in andere instituties de toon voeren. Ik ben het niet geheel met hem oneens. Maar ik denk dat Baudet het nog niet helemaal 100% juist heeft, ik denk namelijk nog iets verder.

Links beleid wordt namelijk altijd geassocieerd met goede bedoelngen. En wie kan er nu tegen goede bedoelingen zijn. Tegen goede bedoelingen en argumenten kun je moeilijk ingaan. En dit is precies de clou waarom het lijkt dat (Groen)links beleid wordt uitgevoerd. Dit is namelijk helemaal niet zo. Heel de politiek is naar mijn mening alleen maar rechts en fascistisch.

Goede bedoelingen werden en worden altijd gebruikt als argument juist om (rechts) wanbeleid door te voeren en te handhaven. Anders gezegd, rechts wanbeleid werd altijd zodanig verpakt zodat het leek alsof het voor een goede (linkse, sociale) zaak was. Anders zullen mensen het beleid natuurlijk niet accepteren. Heel de politiek is dus eigenlijk altijd rechts geweest. Van de rechtserijke elite. En alleen hun belangen niet van het plebs.

Neem bijvoorbeeld een corrupte Oekraine betrekken bij de EU. Dit was zogenaamd om de burgers te helpen en niet om Rusland te pesten. Klimaatdoelen waren zogenaamd om de wereld van Global Warming te redden. En niet om uw leven te micromanagen met wat en hoeveel je mag vebruiken op laste van hogere kosten. De nieuwe zorgverzekerngswet was zogenaamd om de zorgkosten te verlagen en om concurentie te bespoedigen. Terwijl precies het tegenover gestelde werd bewerkstelligd. En waar vervolgens helemaal niets tegen werd gedaan. Geen ommekeer van de wet, niets. Ook werd VS imperialisme altijd gesteund tot en met de media aan toe die de leugens alsmaar bleven herhalen over zogenaamde rebellen en witte helmen die toch Al Nusra bleken te zijn. Of de Massavernietgingswapens die er niet bleken te zijn of niet meer waren dan handgranaten en absoluut geen nucleaire wapens.

Ik begrijp dat dit een dikke pil moet zijn voor linkse groeperingen die toch eigenlijk altijd voor een rechtse kar zijn gespannen. Ik denk ook dat wanneer iedereen dit begrijpt, links en rechts straks juist hand in hand gaan staan. En Rutte wordt gefileerd. Baudet is al op een goed spoor.

Wat denken jullie?

[ Bericht 1% gewijzigd door Zomaar-een-Chinees op 10-06-2019 18:59:14 ]
pi_187361941
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:46 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

In dit filmpje stelt Baudet de vraag hoe het kan dat de politiek altijd (Groen) links beleid uitvoert.
Dat doet het niet. Baudet is gewoon aan het slachtofferen, wat ironisch gezien ook een vrij links beleid is.
Conscience do cost.
pi_187363598
Het is een en al een complot om het nieuws af te leiden van het corporatisme.
  Moderator maandag 10 juni 2019 @ 23:41:10 #4
236264 crew  capricia
pi_187363695
Alles voor de bedrijven. Doekje voor het bloeden voor het volk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_187364457
quote:
10s.gif Op maandag 10 juni 2019 23:34 schreef Vollenhoven het volgende:
Het is een en al een complot om het nieuws af te leiden van het corporatisme.
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 23:41 schreef capricia het volgende:
Alles voor de bedrijven. Doekje voor het bloeden voor het volk.
Linkse mensen hebben zelf gestemd voor het corporatisme. Onder andere de zorgverzekeringswet (big pharma, en zorgverzekeraar) en het vermoorden van hele landen in het Midden Oosten (de wapenindustrie). En ze houden ook van fascisme (EU fascisme).

edit: zij zijn dus allemaal misleid met goede bedoelingen. Linkschen moeten eens goed achter hun oren krabben. Eens betekende links, cynisme tegen de overheid. Tegenwoordig is die cynisme compleet weg. Als je het over zogenaamd (groen)linkse politiek hebt dan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Zomaar-een-Chinees op 11-06-2019 01:51:08 ]
pi_187415032
TS die ook een Trump aanhanger is en de VS op zn gat ziet gaan onder deze peuter, gaat ons vertellen wat fout is in NL dat dik boven de VS staat in de indexen.

je krijgt je 2 roebel dit keer niet en Baudet krijgt 4 voor zn propagandiski.
pi_187420836
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 07:10 schreef Beathoven het volgende:
TS die ook een Trump aanhanger is en de VS op zn gat ziet gaan onder deze peuter, gaat ons vertellen wat fout is in NL dat dik boven de VS staat in de indexen.

je krijgt je 2 roebel dit keer niet en Baudet krijgt 4 voor zn propagandiski.
WAAR zeg ik dat ik Trump aanhanger ben?
Wijs aan quote publiceer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')