abonnement Unibet Coolblue
pi_187879278
Waar zijn Frank en Eva eigenlijk? Die zijn beiden al weken weg. Vakantie kan, maar ze zijn inmiddels al een maand weg... (en zonder telefoon, tenminste dat staat op Eva's Insta)

Klein gokje: zouden ze meedoen aan Expeditie Robinson? (opnames zijn op dit moment al bezig)
The only way you can be original, is to be yourself.
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 12:02:16 #77
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_187879424
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 11:52 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Waar zijn Frank en Eva eigenlijk? Die zijn beiden al weken weg. Vakantie kan, maar ze zijn inmiddels al een maand weg... (en zonder telefoon, tenminste dat staat op Eva's Insta)

Klein gokje: zouden ze meedoen aan Expeditie Robinson? (opnames zijn op dit moment al bezig)
Frank is terug hoor
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_187879509
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:02 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Frank is terug hoor
Ah excuus, ik loop achter...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_187884391


Dit is toch gewoon ziek? Gewoon prominent in de dagprogrammering een uur lang Ed Sheeran uitzenden. Krijgt de NPO hier soms geld voor van de platenmaatschappij? Zijn ze bang dat niemand het album opmerkt als er maar één liedje van wordt gedraaid?

Dat zoiets kan bij de publieke omroep in Nederland is toch echt verbijsterend? Wat commerciële zenders doen, moeten ze zelf weten. Maar publieke zenders horen echt meer variatie en kwaliteit te brengen. Ed Sheeran is gewoon veiligheid troef. Nu ook weer, met z'n 38 samenwerkingen met andere populaire artiesten. Zo kun je het nooit verkeerd doen.

Waarom wordt dit soort muzikale lafheid in godsnaam beloond met een uur lang airplay en als toetje nog eens een 3FM Megahit en Radio 2 Topsong? En dan noemt 3FM zichzelf nota bene ook nog "alternatief"... - dit is goddomme de populairste, bekendste, veiligste mainstream-artiest van de laatste 10 jaar.

Misselijkmakend, echt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2019 16:47:24 ]
  vrijdag 12 juli 2019 @ 16:53:47 #80
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_187884649
Dat doen ze wel vaker toch? Een tijd terug hebben Mark & Ramon toch ook een heel album gedraaid? Van Avicii
volgens mij.

En met een eerder album van Ed deden ze het ook al :{
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_187885851
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is toch gewoon ziek? Gewoon prominent in de dagprogrammering een uur lang Ed Sheeran uitzenden. Krijgt de NPO hier soms geld voor van de platenmaatschappij? Zijn ze bang dat niemand het album opmerkt als er maar één liedje van wordt gedraaid?

Dat zoiets kan bij de publieke omroep in Nederland is toch echt verbijsterend? Wat commerciële zenders doen, moeten ze zelf weten. Maar publieke zenders horen echt meer variatie en kwaliteit te brengen. Ed Sheeran is gewoon veiligheid troef. Nu ook weer, met z'n 38 samenwerkingen met andere populaire artiesten. Zo kun je het nooit verkeerd doen.

Waarom wordt dit soort muzikale lafheid in godsnaam beloond met een uur lang airplay en als toetje nog eens een 3FM Megahit en Radio 2 Topsong? En dan noemt 3FM zichzelf nota bene ook nog "alternatief"... - dit is goddomme de populairste, bekendste, veiligste mainstream-artiest van de laatste 10 jaar.

Misselijkmakend, echt.
Misselijkmakend.. :')
Doe eens normaal idioot.
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 18:23:53 #82
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_187886326
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is toch gewoon ziek? Gewoon prominent in de dagprogrammering een uur lang Ed Sheeran uitzenden. Krijgt de NPO hier soms geld voor van de platenmaatschappij? Zijn ze bang dat niemand het album opmerkt als er maar één liedje van wordt gedraaid?

Dat zoiets kan bij de publieke omroep in Nederland is toch echt verbijsterend? Wat commerciële zenders doen, moeten ze zelf weten. Maar publieke zenders horen echt meer variatie en kwaliteit te brengen. Ed Sheeran is gewoon veiligheid troef. Nu ook weer, met z'n 38 samenwerkingen met andere populaire artiesten. Zo kun je het nooit verkeerd doen.

Waarom wordt dit soort muzikale lafheid in godsnaam beloond met een uur lang airplay en als toetje nog eens een 3FM Megahit en Radio 2 Topsong? En dan noemt 3FM zichzelf nota bene ook nog "alternatief"... - dit is goddomme de populairste, bekendste, veiligste mainstream-artiest van de laatste 10 jaar.

Misselijkmakend, echt.
Dan verlang je toch terug naar ronflonflon waar soms een half uur hetzelfde nummer gedraaid werd :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 19:13:24 #83
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_187887388
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is toch gewoon ziek? Gewoon prominent in de dagprogrammering een uur lang Ed Sheeran uitzenden. Krijgt de NPO hier soms geld voor van de platenmaatschappij? Zijn ze bang dat niemand het album opmerkt als er maar één liedje van wordt gedraaid?

Dat zoiets kan bij de publieke omroep in Nederland is toch echt verbijsterend? Wat commerciële zenders doen, moeten ze zelf weten. Maar publieke zenders horen echt meer variatie en kwaliteit te brengen. Ed Sheeran is gewoon veiligheid troef. Nu ook weer, met z'n 38 samenwerkingen met andere populaire artiesten. Zo kun je het nooit verkeerd doen.

Waarom wordt dit soort muzikale lafheid in godsnaam beloond met een uur lang airplay en als toetje nog eens een 3FM Megahit en Radio 2 Topsong? En dan noemt 3FM zichzelf nota bene ook nog "alternatief"... - dit is goddomme de populairste, bekendste, veiligste mainstream-artiest van de laatste 10 jaar.

Misselijkmakend, echt.
Misschien is dat ook de reden dat ze het hele album uitzenden, je kan nou niet bepaald zeggen dat de luistercijfers enorm hoog zijn. Helaas hoort Ed Sheeran en horen een hoop van de artiesten waar hij mee samenwerkt op de festivalzender. Ik weet niet waar 3fm zich nog alternatief noemt, ze hebben het over Music Starts Here en daarmee willen ze dus vooral op de muziek focussen. Frustrerender dan dit album was toen ze bij 3voor12 een uur lang aandacht gingen besteden aan een festival dat eerder bij FunX thuishoort...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 19:17:10 #84
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_187887473
Overigens ben ik inmiddels ook wel klaar met Mark & Ramon, ik vind ze iets te geforceerd. Jorien, Kevin en Herman blijven top. (en ROBBBIEEEEEEEEE natuurlijk)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_187887555
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:13 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Misschien is dat ook de reden dat ze het hele album uitzenden, je kan nou niet bepaald zeggen dat de luistercijfers enorm hoog zijn. Helaas hoort Ed Sheeran en horen een hoop van de artiesten waar hij mee samenwerkt op de festivalzender. Ik weet niet waar 3fm zich nog alternatief noemt, ze hebben het over Music Starts Here en daarmee willen ze dus vooral op de muziek focussen. Frustrerender dan dit album was toen ze bij 3voor12 een uur lang aandacht gingen besteden aan een festival dat eerder bij FunX thuishoort...
Als je werkelijk zo je luistercijfers moet opkrikken, ben je wel erg wanhopig. Bovendien wordt één artiest extreem bevoordeeld. Wekelijks brengen allerlei artiesten nieuwe albums uit. Ze bevatten ze een veelvoud aan originaliteit en durf, maar ze krijgen nog niet eens een fractie van de aandacht die deze overgewaardeerde rode takkentrol krijgt. Het is gewoon niet zuiver en het riekt haast naar belangenverstrengeling.
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 19:59:05 #86
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_187888248
Wilde Rob nou commentaar leveren op Timur die Stenders verving?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 20:05:39 #87
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_187888377
Filmtitels en sex:

Oh She's Eleven

:') _O-
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_187890900
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens ben ik inmiddels ook wel klaar met Mark & Ramon, ik vind ze iets te geforceerd. Jorien, Kevin en Herman blijven top. (en ROBBBIEEEEEEEEE natuurlijk)
Vind Mark & Ramon juist een verademing. Echt leuk hoe zij het doen. Evenals de muziekkeuzes.
Sander & Noortje zijn ook top om te luisteren.
Jorien minder boeiend.
Robbie is dikke ruk. Carnaval op ADHD. Niet aan te horen.
pi_187892863
Elfletterig luistert helemaal niet naar 3FM, hij bekijkt alleen de statistieken, dus heeft geen idee wat de aanleiding was.

Wat zielig om dan zo los te gaan :N
pi_187896615
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als je werkelijk zo je luistercijfers moet opkrikken, ben je wel erg wanhopig. Bovendien wordt één artiest extreem bevoordeeld. Wekelijks brengen allerlei artiesten nieuwe albums uit. Ze bevatten ze een veelvoud aan originaliteit en durf, maar ze krijgen nog niet eens een fractie van de aandacht die deze overgewaardeerde rode takkentrol krijgt. Het is gewoon niet zuiver en het riekt haast naar belangenverstrengeling.
Heeft Ed je vriendin geneukt of zo? Wat een madheid
  Redactie Sport zaterdag 13 juli 2019 @ 11:43:41 #91
274204 crew  Mexicanobakker
pi_187897311
3FM draaide vroeger wel vaker hele albums bij release, mar dat was van artiesten die meer credible zijn (qotsa, muse). Nu het edje is kan het opeens niet. Selectieve verontwaardiging van de heer elfletterig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  ESF Reporter zaterdag 13 juli 2019 @ 12:31:24 #92
87554 Cee
Welluk?
pi_187897951
Rode takkentrol :')
Wauw oké, je kan je maar ergens druk om maken.
pi_187899090
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 10:34 schreef Max23 het volgende:

[..]

Heeft Ed je vriendin geneukt of zo? Wat een madheid
Wat commerciële radiozenders doen, moeten ze zelf weten. Die gaan voor het makkelijke geld en spelen op safe met dito muziek. Veilige liedjes met standaard-akkoordenschema's, formule-pop bij uitstek. Ed Sheeran is er meester in.

De publieke omroep hoort bij uitstek de plek te zijn waar je vernieuwende, originele, andere muziek hoort. De plek waar nieuw talent de kans krijgt, waar originaliteit en lef worden beloond met airplay. Wat doet 3FM? Het tegenovergestelde.

Zowel 3FM als Radio 2 falen in deze, hoewel zich dat bij Radio 2 niet vertaalt in de luistercijfers. Ze schotelen de luisteraar een ontzettend beperkte selectie uit de nieuwe muziek voor; ik luister wekelijks naar 450-500 nieuwe nummers, dus ik weet waar ik over praat. Het heeft allemaal een heel hoog politiek gehalte. Matige muziek wordt gepusht, omdat het van een bekende artiest is. Niet omdat het goed of origineel is.
pi_187899139
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
3FM draaide vroeger wel vaker hele albums bij release, mar dat was van artiesten die meer credible zijn (qotsa, muse). Nu het edje is kan het opeens niet. Selectieve verontwaardiging van de heer elfletterig.
Ik vind dat 3FM evenmin hele albums van Muse of wie dan ook moet draaien. Zeker niet een uur lang achter elkaar. Er is een grens tussen luisteraars nieuwe muziek voorschotelen en jezelf dienstbaar maken aan de omzet van platenmaatschappijen.
pi_187899797
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 13:48 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vind dat 3FM evenmin hele albums van Muse of wie dan ook moet draaien. Zeker niet een uur lang achter elkaar. Er is een grens tussen luisteraars nieuwe muziek voorschotelen en jezelf dienstbaar maken aan de omzet van platenmaatschappijen.
het is gewoon een steengoed album van ed sheeran dus deal with it
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_187903141
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 13:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat commerciële radiozenders doen, moeten ze zelf weten. Die gaan voor het makkelijke geld en spelen op safe met dito muziek. Veilige liedjes met standaard-akkoordenschema's, formule-pop bij uitstek. Ed Sheeran is er meester in.

De publieke omroep hoort bij uitstek de plek te zijn waar je vernieuwende, originele, andere muziek hoort. De plek waar nieuw talent de kans krijgt, waar originaliteit en lef worden beloond met airplay. Wat doet 3FM? Het tegenovergestelde.

Zowel 3FM als Radio 2 falen in deze, hoewel zich dat bij Radio 2 niet vertaalt in de luistercijfers. Ze schotelen de luisteraar een ontzettend beperkte selectie uit de nieuwe muziek voor; ik luister wekelijks naar 450-500 nieuwe nummers, dus ik weet waar ik over praat. Het heeft allemaal een heel hoog politiek gehalte. Matige muziek wordt gepusht, omdat het van een bekende artiest is. Niet omdat het goed of origineel is.
Lekker jank0n.
  Moderator zondag 14 juli 2019 @ 11:45:44 #97
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_187913088
De happy hardcore dingen van Paul Rabbering zijn volgens mij van YouTube verwijderd
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_187942995
3FM in de radio 2 studio de komende nacht.

  Moderator maandag 15 juli 2019 @ 21:58:34 #99
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_187943011
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:57 schreef Antonov89 het volgende:
3FM in de radio 2 studio de komende nacht.

[ afbeelding ]
Hoezo dat? :o
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_187943046
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:58 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Hoezo dat? :o
Onderhoud.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')