abonnement Unibet Coolblue
pi_188409437
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 17:22 schreef Syphixx het volgende:
waar kan je je naam registeren ?
Gewoon inloggen en char maken, neem ik aan.

Vriendlief en ik gaan voor de PVP-rp server, alliance kant. Wel een beetje jammer :D Ik begon WoW namelijk als horde en op een pvp server kan je er niet ook nog een horde bij maken.

En ik las gisteren dat qua professions kiezen het misschien handig is om te weten dat je maar 1 type node kan tracken in classic. Dus of mining nodes of herbs, niet beiden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188409457
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2019 17:34 schreef Evertjan het volgende:

Ik deed er in 2004 geloof ik ruim een half jaar over om lvl 60 te worden op mijn 1e char
Ik de eerste keer een jaar :') Maar wist ook niet echt wat ik deed en was begonnen als rogue en halverwege een priest gemaakt (wat nog steeds mijn main is).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188410439
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 17:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gewoon inloggen en char maken, neem ik aan.

goed punt :D

heb een belgische guild gevonden die met ongeveer 80 man naar classic ( shazzrah) zouden gaan *O*
  Moderator maandag 12 augustus 2019 @ 23:37:59 #254
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188416430
Nog 20 minuten voor name reservation :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188416722
Nog 9 :D
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator maandag 12 augustus 2019 @ 23:52:31 #256
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188416744
#spannend
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188416766
Maar hou je de realm list geopend of connect je pas om 0.00?
Als ie niet word gerefresht zit je te staren naar grijze namen terwijl de rest al inlogt :D
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_188416932
Hoppa! Bones is binnen :Y
Ice, Blade en Shadow lukten niet meer haha.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:10:29 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188416962
ik heb er nog 7500 in de queue voor me.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  † In Memoriam † dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:20:59 #261
159966 lifeblind
pi_188417053
Zo, heb m'n 3 namen gereserveerd van mn 3 oude mains (zonder rare tekens!), Zandalar Tribe! (omdat we met onze guild van origine van Ravenholdt afkomen, en dat ook een RP-PvP server was)
pi_188418630
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 00:20 schreef lifeblind het volgende:
Zo, heb m'n 3 namen gereserveerd van mn 3 oude mains (zonder rare tekens!), Zandalar Tribe! (omdat we met onze guild van origine van Ravenholdt afkomen, en dat ook een RP-PvP server was)
Zitten wij nu ook :Y Die andere twee pvp realms zijn al full :o Misschien dat er nog wel één bij komt, NA heeft er ook 6 en wij 2.

Ik heb 2 namen al niet kunnen reserveren :D Maar 1 wel, ook wat waard. Ik speel er voorlopig toch maar 1.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188418642
Vanochtend op een gewone PvE server mijn ene main-naam gereserveerd. De rest boeit mij niet :)
pi_188418853
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 00:18 schreef Najieto het volgende:
10.000 man in que. Gaat dit wel goed komen met de launch :+
Neuh :X Launchday is een dag dat ik het best druk heb, dus had ik er toch geen tijd voor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:35:56 #265
481998 K21
Cappuccino
pi_188420647
Ik heb drie namen die ik wilde kunnen pakken op Hydraxian Waterlords, echt een paar seconden nadat de servers up waren (en zelfs toen was er al een naam weg die ook op m'n lijstje stond).

Ik keek even of ik er nog in kwam op m'n tweede account, maar toen zat ik al in een queue van bijna 11000. Chaos. :')
pi_188420676
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 11:35 schreef K21 het volgende:
Ik heb drie namen die ik wilde kunnen pakken op Hydraxian Waterlords, echt een paar seconden nadat de servers up waren (en zelfs toen was er al een naam weg die ook op m'n lijstje stond).

Ik keek even of ik er nog in kwam op m'n tweede account, maar toen zat ik al in een queue van bijna 11000. Chaos. :')
Welke naam was na een paar seconden al weg? :o Ik stond eerst in een queue, dus niet heel verbaasd dat er al namen weg waren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:40:01 #267
481998 K21
Cappuccino
pi_188420715
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 11:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welke naam was na een paar seconden al weg? :o Ik stond eerst in een queue, dus niet heel verbaasd dat er al namen weg waren.
Rain. Wilde die voor m'n tauren, maar een night elf speler was me te snel af (las het op het classic forum waar mensen postten wat ze gescoord hadden). :P Maar ik heb gelukkig een andere die ik minstens net zo tof vind.
pi_188420731
ik heb het origineel nooit gespeeld, alleen veel gespeeld vanaf einde burning crusade tot kort na cataclysm

misschien wel leuk om eens op te pikken, heb alleen een actief abo nodig toch?
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:43:52 #269
481998 K21
Cappuccino
pi_188420764
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 11:41 schreef aTypisch het volgende:
heb alleen een actief abo nodig toch?
:Y
pi_188420960
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 11:40 schreef K21 het volgende:

Rain. Wilde die voor m'n tauren, maar een night elf speler was me te snel af (las het op het classic forum waar mensen postten wat ze gescoord hadden). :P Maar ik heb gelukkig een andere die ik minstens net zo tof vind.
Oh ja, gave naam, Rain O+

Ik wilde Willow -O- Maar nee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188421673
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 11:35 schreef K21 het volgende:
Ik heb drie namen die ik wilde kunnen pakken op Hydraxian Waterlords, echt een paar seconden nadat de servers up waren (en zelfs toen was er al een naam weg die ook op m'n lijstje stond).

Ik keek even of ik er nog in kwam op m'n tweede account, maar toen zat ik al in een queue van bijna 11000. Chaos. :')
Horde of ally kant? Welke naam? Ik ben Bones aan ally zijde.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_188421701


Yeah
pi_188421951
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 12:49 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Horde of ally kant? Welke naam? Ik ben Bones aan ally zijde.
Forsakens grieven?
pi_188422495
Ik keek net nog even op Shazzrah. Echt, elke naam die ik ooit gebruikt heb en mooi vind is daar al weg :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:57:23 #275
481998 K21
Cappuccino
pi_188422711
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 12:49 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Horde of ally kant? Welke naam? Ik ben Bones aan ally zijde.
Hoogstwaarschijnlijk word ik een tauren genaamd Sky. :)

Ik ben nu al bang dat in de tijd dat ik straks mijn character aan het samenstellen ben er net iemand m'n naam invoert. _O-

Tegenwoordig kun je nog naar de barbershop, maar in Classic zit je vast met wat je hebt gemaakt dus even snel een tauren aanklikken en op "Enter World" rammen zit er niet in.
pi_188422786
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 13:57 schreef K21 het volgende:

Hoogstwaarschijnlijk word ik een tauren genaamd Sky. :)

Ik ben nu al bang dat in de tijd dat ik straks mijn character aan het samenstellen ben er net iemand m'n naam invoert. _O-

Tegenwoordig kun je nog naar de barbershop, maar in Classic zit je vast met wat je hebt gemaakt dus even snel een tauren aanklikken en op "Enter World" rammen zit er niet in.
Welnee, je kijkt gewoon van te voren hoe je je koe er uit wilt laten zien, onthoudt positie in menu en dan kan je snel je koe maken vlak nadat je je placeholder hebt ge'delete.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188422819
Goed, alles gelezen over builds, BiS, professions, gold-farm-spots.... En nou moet ik 2 weken wachten _O-
pi_188425272
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 13:57 schreef K21 het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk word ik een tauren genaamd Sky. :)

Ik ben nu al bang dat in de tijd dat ik straks mijn character aan het samenstellen ben er net iemand m'n naam invoert. _O-

Tegenwoordig kun je nog naar de barbershop, maar in Classic zit je vast met wat je hebt gemaakt dus even snel een tauren aanklikken en op "Enter World" rammen zit er niet in.
Die kans is ook weer niet zo groot. Je hebt je karakter in pakweg 30 secondes of minder klaar. Doe het ergens om 7 uur in de ochtend over een week ofzo. Dan moet je echt superveel pech hebben ;)
ik ben er ook bang voor hoor

Of je hebt pech en het delete systeem werkte niet lekker waardoor er nog iets in de cache zit ofzo. Maar goed, heb gisternacht ook al aardig wat DELETEs gedaan en opnieuw gemaakt om te kijken of er nog namen vrij waren en dat ging goed.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator dinsdag 13 augustus 2019 @ 18:09:08 #279
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188426400
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 13:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek net nog even op Shazzrah. Echt, elke naam die ik ooit gebruikt heb en mooi vind is daar al weg :+
Ja, dat is een ramp.

Aan de andere kant, een naam is maar een naam.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188427153
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 09:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Neuh :X Launchday is een dag dat ik het best druk heb, dus had ik er toch geen tijd voor.
Uiteindelijk viel het reuze mee. De server waren ook niet locked. Hoogstens medium of een enkele full. Dat was rond half 1 's nachts
pi_188444965
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2019 08:34 schreef onlogisch het volgende:

Hunter

De absolute legend om zelf te lvlen. Je kan bijna alles solo doen. Je lvlt enorm snel. Maar ik weet niet of een hunter leuk is in PVP.
Was zeker leuk in PvP. Zeker als Night Elf met Shadowmeld :7
Ik heb meer tijd aan world PvP gespendeerd dan aan wat dan ook toen ik eenmaal lvl 60 was.
pi_188445254
Classic lore :7 https://blizzardwatch.com/2019/08/13/wow-classic-lore-full-story/

quote:
If you’re interested in WoW Classic you may be wondering what the game was about in those days. Who were the heroes, who were the villains, what was going on? And we’re here to help.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188445567
quote:
Who were the heroes, Alliance.
Who were the villains, Horde.
Zoals altijd :D
pi_188445946
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 17:02 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Who were the heroes, Alliance.
Who were the villains, Horde.
Zoals altijd :D
Bullshit. Drie eervolle rassen en exhumans die genaaid zijn. Tegenover lui die hun eigen stad opblazen, golddiggers en de grootste eikels ooit (mensen). Oh en een stel xenofoben.

Alliance = bad guys
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 17:35:58 #285
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188445992
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 17:31 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]
Alliance = bad guys
Eens met deze man.

Alliance :r
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188446440
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 17:02 schreef Het_Liegebeest het volgende:

Who were the heroes, Alliance.
Who were the villains, Horde.
Zoals altijd :D
Welnee, juist in classic was alles vele malen genuanceerder, zeker met Thrall als Warchief (Nu met Sylvanas echter :X )
En vergeet niet dat Onyxia de macht had in Stormwind hè :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188446495
Ik ben overigens uitermate For the Horde O+
....maar in wow classic ga ik alliance spelen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 18:13:58 #288
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188446567
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 18:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens uitermate For the Horde O+
....maar in wow classic ga ik alliance spelen :+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188446733
quote:
:D

Ik speel ook al alliance op mijn huidige server. Guild wat ik heb gemaakt heet Double Agent :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188446864
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2019 08:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik twijfel ook nog. Ik heb door de jaren heen altijd mage gespeeld. Die class ga ik nooit meer spelen. Druid heb ik in vanilla ook nog gedaan.

Ik twijfel nu tussen warrior/hunter/rogue. Alle 3 hebben wel iets wat ik leuk vind.

Warrior

Aangezien ik altijd een caster heb gespeeld is het natuurlijk leuk om eens melee te spelen. Aangezien ik ga pvpen wordt het natuurlijk een tauren warrior als ik warrior kies. Groot en sterk, +5% hp. Warstomp. Prima voor PVP. Nadeel is wel dat een warrior langzaam lvlt. Na bijna iedere mob moet je wel eten. Solo questen is lastig. Heb je een healbot naast je kan je aardig doorklappen maar ja dan moet je wel de xp delen :{

Hunter

De absolute legend om zelf te lvlen. Je kan bijna alles solo doen. Je lvlt enorm snel. Maar ik weet niet of een hunter leuk is in PVP.

Rogue

Ik lvl nu een rogue op een private server tot lvl 24. Dan ga ik lowbies ganken in Redridge (Yep, ik ben zo sneu) om te kijken of rogue mij bevalt. Vooralsnog vind ik het wel een leuke class aangezien je allerlei extra dingetjes hebt zoals lockpicking en poison :D Rogue is heerlijk in PVP. Goeie burst DPS. Maar aan de andere kant ; het krioelt op servers altijd al van de rogues.

Al met al ben ik er nog niet helemaal uit. Kan iemand mij overtuigen om straks een bepaalde class te gaan spelen? :+
Hunter _O_ de eerste 10 levels zijn echt pure hel. Zodra je je pet krijgt gaat het ineens een heel stuk makkelijker.
pi_188446891
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 17:31 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Bullshit. Drie eervolle rassen en exhumans die genaaid zijn. Tegenover lui die hun eigen stad opblazen, golddiggers en de grootste eikels ooit (mensen). Oh en een stel xenofoben.

Alliance = bad guys
Ik denk dat je de lore eens moet lezen _O-
pi_188446916
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 18:33 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Ik denk dat je de lore eens moet lezen _O-
Ik heb Vanilla jaren gespeeld. En als ik niet thuis er mee bezig was, zat ik op het werk wel veel te veel op internet. Ik weet waar ik over praat. Alliance zijn gewoon eikels. Horde zijn de eervolle lui. 8-)
pi_188446944
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 18:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welnee, juist in classic was alles vele malen genuanceerder, zeker met Thrall als Warchief (Nu met Sylvanas echter :X )
En vergeet niet dat Onyxia de macht had in Stormwind hè :')
Ook toen al veel agressie vanuit de Horde richting Alliance.
En Thrall was gewoon een stakker eerste klas. Warsong niet onder controle die de Night Elves aanvielen. Forsaken niet onder controle die allerlei shit uitvoerden. Wat dat betreft was Garrosh nog een betere leider :Y
pi_188447395
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 18:35 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ik heb Vanilla jaren gespeeld. En als ik niet thuis er mee bezig was, zat ik op het werk wel veel te veel op internet. Ik weet waar ik over praat. Alliance zijn gewoon eikels. Horde zijn de eervolle lui. 8-)
Dat is hetzelfde als zeggen dat eerwraak eervol is :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Het_Liegebeest op 14-08-2019 19:20:00 ]
pi_188447866
Mocht je nog een poging willen wagen met de naam die je per se wil, extra pvp realm Gehennas komt om 20.00 online.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 19:43:00 #296
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188447944
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188447972
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Mocht je nog een poging willen wagen met de naam die je per se wil, extra pvp realm Gehennas komt om 20.00 online.
^O^

Nu een Hunter met de naam van m'n Paladin. Voelt toch niet goed :')
pi_188448547
quote:
En nu heb ik een stijfje
pi_188452584
Wow vanilla was geen zak aan, geen idee waarom mensen denken dat het zo goed was. Ik weet zeker dat mensen classic binnen 2 weken zat zijn en het dan wel weer voor gezien houden.
In classic speelde ik warrior 15 jaar geleden toen ik nog studeerde. in pvp werd ik door rank 1 frostbolt gekite door mages voor eeuwig. Charge was zo fucked dat als je iemand charged terwijl je geslowed bent juist verder van de target beland dan vanwaar je startte. Elke class had een super eenvoudige rotation bestaande uit 2 buttons.

40 man raids waren super moeilijk om te organiseren. Ja om 40 man bij elkaar te krijgen was een uiterst lastige opgave en daardoor werden veel raids gecancelled. EN de servers waren ook nog eens super instabiel met high latency en disconnects, dit was eerder regelmaat dan uitzondering.
Loot distributie is ronduit fucked up. Goud farmen is een daily job. Geen arena , geen mythic+ , geen raid difficulty. Frost/fire gear farmen voor bazen in naxxramas dat eeuwig duurde.
Levelen van chars duurde ongelooflijk lang. Ook dit was een dagtaak en tot level 40 had je geen mount. Respawn timers van quest bazen duurde erg lang en je kon niet group taggen dus mensen ninjaen je kills.
Dungeon finder bestond nog niet. Je had alleen je eigen server en als je een dungeon wilde doen moest je in looking4group spammen en dat kon letterlijk uren duren.
Mensen denken dat PVP vroeger goed was, maar in vanilla wow was PVP nog vele malen slechter.
Voor consumables en repairs moest je elke dag keihard farmen. Irritante pre quests voor molton core en blackwinglair. Bosses hadden amper mechanics en was enkel een gear check.

Vanilla wow was leuk omdat het nieuw was, omdat alles nog ontdekt moest worden. Maar ik weet zeker dat mensen BFA gaan appreciëren nadat ze een weekje classic hebben gespeeld.


Enige dat leuk was , was pvp in Strangethornvale.

Vanilla wow was fun voor een half jaartje een soort magische gevoel en ervaring, maar no way dat ik ooit weer aan ga beginnen. Ik heb er wel mijn mooiste herinneringen aan over gehouden. Vanilla wow opnieuw spelen zal geen impact meer op mij hebben. In 2004 was het een geweldig spel en iedereen was toen nog een noob dat maakte het ook vermakelijker.

Maar iedereen veel succes en plezier die classic wel gaan spelen uiteraard.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Deluzion- op 14-08-2019 23:44:48 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_188456113
Met een vriend gisteren nog alles op zitten sommen wat tegen gaat vallen aan classic tov BfA. Dat werd ook een hilarisch lange lijst _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')