Haha!😂 Dat krijg je helaas als je met ,,brave” studentjes samenwoont...😭😁quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef Ferdii het volgende:
Als je op deze manier moet nadenken waar je gaat roken is het toch wel triest met je gesteld :’)
In tegenstelling tot jou, de rebelse jongen die dan sigaretjes stiekem onder de douche wil roken want oeioeioei de brave jongetjes mogen het niet weten.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:12 schreef RozeTijger het volgende:
[..]
Haha!😂 Dat krijg je helaas als je met ,,brave” studentjes samenwoont...😭😁
Hier kan ik me inderdaad wat bij voorstellen ja....quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Spanky78 het volgende:
Werkt niet.
Rook komt in de druppeltjes en slaat neer op de muren etc. Dus de boel zal enorm gaan stinken
Ja dat klopt. Maar ik heb geen zin om voor het slapengaan (in nacht kledij (onderbroek😂) nog naar buiten te moeten, vanwege een paar zeurende hageneesen ( i’m of the Hauge too btw😂 dus no offense!😁)quote:
Tis maar een paar stappen lijkt mij. Maar van roken onder de douche krijg je een smerige badkamer en die rook trekt overal in, je blijft het ruiken.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:17 schreef RozeTijger het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar ik heb geen zin om voor het slapengaan nog naar buiten te moeten, vanwege een paar zeurende hageneesen ( i’m of the Hauge too btw😂)
Roken zorgt iig niet tot een verhoogde intelligentie zoals we hier kunnen aanschouwenquote:Op zondag 9 juni 2019 22:17 schreef RozeTijger het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar ik heb geen zin om voor het slapengaan nog naar buiten te moeten, vanwege een paar zeurende hageneesen ( i’m of the Hauge too btw😂)
Nee, eig niet sneu...... ik rook al sedert Havo 2 (zomer van ‘90/‘91) een half pakkie per dag.... maar als ‘t moet kan ik prima zonder!😁quote:Op zondag 9 juni 2019 22:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een gedoetje om nutteloze dingen die je een fortuin kosten![]()
TS, vind je jezelf nou niet sneu dat je blijkbaar zo afhankelijk van die dingen bent?
Jij kan niet zonder. Als dat zo was, had je hier geen topic geopend.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:26 schreef RozeTijger het volgende:
[..]
Nee, eig niet sneu...... ik rook al sedert Havo 2 (zomer van ‘90/‘91) een half pakkie per dag.... maar als ‘t moet kan ik prima zonder!😁
Dus ‘k heb eigenlijk wel een goede ,,anti-verslaving” systeem. Al zeg ik t zelf😂 ( U denkt.... wat een opschepperige idioot!!!)
😭 ik geef me overquote:Op zondag 9 juni 2019 22:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jij kan niet zonder. Als dat zo was, had je hier geen topic geopend.
Maar je vrouw en kinderen zijn erop tegen dat je binnen rookt?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:26 schreef RozeTijger het volgende:
[..]
Nee, eig niet sneu...... ik rook al sedert Havo 2 (zomer van ‘90/‘91) een half pakkie per dag.... maar als ‘t moet kan ik prima zonder!😁
Dus ‘k heb eigenlijk wel een goede ,,anti-verslaving” systeem. Al zeg ik t zelf😂 ( U denkt.... wat een opschepperige idioot!!!)
In 1990/1991 zat je in havo2..quote:Op zondag 9 juni 2019 22:26 schreef RozeTijger het volgende:
[..]
Anno 2019 woon je nog in een studentenhuis?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:12 schreef RozeTijger het volgende:
[..]
Haha!😂 Dat krijg je helaas als je met ,,brave” studentjes samenwoont...😭😁
I think so... Ik ben echter helaas gescheiden(way back in 2016😶) .... Dus ben weer gaan studeren en heb dus via kennisen in kunnen trekken in een ,,studentenhuis”. Maar daar wordt roken helaas ook niet echt op prijs gesteld!😁quote:Op zondag 9 juni 2019 22:36 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Maar je vrouw en kinderen zijn erop tegen dat je binnen rookt?
Stop met roken, bespaar je ook meequote:Op zondag 9 juni 2019 22:40 schreef RozeTijger het volgende:
[..]
I think so... Ik ben echter helaas gescheiden(way back in 2016😶) .... Dus ben weer gaan studeren en heb dus via kennisen in kunnen trekken in een ,,studentenhuis”. Maar daar wordt roken helaas ook niet echt op prijs gesteld!😁
~De reden waarom ik btw in een studentenhuis woon is om geld te besparen.... ~
... read reaction on:Cryptocorine..quote:Op zondag 9 juni 2019 22:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
In 1990/1991 zat je in havo2..
[..]
Anno 2019 woon je nog in een studentenhuis?
🤔
Je bent 40+ en je woont in een studentenhuis?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:40 schreef RozeTijger het volgende:
[..]
I think so... Ik ben echter helaas gescheiden(way back in 2016😶) .... Dus ben weer gaan studeren en heb dus via kennisen in kunnen trekken in een ,,studentenhuis”. Maar daar wordt roken helaas ook niet echt op prijs gesteld!😁
~De reden waarom ik btw in een studentenhuis woon is om geld te besparen.... ~
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |