Microsoft heeft Nintendo gekocht.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:36 schreef DKUp het volgende:
Jeux Video: Shigeru Miyamoto will appear on stage at Xbox Briefing
dan maak ik speciaal voor jou een phil spencer kersttrui die je mag kopenquote:Op zondag 9 juni 2019 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Microsoft heeft Nintendo gekocht.
Dan koop ik een Phil Spencer shirt.
ik kom hem persoonlijk brengenquote:Op zondag 9 juni 2019 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Om te kijken hoe zielig het gebedel isquote:Op zondag 9 juni 2019 20:31 schreef Jimbo het volgende:
Maar rly, waarom gamekings kijkengewoon straks de joeptoep 4k stream aangooien
Dan koop ik Game Pass, Gold en een nieuwe Xbox.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juni 2019 20:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Om te kijken hoe zielig het gebedel is
die JJ is vooral lekker bezigquote:Op zondag 9 juni 2019 20:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]Ik krijg de schijtkak van die gasten inmiddels
Vroeger was het nog leukquote:
dit lezen ze toch nietquote:Op zondag 9 juni 2019 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vroeger was het nog leukDenk gewoon dat ik er uit gegroeid ben.
Maarja heb soms nog wel eens wat met die gasten te maken, dus ik ga langzaam maar zwijgen haha
Ik heb ooit een ban gehad op PSN door iemand die hier liep te bruinhemden... Ik vertrouw niets online meerquote:
Skate gemaild.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vroeger was het nog leukDenk gewoon dat ik er uit gegroeid ben.
Maarja heb soms nog wel eens wat met die gasten te maken, dus ik ga langzaam maar zwijgen haha
Skatequote:
quote:Op zondag 9 juni 2019 20:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ban gehad op PSN door iemand die hier liep te bruinhemden... Ik vertrouw niets online meer
ik praat wel ff met skate als ie in de albert heijn staatquote:
Oh ja dat was drama inderdaadquote:Op zondag 9 juni 2019 20:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ban gehad op PSN door iemand die hier liep te bruinhemden... Ik vertrouw niets online meer
OP ff geüpdatetetquote:Op zondag 9 juni 2019 20:54 schreef Jimbo het volgende:
https://www.twitch.tv/xbox
Had ik deze al hier neergeplempt ?
geüpdatetquote:
heb ook een tree Coca Cola Energie gehaaldquote:Op zondag 9 juni 2019 21:03 schreef 2dope het volgende:
Mijn koffie is opGeen zin meer om naar de winkel te gaan
Geen alcoholische versnaperingen?quote:Op zondag 9 juni 2019 21:04 schreef Oscar. het volgende:
[..]
heb ook een tree Coca Cola Energie gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |