abonnement Unibet Coolblue
pi_188187500
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 09:26 schreef alpeko het volgende:

[..]

Ondertussen wellicht tijd voor een hintje? Gezocht bij Veluwemeer/Wolderwijd... daar deed het me aan denken maar niks gevonden.
Weer terug van vakantie, eerste zoekactie was meteen raak :P (Maar ik heb in mijn jeugd dan ook heel veel tijd op Bussloo rondgebracht O-)

Kneuterstraat, Wilp
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_188187582
Ik was de rivieren en kanalen die oost-west lopen al afgegaan, maar de plassen, daar was ik nog niet aan toe gekomen.
pi_188187856
Nummer 285:


Tussenstand
Sableheart +13
TARAraboemdijee +10
Postbus100 +9
alpeko +8
DikDikkie +5
maan_man +3
Camphuys +3
Peterselieman +3
Karstman +2
KoningPils +2
qajariaq +1
Lonaa +2
rubbereend +1
ß +1
kapiteinkluts +1
r_one +1
Rockfire +1
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_188188143
Tussenstand
Sableheart +13
TARAraboemdijee +10
Postbus100 +9
alpeko +9
DikDikkie +5
maan_man +3
Camphuys +3
Peterselieman +3
Karstman +2
KoningPils +2
qajariaq +1
Lonaa +2
rubbereend +1
ß +1
kapiteinkluts +1
r_one +1
Rockfire +1

pi_188188231
Helemaal correct, mijn verbazing was groot toen bleek dat de gemeente Voorst (waarin Bussloo ligt) ook aan de beurt was in mijn lijstje waarmee ik bepaal waar ik de nieuwe opgave vandaan haal :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_188188256
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:21 schreef Rockfire het volgende:
Helemaal correct, mijn verbazing was groot toen bleek dat de gemeente Voorst (waarin Bussloo ligt) ook aan de beurt was in mijn lijstje waarmee ik bepaal waar ik de nieuwe opgave vandaan haal :P
Je maakt me nieuwsgierig... ik doe gewoon wat randoms. Net waar mijn hoofd zit. Jij hebt het allemaal al van tevoren uitgestippeld? :s) *)
pi_188188305
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:23 schreef alpeko het volgende:

[..]

Je maakt me nieuwsgierig... ik doe gewoon wat randoms. Net waar mijn hoofd zit Jij hebt het allemaal al van tevoren uitgestippeld? :s) *)
Ik heb een lijst met gemeentes (op een bepaalde specifieke volgorde, die ik niet vertel) en dan zoek ik zelf iets in die gemeente als opgave. In het verleden deden wel meer mensen dat hier (bijv. een wikipedialijst met plaatsnamen). Ik heb mensen ook wel eens uitgedaagd om de logica in mijn lijst te ontdekken :P Het is namelijk gewoon een lijst die ergens op internet staat 8-)

Ik ben nu dus al bij nummer 285 op mijn lijst, dus die gebruik al een aardig tijdje :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_188188533
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 14:14 schreef alpeko het volgende:
Tussenstand
Sableheart +13
TARAraboemdijee +10
Postbus100 +9
alpeko +9
DikDikkie +5
maan_man +3
Camphuys +3
Peterselieman +3
Karstman +2
KoningPils +2
qajariaq +1
Lonaa +2
rubbereend +1
ß +1
kapiteinkluts +1
r_one +1
Rockfire +1

[ afbeelding ]
De hervormde kerk aan de Dorpsstraat in Aalst
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_188188925
Nieuwe
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_188189802
quote:
:Y
Tussenstand
Sableheart +13
TARAraboemdijee +10
Postbus100 +9
alpeko +9
DikDikkie +5
maan_man +3
Camphuys +3
Peterselieman +3
Karstman +3
KoningPils +3
qajariaq +1
Lonaa +2
rubbereend +1
ß +1
kapiteinkluts +1
r_one +1
Rockfire +1
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_188189854


[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2019 23:12:25 ]
pi_188190680
Wat voor resolutie is dit? Ik laad al een paar minuten :D
pi_188193463
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 17:11 schreef alpeko het volgende:
Wat voor resolutie is dit? Ik laad al een paar minuten :D
Dit is .png en 1.4 Mb groot
Graag .jpg gebruiken (juist om deze reden ;) )
pi_188211131
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 09:26 schreef alpeko het volgende:

[..]

Ondertussen wellicht tijd voor een hintje? Gezocht bij Veluwemeer/Wolderwijd... daar deed het me aan denken maar niks gevonden.
Oja, sorry, ,was een weekendje weg. Maar het is inmiddels al geraden, zie ik.
Somebody that I used to know
pi_188211156
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2019 16:16 schreef KoningPils het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt een oja-verhaal. Volgens mij is het ergens Oost-Groningen/Drenthe ofzo. Zo ziet het er in ieder geval uit.
Somebody that I used to know
pi_188213494
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 09:11 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Amen.

Maar goed suggestie om het in de OP te vermelden, r_one. Zal eens een mod vragen één dezer dagen.
Ik ben tegen. In de wetenschap dat het een PS betreft, kun je alle 'gewone' SV wegstrepen en hou je bar weinig opties over waarbinnen je dan nog maar hoeft te zoeken. Lijkt mij een verschraling.

Toegegeven, er zal best wel eens een moeilijke PS gepost worden maar dat is meer uitzondering dan regel. En met hints te ondervangen.

En als een PS werkelijk een probleem gaat worden, kan er altijd nog gehint worden dat het een PS betreft.

Maar wat mij betreft alsjeblieft niet vooraf. Zomaar mijn twee centen.
pi_188214234
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 22:27 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik ben tegen. In de wetenschap dat het een PS betreft, kun je alle 'gewone' SV wegstrepen en hou je bar weinig opties over waarbinnen je dan nog maar hoeft te zoeken. Lijkt mij een verschraling.

Toegegeven, er zal best wel eens een moeilijke PS gepost worden maar dat is meer uitzondering dan regel. En met hints te ondervangen.

En als een PS werkelijk een probleem gaat worden, kan er altijd nog gehint worden dat het een PS betreft.

Maar wat mij betreft alsjeblieft niet vooraf. Zomaar mijn twee centen.
Als je dan vindt dat je zo weinig opties houdt waarbinnen je kan zoeken, post dan gewoon geen Photosphere. Het gaat erom dat ik (en meer met mij, denk ik), er standaard vanuit gaan dat het een streetview betreft. Zo is het spel ook oorspronkelijk gestart en zo heet het topic ook. Alleen inmiddels heeft Google ook Photosphere. Prima om daar opgaven in te doen, maar meld het dan even. Dat zoekt namelijk nogal anders.

Ik zoek in principe niet op die puntjes (ik laat ze links liggen), maar als dat ineens ingesloten wordt in de opgaven, dan is het voor mij niet meer te overzien, dan wordt het te willekeurig waar ik moet zoeken. Dan kan ik straten afstruinen, maar dan moet ik net dat ene puntje hebben, wat ik dus altijd links laat liggen. Nog afgezien van het feit dat veel van die stippen niet eens op exact de juiste locatie liggen, itt de streetview zelf, en waar je dus gewoon 'twintig keer' om een gebouw heen kan dralen om de juiste hoek van de streetview kan vinden.
Somebody that I used to know
pi_188214431
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:07 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Als je dan vindt dat je zo weinig opties houdt waarbinnen je kan zoeken, post dan gewoon geen Photosphere. Het gaat erom dat ik (en meer met mij, denk ik), er standaard vanuit gaan dat het een streetview betreft. Zo is het spel ook oorspronkelijk gestart en zo heet het topic ook. Alleen inmiddels heeft Google ook Photosphere. Prima om daar opgaven in te doen, maar meld het dan even. Dat zoekt namelijk nogal anders.

Ik zoek in principe niet op die puntjes (ik laat ze links liggen), maar als dat ineens ingesloten wordt in de opgaven, dan is het voor mij niet meer te overzien, dan wordt het te willekeurig waar ik moet zoeken. Dan kan ik straten afstruinen, maar dan moet ik net dat ene puntje hebben, wat ik dus altijd links laat liggen. Nog afgezien van het feit dat veel van die stippen niet eens op exact de juiste locatie liggen, itt de streetview zelf, en waar je dus gewoon 'twintig keer' om een gebouw heen kan dralen om de juiste hoek van de streetview kan vinden.
Waarmee we weer terug zijn bij de oude discussie of Photosphere gewenst of toegestaan is of niet. Ik weet niet of het zinvol is om die discussie nog eens dunnetjes over te doen.

Ik heb hier wel eens heel leuke en verrassende Photospheres voorbij zien komen, bijvoorbeeld van binnen in gebouwen waar je niet even een SV-auto inparkeert. Zou dan ook jammer zijn als we Photospheres eruit gaan filteren. Maar zoals gezegd, just my 2 cents, ik laat het beleid bij de community.
pi_188214488
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:18 schreef r_one het volgende:

[..]

Waarmee we weer terug zijn bij de oude discussie of Photosphere gewenst of toegestaan is of niet. Ik weet niet of het zinvol is om die discussie nog eens dunnetjes over te doen.

Ik heb hier wel eens heel leuke en verrassende Photospheres voorbij zien komen, bijvoorbeeld van binnen in gebouwen waar je niet even een SV-auto inparkeert. Zou dan ook jammer zijn als we Photospheres eruit gaan filteren. Maar zoals gezegd, just my 2 cents, ik laat het beleid bij de community.
Van mij mogen de Photospheres ook prima blijven. Want ze zijn idd best leuk. Enige is dus dat ik zeg: zeg het even...

(en ik ben moe, ga naar bed, reageer morgen wel even verder, want heb het idee dat ik niet echt tot een [punt kom)
Somebody that I used to know
pi_188214945
1 W...

Succes met de hint

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2019 23:45:01 ]
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 juli 2019 @ 23:53:27 #273
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_188215114
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 juli 2019 @ 23:54:45 #274
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_188215134
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 21:06 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dit wordt een oja-verhaal. Volgens mij is het ergens Oost-Groningen/Drenthe ofzo. Zo ziet het er in ieder geval uit.
Dit bracht mij wel op het goede spoor, maar dan niet richting Oost-Groningen, maar meer Groningen-Assen-Friese Grens
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_188215139
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 22:27 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik ben tegen. In de wetenschap dat het een PS betreft, kun je alle 'gewone' SV wegstrepen en hou je bar weinig opties over waarbinnen je dan nog maar hoeft te zoeken. Lijkt mij een verschraling.

Toegegeven, er zal best wel eens een moeilijke PS gepost worden maar dat is meer uitzondering dan regel. En met hints te ondervangen.

En als een PS werkelijk een probleem gaat worden, kan er altijd nog gehint worden dat het een PS betreft.

Maar wat mij betreft alsjeblieft niet vooraf. Zomaar mijn twee centen.
Ik onderschrijf dit bericht volledig. Daarnaast zijn Street View en PS gewoon geïntegreerd in Maps, daar een onderscheid in aanbrengen voelt gekunsteld. En als dat niet helemaal aansluit bij je manier van zoeken, dan past je manier van zoeken misschien niet bij de vernieuwing die Google introduceert.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')