nog
dag(en)
uur
minuten
seconden
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 10 juni 2019 @ 01:19:05 #76
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187347797
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hopelijk dringt het bij herhaling 25 een keer door.
Cognitieve dissonantie weerhoudt hem, zoals zovelen, er van om dit te zien.
pi_187348260
kylegriffin1 twitterde op maandag 10-06-2019 om 03:00:04 Two of the witnesses at Monday's House Judiciary Committee hearing on obstruction (besides former White House counsel John Dean): Former federal prosecutors Barbara McQuade and Joyce Vance. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 10 juni 2019 @ 07:48:46 #78
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187348796
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:40 schreef speknek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ken Starr werd hevig bekritiseerd voor het trekken van conclusies, en daar zat geen DoJ bovenop die bij voorbaat zei dat de president niet aangeklaagd kon worden. Uiteindelijk werd het ook gewoon een impeachment procedure, wat ze hier ook zouden kunnen doen.
Doch gaat het allemaal wat makkelijker met een getrokken conclusie. Het zou in ieder geval de draagkracht voor impeachment vergroten. Als een politicus integriteit zou hebben, zou die zich een stuk beter voelen om zijn president af te zetten als hij bevestiging heeft gehad van het plegen van criminele feiten. Meevaller voor de Democraten is dat, bij een hoop van hen, integriteit ontbreekt :)

quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:43 schreef Barbusse het volgende:
Logica zegt dat Clinton er geen donder mee te maken heeft. Je ontkent gewoon zekere feiten en je liegt. De opmerking dat redacted passages in het voordeel van Trump zouden spreken zegt genoeg over je vooringenomdenheid.
Ik zei alleen dat er een situatie was, het voicemailbericht bij de advocaat van Flynn, dat redacted was in het nadeel van Trump. Wie weet zijn er meerdere van zulke gevallen in het rapport.

Juist het ontkennen van dat feit toont jouw vooringenomenheid aan. Juist het veroordelen van Trump zonder bewijs toont joiw vooringenomenheid aan. Je liegt tegen anderen en vooral tegen jezelf.

quote:
15s.gif Op maandag 10 juni 2019 00:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik probeer het gewoon nog een keertje, zo moeilijk kan het toch niet zijn -O-

Mueller zegt:
[..]

Samenvatting: Door het OLC advies kon ik de vraag of er sprake is van een misdaad niet in overweging nemen. Daarom moet er een proces gevolgd worden buiten Justitie om die de zittende president formeel beschuldigt van wangedrag.

Er zijn inmiddels zo'n 1000 ondertekenaars van de verklaring dat er genoeg bewijs is voor obstructie:

STATEMENT BY FORMER FEDERAL PROSECUTORS
[..]

Mueller heeft een hoop gezegd. Dat maakt wat hij zegt niet per se waar of logisch. Laten we even een paar stukjes van Vox of all places pakken:

quote:
To be clear — this was Mueller’s own choice. Yes, he did conclude that existing department policy prevented him from indicting a sitting president. But before the special counsel wrapped up his work, it was widely believed that he might still issue a judgment on whether Trump committed a crime.

He did not do so, and this “took some constitutional scholars and Justice Department veterans by surprise,” the Washington Post’s Rosalind Helderman wrote Wednesday. Helderman quotes J. Michael Luttig, a former appellate judge and former Justice Department official, saying: “The fact that a president cannot be prosecuted does not foreclose a finding by a special counsel of whether a president committed a crime.”

Oddly, Mueller also went out of his way, both in his report and his statement, to opine that he did not have “confidence” that Trump didn’t break the law. And his legal analyses of certain incidents involving Trump sure seem to suggest he violated the law. But he refused to take the final step and outright come to a conclusion — something Attorney General William Barr has repeatedly said he expected the special counsel to do.
quote:
Attorney General William Barr, for instance, testified that he was “frankly surprised” to learn this in March and that he “did not understand exactly why the special counsel was not reaching a decision.”

Indeed, Barr proceeded to do exactly what Mueller wouldn’t — evaluating the evidence and concluding that, in his view, it wasn’t sufficient to establish Trump committed a crime. So, in a sense, Mueller’s considered decision not to decide was immediately thrown out the window by his superior.

“The opinion says you cannot indict a president while he is in office,” Barr told CBS News this week. “But he could’ve reached a decision as to whether it was criminal activity.”

https://www.vox.com/polic(...)rr-trump-obstruction
Muellers keuze om niets te concluderen is een rare. Het heeft niks met OLC beleid te maken. Dus waarom geen conclusie? Omdst het bewijs flinterdun is? Heeft hij ontlastend bewijs gezien? Ik zou hem graag zien getuigen, want ik gs ervan uit dat er niks van zijn verhaal overeind blijft.

Zijn verwijzingen naar impeachment zijn ook simpel. Hij impliceert geen bewijs te hebben, dus moet het congress het maar doen. Daar waar daadwerkelijk bewijs er niet zo toe doet.

Verder zijn die 1000 aanklagers irrelevant. Als Mueller zijn taak had gedaan en tot een conclusie was gekomen, dan was die vraag beantwoord. Ze moeten boos zijn op Mueller.
  maandag 10 juni 2019 @ 07:49:28 #79
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187348801
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 01:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Cognitieve dissonantie weerhoudt hem, zoals zovelen, er van om dit te zien.
Oh de ironie! :D
  maandag 10 juni 2019 @ 09:24:27 #80
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187349426
kylegriffin1 twitterde op zondag 09-06-2019 om 20:35:41 Trump promised to put 'American truckers first.' Drivers say he hasn't delivered. "I've seen an $8,000 increase in my taxes this year." "Last year I owned 10 trucks, 10 trailers. This year I own one truck, one trailer because of all the taxation."https://t.co/hdxvXN616V reageer retweet
Oeps.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187350022
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 09:24 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op zondag 09-06-2019 om 20:35:41 Trump promised to put 'American truckers first.' Drivers say he hasn't delivered. "I've seen an $8,000 increase in my taxes this year." "Last year I owned 10 trucks, 10 trailers. This year I own one truck, one trailer because of all the taxation."https://t.co/hdxvXN616V reageer retweet
Oeps.
De Oeps is dat ze Trump geloofden, dat hij njet levert mag geen verassing heten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
“The Grand Canyon is a minor crevice compared to the vast chasm of ignorance of that man,” - Salmond about Donald Trump
pi_187350294
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 01:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Cognitieve dissonantie en kwade wil weerhoudt hem, zoals zovelen, er van om dit te zien.
Fixed. Alleen dat verklaart het vele liegen en continue opnieuw beginnen van de discussie. Opzet. Niets meer, niets minder.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 10 juni 2019 @ 10:37:24 #83
3928 Ulx
pi_187350317
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 10:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

De Oeps is dat ze Trump geloofden, dat hij njet levert mag geen verassing heten.
En oeps omdat vrachtwagenchauffeurs tot zijn base horen. Hij naait zijn aanhang steeds harder.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 10 juni 2019 @ 10:45:43 #84
3928 Ulx
pi_187350412
Rafael 'Ted' Cruz wordt ook paranoide van Twitter.

.
tedcruz twitterde op zondag 09-06-2019 om 21:33:58 Is it just me or is there something REALLY wrong with Twitter’s algorithms? Because I follow Steve Scalise and several other GOP members of Congress, I get recommended tweets from Ted Deutch ... Sheldon Whitehouse ... Steve Cohen ... Chuck Schumer ... and Chris Murphy? 🧐 https://t.co/71TWk0PklB reageer retweet
  maandag 10 juni 2019 @ 10:50:51 #85
3928 Ulx
pi_187350464
MotherJones twitterde op maandag 10-06-2019 om 02:00:33 Chicken farmers who considered themselves staunch Trump supporters say their worsening circumstances since he took office are making them reconsider their votes. https://t.co/KjxsBULv4k reageer retweet
Oeps #2
  maandag 10 juni 2019 @ 10:56:47 #86
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_187350527
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 10:35 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Fixed. Alleen dat verklaart het vele liegen en continue opnieuw beginnen van de discussie. Opzet. Niets meer, niets minder.
Kwade wil, inderdaad, maar ook anonimiteit en gebrek aan gevolgen in de echte wereld. Ensiferum (en anderen hier) hebben geen gezicht, geen identiteit, geen persona waaraan de gevolgen van hun walgelijke gedrag onverbiddelijk aan kunnen worden verbonden.

Als je in de echte wereld mensen maar genoeg irriteert zitten daar echte gevolgen aan. Je wordt niet meer uitgenodigd op feestjes. Op het voetbalveld word je genegeerd en lopen mensen van je weg als je naast ze komt staan. De kassiere in de supermarkt geeft je een blik vol walging terwijl je de boodschappen afrekent. Ze weten wie je bent en ze laten merken dat ze een hekel aan je hebben.

Hier? Niets van zulks. De deur staat wijd open en er is geen enkel gevolg aan het vertonen van het meest walgelijke gedrag. Mensen irriteren om vervolgens te gaan zitten genieten van de boze reacties.
Op het scherp van de snede.
pi_187350531
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 10:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

En oeps omdat vrachtwagenchauffeurs tot zijn base horen. Hij naait zijn aanhang steeds harder.
Mooi, ze krijgen de President die ze verdienen, tenslotte.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
“The Grand Canyon is a minor crevice compared to the vast chasm of ignorance of that man,” - Salmond about Donald Trump
  maandag 10 juni 2019 @ 10:59:57 #88
3928 Ulx
pi_187350550
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 10:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mooi, ze krijgen de President die ze verdienen, tenslotte.
Uiteraard.

"Trump beloofde dat hij libruls pijn ging doen. Zo gemeen dat ik nu pijn heb."
  maandag 10 juni 2019 @ 11:07:39 #89
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187350623
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 10:56 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Kwade wil, inderdaad, maar ook anonimiteit en gebrek aan gevolgen in de echte wereld. Ensiferum (en anderen hier) hebben geen gezicht, geen identiteit, geen persona waaraan de gevolgen van hun walgelijke gedrag onverbiddelijk aan kunnen worden verbonden.

Als je in de echte wereld mensen maar genoeg irriteert zitten daar echte gevolgen aan. Je wordt niet meer uitgenodigd op feestjes. Op het voetbalveld word je genegeerd en lopen mensen van je weg als je naast ze komt staan. De kassiere in de supermarkt geeft je een blik vol walging terwijl je de boodschappen afrekent. Ze weten wie je bent en ze laten merken dat ze een hekel aan je hebben.

Hier? Niets van zulks. De deur staat wijd open en er is geen enkel gevolg aan het vertonen van het meest walgelijke gedrag. Mensen irriteren om vervolgens te gaan zitten genieten van de boze reacties.
Dit argument kan je 100% ongewijzigd gebruiken tegen de blinde Trump-haters. Tegen hen die mensen die niet de juiste mening/levensovertuiging bezitten aan de schandpaal nagelen.

Maar goed. Het is niet verrassend dat sommigen hier niets leiver dan Stasi-praktijken willen zien. Je hoeft dan ook niet zo te denken. Heerlijk de door de staat toegestane waarheid herkauwen. Doe je dat niet, dan zullen de autoriteiten je wel helpen. Jammie jammie.
pi_187350858
Lieve Ensiferum: als het resultaat tegenvalt en ten koste gaat van de bevolking, de economie en de vooruitgang en ten koste van de héle wereld en met name de kiezers worden belogen en bedrogen, dan kan men toch niet volhouden dat de Regering goed bezig is?

Of ben ik gek.
En heus, als eerder opgemerkt: iedere, nou ja, bijna iedere keer als ik je terugschoppende posts lees, denk ik na of er iets steekhoudends instaat. Heel vermoeiend, want Née dat staat er niet.
  maandag 10 juni 2019 @ 12:32:26 #91
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_187351768
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:07 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dit argument kan je 100% ongewijzigd gebruiken tegen de blinde Trump-haters. Tegen hen die mensen die niet de juiste mening/levensovertuiging bezitten aan de schandpaal nagelen.

Maar goed. Het is niet verrassend dat sommigen hier niets leiver dan Stasi-praktijken willen zien. Je hoeft dan ook niet zo te denken. Heerlijk de door de staat toegestane waarheid herkauwen. Doe je dat niet, dan zullen de autoriteiten je wel helpen. Jammie jammie.
Naast leedvermaak zijn ook projectie, het optuigen van stromannen en leugens definierende gereedschappen van de alt-rechtse medemensch. Maakt niet uit welke post ik van je pak, één of meerdere van je methoden steken altijd de lelijke kop op.
Op het scherp van de snede.
pi_187351775
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 10 juni 2019 @ 12:38:55 #93
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_187351848
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:31 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Noch is er iemand veroordeeld voor heulen met de Russen voor het Trump team. Noch is er sprake van obstructie van Trump. Dat een individu obstructie pleegt om zijn eigen hachje te redden... Tsja. Maar dat zaagt verder niet aan de stoelpoten van Trump.
Voor mij is politiek meer dan alleen 'Voor Trump' en 'tegen Trump' dus of iets aan de stoelpoten van Trump zaagt is niet het enige wat voor mij van belang is. Maargoed, nu weet ik in ieder geval waar die leugen vandaan kwam.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 10 juni 2019 @ 12:50:54 #94
3928 Ulx
pi_187351965
De sharia-exporteurs krijgen nieuws speelgoed.

NBCPolitics twitterde op maandag 10-06-2019 om 12:41:10 Arms deal for Arab allies approved by the Trump admin. will allow US hi-tech bomb parts to be manufactured in Saudi Arabia, giving Riyadh unprecedented access to a sensitive weapons technology. https://t.co/SGEiPBkkvh reageer retweet
pi_187352024
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 12:33 schreef Monolith het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
https://arstechnica.com/s(...)-using-fetal-tissue/
Het zal trump aan zijn reet roesten, onparlementair gezegd.
Alles voor Pence en diens achterban.
  maandag 10 juni 2019 @ 13:14:42 #96
3928 Ulx
pi_187352261
kylegriffin1 twitterde op maandag 10-06-2019 om 13:00:01 Reminder: The House Judiciary Committee is holding a hearing today titled "Lessons from the Mueller Report: Presidential Obstruction and Other Crimes."Fmr. Nixon White House counsel John Dean will testify, along with former U.S. attorneys and legal experts. reageer retweet
Leuk. Volgens mij wilde het HJC er een hele serie doen. Op zich wel handig om het allemaal eens in jip en janneketaal uit te leggen.
  maandag 10 juni 2019 @ 16:55:07 #97
3928 Ulx
pi_187355029
The South’s Economy Is Falling Behind: ‘All of a Sudden the Money Stops Flowing’

Aardig stuk over de economische problemen van het Zuiden.

paulkrugman twitterde op maandag 10-06-2019 om 15:28:14 More detail on a subject I've been obsessing about lately: convergence of poorer regions on richer has gone into reverse. It seems as if an economic strategy based on cheap labor, small government, and deemphasis of education has run aground https://t.co/YtBYiiRlsz reageer retweet
pi_187355150
Filmpje in tweet
kylegriffin1 twitterde op maandag 10-06-2019 om 16:30:27 Republicans for the Rule of Law is urging GOP members of Congress to take seriously allegations of obstruction of justice made against Trump in a new ad. https://t.co/DHuLUpbmuq https://t.co/SDKQ2Wotlq reageer retweet
Woodall neemt het iig niet serieus. Hij heeft het rapport niet eens gelezen :')
jonallendc twitterde op maandag 10-06-2019 om 12:43:48 This @kasie interview with Rep. Rob Woodall, R-Ga., from last night is ... pick your word.He didn't read the Mueller report, and it's hard to identify a reason in what he says about that that doesn't come down to plausible deniability about what's in it. https://t.co/NAKKf8wDnT reageer retweet

[ Bericht 36% gewijzigd door Kijkertje op 10-06-2019 17:08:47 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 10 juni 2019 @ 17:05:52 #99
3928 Ulx
pi_187355195
bethreinhard twitterde op maandag 10-06-2019 om 12:14:31 In Alabama—which banned abortion for rape victims — rapists have parental rights. Said one victim: “I’ve spent my entire life scared to death of my rapist, and now, I’m fighting him for custody of my children.” https://t.co/GuyEppM82n reageer retweet
Holy shit.
  maandag 10 juni 2019 @ 17:13:13 #100
3928 Ulx
pi_187355342
quote:
6s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:03 schreef Kijkertje het volgende:
Filmpje in tweet
kylegriffin1 twitterde op maandag 10-06-2019 om 16:30:27 Republicans for the Rule of Law is urging GOP members of Congress to take seriously allegations of obstruction of justice made against Trump in a new ad. https://t.co/DHuLUpbmuq https://t.co/SDKQ2Wotlq reageer retweet
Woodall neemt het iig niet serieus. Hij heeft het rapport niet eens gelezen :')
jonallendc twitterde op maandag 10-06-2019 om 12:43:48 This @:kasie interview with Rep. Rob Woodall, R-Ga., from last night is ... pick your word.He didn't read the Mueller report, and it's hard to identify a reason in what he says about that that doesn't come down to plausible deniability about what's in it. https://t.co/NAKKf8wDnT reageer retweet
Bij de GOP heeft alleen Amash het gelezen. Daarom is het prima dat het HJC nu die interviews doet.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')