abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_187368239
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:38 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is eens aan het woord geweest _O-
pi_187368250
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 12:25 schreef eskil het volgende:

[..]

Ze is eens aan het woord geweest _O-
Toen Madilia ging uitleggen dat ze buiten het programma ook gewoon een baan als lerares had bleef het verdomde stil
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187368272
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187368295



Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187368309
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 12:26 schreef pullup het volgende:

[..]

Toen Madilia ging uitleggen dat ze buiten het programma ook gewoon een baan als lerares had bleef het verdomde stil
Ze zat er gewoon voor piet snot bij.
pi_187368317
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 12:32 schreef eskil het volgende:

[..]

Ze zat er gewoon voor piet snot bij.
:Y _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 12:26 schreef pullup het volgende:

[..]

Toen Madilia ging uitleggen dat ze buiten het programma ook gewoon een baan als lerares had bleef het verdomde stil
Ook over hoe hoge opleiding hield ze haar mond ;) _O-

Vond trouwens de inleiding ook wel grappig bij hun hahaha
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_187368318
Boks ouwe :)



Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187371625
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 12:06 schreef pullup het volgende:

[..]

Effe checken :)
Bij de veganisten :P
pi_187371730
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187371775
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187371799
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187371829
Als Ruud scoort kan ze niet achterblijven natuurlijk

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187371922
Gefeliciteerd Nicoline *O*





Kijk zij dokt er wel gewoon ipv te schooien O+

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187371996


Deze score op de roeimachine is inderdaad best ok voor iemand met zijn gewicht en lengte

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187372020
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187372029
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:24 schreef pullup het volgende:
Gefeliciteerd Nicoline *O*

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Kijk zij dokt er wel gewoon ipv te schooien O+

[ afbeelding ]
^O^ Zo kan het dus ook _O_

Maar ik lees die zin kijk uit naar het komende jaar, hopelijk het levensjaar waarin ik moeder zal worden. Is zij nu zwanger? zo lees ik het namelijk. Als het zo is, hoop ik dat ze van deze zwangerschap zal kunnen genieten en het een zorgeloze zwangerschap mag worden.
Maar is zij nog niet zwanger, begrijp ik het verkeerd, dan hoop ik met haar mee dat ze dit snel zal zijn.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_187372095
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:30 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

^O^ Zo kan het dus ook _O_

Maar ik lees die zin kijk uit naar het komende jaar, hopelijk het levensjaar waarin ik moeder zal worden. Is zij nu zwanger? zo lees ik het namelijk. Als het zo is, hoop ik dat ze van deze zwangerschap zal kunnen genieten en het een zorgeloze zwangerschap mag worden.
Maar is zij nog niet zwanger, begrijp ik het verkeerd, dan hoop ik met haar mee dat ze dit snel zal zijn.
Nee, ze is zwanger hoor :Y `werd een weekje geleden bekend gemaakt door haar :)
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187372101
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:20 schreef pullup het volgende:
Als Ruud scoort kan ze niet achterblijven natuurlijk

[ afbeelding ]
Ik wordt kriegel van die witte teksten op een lichte ondergrond, daar hebben er meer elke keer de neiging van :(
Maar ik had die man gisteren volgens mij ook langs zien komen nadat Ruud dat berichtje plaatste.
Volgens mij had je hem al een keer in beeld toch?
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_187372102
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187372119
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:33 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik wordt kriegel van die witte teksten op een lichte ondergrond, daar hebben er meer elke keer de neiging van :(
Maar ik had die man gisteren volgens mij ook langs zien komen nadat Ruud dat berichtje plaatste.
Volgens mij had je hem al een keer in beeld toch?
Ja, die gast kwam vlak na die posts van Ruud in beeld :D
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187372191
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:33 schreef pullup het volgende:

[..]

Ja, die gast kwam vlak na die posts van Ruud in beeld :D
Ja had hem al gevonden, zat terug te zoeken. *) ;)

Nou iets in mij zegt mij dan dat ze niet zo goed contact meer hebben als ze elkaar de loef proberen af te steken hahahaha
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_187372204
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187372237
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:37 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal hij toch allemaal doen? vliegt echt van hot naar her de hele tijd
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_187372278
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:39 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Wat zal hij toch allemaal doen? vliegt echt van hot naar her de hele tijd
Echt vreemd, hij was nauwelijks een dagje thuis uit Italie en direct door naar Spanje
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187372432
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:41 schreef pullup het volgende:

[..]

Echt vreemd, hij was nauwelijks een dagje thuis uit Italie en direct door naar Spanje
Zie er wel bij staan recovery en zal dat 70/150 voor zijn bloeddruk staan? valt dan toch wel mee ermee :?

Maar heb net zitten neuzen bij Ruud en Rowena hun insta. :P
Geen foto's meer van elkaar erop te zien ;) , alleen Ruud nog 1 met haar op de rug te zien dat ze uit elkaar zijn
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_187372494
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:48 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Zie er wel bij staan recovery en zal dat 70/150 voor zijn bloeddruk staan? valt dan toch wel mee ermee :?

Maar heb net zitten neuzen bij Ruud en Rowena hun insta. :P
Geen foto's meer van elkaar erop te zien ;) , alleen Ruud nog 1 met haar op de rug te zien dat ze uit elkaar zijn
Hij is bezig met een serie van 150 trainingen en dit was nr 70. Hij post ze allemaal dus je zal het nr omhoog zien gaan
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187372522
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:50 schreef pullup het volgende:

[..]

Hij is bezig met een serie van 150 trainingen en dit was nr 70. Hij post ze allemaal dus je zal het nr omhoog zien gaan
Owwwww ik denk te veel na dus hahaha :@
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_187372555
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:51 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Owwwww ik denk te veel na dus hahaha :@
Welke halve zool gaat er dan ook alle 150 trainingen van hemzelf vastleggen op Insta, compleet met foto en al 8)7
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187373204
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:41 schreef pullup het volgende:

[..]

Echt vreemd, hij was nauwelijks een dagje thuis uit Italie en direct door naar Spanje
Ja, belachelijk reisschema. Ik zei al eens: ik hoop voor hem dat-ie er rijkelijk voor beloond wordt. Ondanks al die trainingen van hem is-ie trouwens nog steeds een dikkerdje.
pi_187373702
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:04 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Marty en Nance hebben haar laarzen gegeven ? Vies schooiwijf :r
pi_187373821
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187373902
waar is @TillyB -O-
pi_187373921
Ben wel blij trouwens dat je die adhd knakker niet post, met z'n carwash :{w
pi_187373992
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:24 schreef pullup het volgende:

Kijk zij dokt er wel gewoon ipv te schooien O+

[ afbeelding ]
Wel apart dat weekend. Dat valt op woensdag, donderdag en vrijdag.
pi_187374085
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 18:16 schreef sjampoeh het volgende:
waar is @:tillyb -O-
Wegens gezondheidstoestanden spierpijn blabla moet ik prioriteiten stellen in de dingen die ik doe. Hoewel ik het leuk vind/vond om dit topic bij te houden werd het erg veel inspanning, wat ik liever aan andere belangrijke dingen besteed. Dus voorlopig laat ik dit topic even varen. Maar gelukkig wordt het door anderen ook goed bijgehouden. O+ _O_
TEAM BAKSTEEN
pi_187374286
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:53 schreef pullup het volgende:

[..]

Welke halve zool gaat er dan ook alle 150 trainingen van hemzelf vastleggen op Insta, compleet met foto en al 8)7
Ja Huubske :+ _O- _O- _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_187374312
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 18:26 schreef TillyB het volgende:

[..]

Wegens gezondheidstoestanden spierpijn blabla moet ik prioriteiten stellen in de dingen die ik doe. Hoewel ik het leuk vind/vond om dit topic bij te houden werd het erg veel inspanning, wat ik liever aan andere belangrijke dingen besteed. Dus voorlopig laat ik dit topic even varen. Maar gelukkig wordt het door anderen ook goed bijgehouden. O+ _O_
Ik hoop dat je snel opknapt :*
pi_187374328
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 18:26 schreef TillyB het volgende:

[..]

Wegens gezondheidstoestanden spierpijn blabla moet ik prioriteiten stellen in de dingen die ik doe. Hoewel ik het leuk vind/vond om dit topic bij te houden werd het erg veel inspanning, wat ik liever aan andere belangrijke dingen besteed. Dus voorlopig laat ik dit topic even varen. Maar gelukkig wordt het door anderen ook goed bijgehouden. O+ _O_
Ahwww sterkte meis hopelijk knap je snel wat op zodat je weer wat beter te pas bent :*
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_187374468
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Wel apart dat weekend. Dat valt op woensdag, donderdag en vrijdag.
4 daagse werkweek, heel normaal :P
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187374473
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 18:16 schreef sjampoeh het volgende:
Ben wel blij trouwens dat je die adhd knakker niet post, met z'n carwash :{w
Die heeft een ban bij me *O* :B
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187374837
Mis wel een beetje Beau Linda en Romy, die hebben hun profiel op prive en ik heb geen zin om te volgen of steeds te wisselen en zo van profiel
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187375125
Een natte vinger in de oor van je zusje


Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187375136
Garpjes maken, of zo

\
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187375159
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187375188
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187376023



pi_187376995
quote:
3 in 1 :D Inderdaad Gina staat ook op prive
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187377017
Wel weer een echt beaucolleté
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187377041
Vroem daar gaat ie weer

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 21:15:16 #150
111260 Charmian
a little joy
pi_187377202
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 19:08 schreef pullup het volgende:
Mis wel een beetje Beau Linda en Romy, die hebben hun profiel op prive en ik heb geen zin om te volgen of steeds te wisselen en zo van profiel
romy prive? Linda is niet zo heel veel te melden. Bo sla ik over.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')