nog
dag(en)
uur
minuten
seconden
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Moderator dinsdag 11 juni 2019 @ 10:07:24 #126
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_187366925
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 09:56 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Je hoeft niet eens kritisch te kijken om te zien dat NPO/3voor12 in veel van hun artikelen heel erg politiek gekleurd zijn. Waarom mogen we dat niet opmerken volgens jou?
Pinkpop zelf is een festival ontstaan uit de hippie gedachte, dan is het toch niet vreemd dat dingen politiek gekleurd zijn?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator dinsdag 11 juni 2019 @ 10:23:17 #127
332671 crew  indiaantje89
pi_187367039
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 10:07 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Pinkpop zelf is een festival ontstaan uit de hippie gedachte, dan is het toch niet vreemd dat dingen politiek gekleurd zijn?
Het gaat meer over NPO/3voor12/3FM. Een beetje kleur is niet erg... maar het hoeft geen kleurplaat te worden. En dat is laatste tijd wel het geval. Pinkpop zelf valt wel mee.
pi_187367120
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 10:23 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Het gaat meer over NPO/3voor12/3FM. Een beetje kleur is niet erg... maar het hoeft geen kleurplaat te worden. En dat is laatste tijd wel het geval. Pinkpop zelf valt wel mee.
Kleurplaat is het als je naar slakken gaat zoeken. Rechtse gekkies die overal samenzweringen achter zien als er een fuck Trump bord op Pinkpop even in beeld komt. :')
  Moderator dinsdag 11 juni 2019 @ 10:37:50 #129
pi_187367169
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 10:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Kleurplaat is het als je naar slakken gaat zoeken. Rechtse gekkies die overal samenzweringen achter zien als er een fuck Trump bord op Pinkpop even in beeld komt. :')
Ah ja.. nu ben ik een rechtsgekkie. Daarom stem ik jaren op links. :') :') :') :') :') :').

Precies het probleem, wanneer je enige vorm van kritiek hebt word je gelijk weggestopt in het andere kamp. Je begint gelijk met schelden en beledigen puur omdat ik op 1 puntje maar een andere mening heb. Prima joh.

[ Bericht 15% gewijzigd door indiaantje89 op 11-06-2019 10:43:34 ]
  Moderator dinsdag 11 juni 2019 @ 11:07:11 #130
pi_187367430
Dropkick Murphys ook nog bekend gemaakt voor ZiggoDome. Hebben die zo staan shinen op Pinkpop? Prima band, maar Ziggo lijkt me een beetje hoog gegrepen?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 11 juni 2019 @ 11:28:12 #131
132619 crew  Dark_Angelus
Ben jij van die © ?
pi_187367644
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 11:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Dropkick Murphys ook nog bekend gemaakt voor ZiggoDome. Hebben die zo staan shinen op Pinkpop? Prima band, maar Ziggo lijkt me een beetje hoog gegrepen?
Vind sowieso de laatste paar shows van ze weer goed. Het is een tijdje enorm gezapig geweest maar nu met twee zangers weer vol energie :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator dinsdag 11 juni 2019 @ 11:29:57 #132
pi_187367658
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 11:28 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Vind sowieso de laatste paar shows van ze weer goed. Het is een tijdje enorm gezapig geweest maar nu met twee zangers weer vol energie :Y
Ik heb ze gezien in AFAS, en dat vond ik al aan de grote kant :P. Nouja prima dat ze het proberen.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 14:06:17 #133
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_187369515
Ondanks het weer toch een leuke dag gehad. Michael Kiwanuka was _O_
Fleetwood Mac begon leuk, maar was totaal niet pakkend. Christine (vooral) en Stevie zingen simpelweg niet goed genoeg meer.
Tenacious D ook leuk om een keer gezien te hebben.
1975... ik snap de hype niet. Deed me niks.
Dewolff best goed, maar na een half uur heb ik dat wel gezien.
Duncan Laurence nog een stukje van gehoord in het voorbij gaan. Klonk best goed.

Op weg naar het festivalterrein met de (gratis) pendelbus gegaan, die wonderlijk genoeg terug niet meer reden “omdat het te druk was” :') :') :')
DJ Peaceman op radio49
Penningmeester van Radio 49
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
  dinsdag 11 juni 2019 @ 14:07:51 #134
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_187369538
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 11:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Was zeker een van mijn hoogtepunten. Hadden ook op main moeten staan stond propvol bij IBA.
And so is the past
  dinsdag 11 juni 2019 @ 18:47:56 #135
34027 devlinmr
Trolivier
pi_187374485
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 08:52 schreef captain007 het volgende:

[..]

Het was vooral erg langdradig. Ik heb zelf niet zoveel met de muziek van The Cure (denk toch generatiedingetje) behalve wat van hun bekende nummers. Dan is 2,5 uur echt teveel van het goede. Armin vond ik persoonlijk geweldig, terwijl ik me ook kan voorstellen dat mensen die daar niks mee hebben het niks vonden. Ik had dat gevoel juist bij Mark Ronson. Die was me enorm tegengevallen, vooral ook omdat hij er regelmatig doorheen praatte en ik het maar vreemde overgangen vond tussen de nummers.
Generatie ding denk ik inderdaad ook.
Armin moest het vooral van zijn visuals hebben, de gasten waren ruk en als je eindelijk in het ritme zat gooide hij het tempo er weer uit.
Wat mij betreft was die Antwoord energieker en spannender

The Cure verveelde mij geen seconde
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 18:58:16 #136
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_187378783
Zo om 8u thuis na wat nachttreinen. Wezen douchen en slapen. En nu de hele avond NPO3 teruggekeken wat ik op pinkpop gemist heb. Dropkick, The Cure, J. Balvin en Halestorm. Kende zo best veel nummers van de Cure maar ik was op de camping aan de bbq geslagen toen. Dropkick klinkt net als Rowwen Heze. Die weten overal wel een mooi feestje te maken. J. Balvin is een keer wat anders en deed me terugdenken aan wat ik continu hoorde op mijn vakantie in Cuba :P

Halestorm hoorde ik net als Duncan van buiten de tent want stond vol. Is toch wel voor mij de verrassing van Pinkpop. Klonk kneitersgoed. _O_
mag het weten
pi_187383195
Achteraf gezien vond ik the Cure toch niet te lang, want ik ben weer instant fan geworden, veel nummers zoals Push was ik allang vergeten en staan op de Ipad voorlopig. Geweldig. De liveuitvoering van sommige nummers wordt alsmaar beter, foutloze toetsenist, het is een wonder. Het tintelt in je oren. Echte kunst. En die paar nummers die me niets doen, het is ze vergeven.
Hele concert:

[ Bericht 10% gewijzigd door Loekie1 op 12-06-2019 08:24:28 ]
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:53:07 #139
429573 KingRadler
Zionists Made Me a Freak
pi_187385420
Vonden jullie deze Pinkpop beter als vorig jaar?
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:54:49 #140
429573 KingRadler
Zionists Made Me a Freak
pi_187385457
De Amerikaanse rockband Cage the Elephant heeft de Europese tour noodgedwongen afgeblazen nadat gitarist Nick Bockrath zijn knieschijf heeft gebroken tijdens het optreden op Pinkpop.

Tijdens de show ging het mis, zo schrijft de band op Twitter. De gitarist heeft zijn knieschijf gebroken en twee kniebanden gescheurd. Verder is ook zijn meniscus beschadigd. Door het knieletsel moeten de Amerikanen hun Europese tour afzeggen. Cage the Elephant zou nog een paar optredens in Engeland verzorgen. Daarna steekt het gezelschap de oceaan weer over voor optredens in hun thuisland.

https://www.1limburg.nl/a(...)uk-op-podium-pinkpop
pi_187386702
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:53 schreef KingRadler het volgende:
Vonden jullie deze Pinkpop beter als vorig jaar?
Wat was het ook alweer vorig jaar? Ik ga deze niet snel vergeten, mijn hele Ipad staat vol met livenummers van The Cure. Is er ook een emoticon met de Britse vlag?

Ik lees dat Jan Smeets zegt dat er 20.000 kaarten te weinig zijn verkocht, maar hij mag wel wat meer reclame maken, ik heb hier in Amsterdam geen ťťn poster gezien over Pinkpop. De jongere generatie houdt al die festivals wel bij, maar de iets oudere niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door Loekie1 op 12-06-2019 13:20:32 ]
pi_187386960
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:13 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik lees dat Jan Smeets zegt dat er 20.000 kaarten te weinig zijn verkocht, maar hij mag wel wat meer reclame maken, ik heb hier in Amsterdam geen ťťn poster gezien over Pinkpop. De jongere generatie houdt al die festivals wel bij, maar de iets oudere niet.
Eerder de kaartverkoop starten (en de line up bekend maken) lijkt me ook wel handig (geld kan immers maar 1x uitgegeven worden).
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_187390457
Voor dagkaarten 110 euro excl servivekosten vragen zonder super artiesten houdt veel mensen toch tegen denk ik.

Dagkaart Werchter is 105 euro incl servicekosten en je mag met het ticket ook treinreizen door BelgiŽ.
pi_187390721
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 16:44 schreef Basp1 het volgende:
Voor dagkaarten 110 euro excl servivekosten vragen zonder super artiesten houdt veel mensen toch tegen denk ik.

Dagkaart Werchter is 105 euro incl servicekosten en je mag met het ticket ook treinreizen door BelgiŽ.
En volgens mij zijn de treinreizen in BelgiŽ ook wat beter geregeld?

Toch raar hoe dat Werchter dat steeds doet. Al hoewel NL weer een belastingland #1 is op veel zaken.
  woensdag 12 juni 2019 @ 18:07:52 #145
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_187391756
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 16:56 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Toch raar hoe dat Werchter dat steeds doet. Al hoewel NL weer een belastingland #1 is op veel zaken.
Werchter heeft natuurlijk wel meer te besteden. 80.000 mensen per dag.
DJ Peaceman op radio49
pi_187392209
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 18:07 schreef peaceman het volgende:

[..]

Werchter heeft natuurlijk wel meer te besteden. 80.000 mensen per dag.
Vorig jaar waren er op Pinkpop ook minstens 70.000 per dag. En ik vermoed op de pearl jam dag nog meer. 8-)
  woensdag 12 juni 2019 @ 18:42:48 #147
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_187392290
Ik heb me prima vermaakt afgelopen zondag. *O*

En eindelijk een fatsoenlijke tent zonder van die palen. O+ en ondanks dat het allemaal niet goedkoop is vind ik de prijzen voor een festival ook nog wel redelijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 16:56 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Mwah, niet echt. In BelgiŽ rijdt de trein niet ieder kwartier maar ieder uur. En rond tien uur 's avonds gaan de laatste ritten al. Pinkpop met ieder kwartier een trein tot diep in de nacht was echt weer prima helemaal top geregeld. Daar wil ik dan ook best voor betalen. :s)

Ik weet bijvoorbeeld nog dat ik enkele jaren geleden na afloop van Pukkelpop ook gratis met de bus kon. Zelfde idee als Werchter dus. De rit van Hasselt naar Maastricht was ook geheel inbegrepen. Maar omdat het een feestdag was ging die lijn die dag slechts drie keer (om 12u, 16u en 20u). Ik kon weliswaar mee met de bus van 12u, maar dat was puur geluk hebben, zo druk was het. 8)7

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:33 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Eerder de kaartverkoop starten (en de line up bekend maken) lijkt me ook wel handig (geld kan immers maar 1x uitgegeven worden).
Ik vind de late verkoop eigenlijk wel prettig. Pinkpop is wat dat betreft ook vrij traditioneel.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  woensdag 12 juni 2019 @ 19:10:53 #148
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_187392833
quote:
Ik vind hem toch altijd wel eerlijk.
Het commentaar leveren op Pinkpop hoort daar ook bij. Andere festivals hebben ook mindere dagen/jaren, maar daar hoor je veel minder over.
pi_187410253
Alleen de maandag geweest, hoogtepunten waren toch wel Tenacious D en Fleetwood Mac. Tenacious D is gewoon briljant alhoewel je die waarschijnlijk niet te vaak moet gaan zien. Fleetwood Mac was gewoon erg goed en snap de azijnpissers niet zo. Ja de originele zanger is eruit gegooid en ja Stevie Nicks haalt de hoge tonen niet meer en Christine Mcvie soms ook niet maar wat verwacht je dan met 71 en 75 jaar? Neil Finn deed het ook prima in mijn ogen desondanks dat hij vrij schor was.

Het enige minpuntje vond ik dat het wel te merken is dat de zangstem van Stevie Nicks zijn beste tijd al wel gehad heeft en dat ze een beetje een aandachtshoer is maar daar stond tegenover dat Christine subliem zong en desondanks erg bescheiden leek. Bij haar en Fleetwood zelf spat het enthousiasme er ook nog echt af en merk je dat ze het niet alleen maar voor de centen doen en voor mij de reden dat de band het nog goed doet. Die cover van Free Fallin' had voor mij niet gehoeven maar Don't Dream It's Over is natuurlijk fantastisch als je Neil Finn toch al op het podium hebt staan.

quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:57 schreef Cee het volgende:

[..]

Het waren allemaal eigen nummers.
Nee, hij deed ook een cover van Causes, dat heeft hij er nog uitgebreid bij verteld.
  donderdag 13 juni 2019 @ 20:41:04 #150
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_187410332
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 20:35 schreef 1shot1kill het volgende:
Alleen de maandag geweest, hoogtepunten waren toch wel Tenacious D en Fleetwood Mac. Tenacious D is gewoon briljant alhoewel je die waarschijnlijk niet te vaak moet gaan zien. Fleetwood Mac was gewoon erg goed en snap de azijnpissers niet zo. Ja de originele zanger is eruit gegooid en ja Stevie Nicks haalt de hoge tonen niet meer en Christine Mcvie soms ook niet maar wat verwacht je dan met 71 en 75 jaar? Neil Finn deed het ook prima in mijn ogen desondanks dat hij vrij schor was.

Het enige minpuntje vond ik dat het wel te merken is dat de zangstem van Stevie Nicks zijn beste tijd al wel gehad heeft en dat ze een beetje een aandachtshoer is maar daar stond tegenover dat Christine subliem zong en desondanks erg bescheiden leek. Bij haar en Fleetwood zelf spat het enthousiasme er ook nog echt af en merk je dat ze het niet alleen maar voor de centen doen en voor mij de reden dat de band het nog goed doet. Die cover van Free Fallin' had voor mij niet gehoeven maar Don't Dream It's Over is natuurlijk fantastisch als je Neil Finn toch al op het podium hebt staan.
[..]

Nee, hij deed ook een cover van Causes, dat heeft hij er nog uitgebreid bij verteld.
Aan het enthousiasme lag het niet en ook het ontbreken van Lindsey vond ik niet zo’n probleem, maar Christine zong toch echt gewoon vals.
DJ Peaceman op radio49
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')