Nee dat weet ik nietquote:Op maandag 10 juni 2019 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh dacht dat je doodgaan bedoelde
Zie het namelijk niet zitten om 80 te worden.
Het zit je wel diep hequote:Op maandag 10 juni 2019 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Afgestompt omdat bepaalde gebieden in de hersenen blijvend zijn aangetast
Ja omdat zelfs de mods nu medelijden hebben, de politie gaat ook niet elke keer dezelfde zwerver bekeuren voor kleine dingen want het helpt toch niet.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb de afgelopen 2 maanden welgeteld 1 note gehad
alleen als je het echt doetquote:Op maandag 10 juni 2019 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Kan je van kontgaatje likken ziek worden?
Dat hangt van het aantal aambeien afquote:Op maandag 10 juni 2019 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Kan je van kontgaatje likken ziek worden?
Samequote:Op maandag 10 juni 2019 18:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb de afgelopen 2 maanden welgeteld 1 note gehad
Omdat leven nu al lichamelijk kut is.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet
Hoezo niet?
Was wel okéquote:Op zondag 9 juni 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Dadelijk F1, wat denk je ervan @:zosk
Lekker man.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat leven nu al lichamelijk kut is.
Pff hoe kan dat zo oud ben je toch nietquote:Op maandag 10 juni 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat leven nu al lichamelijk kut is.
Vind de mercedes dominantie niet meer leukquote:
Heb wat erfelijke aandoeningen die me beperken.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pff hoe kan dat zo oud ben je toch niet
[..]
Vind de mercedes dominantie niet meer leuk
Klinkt heftig manquote:Op maandag 10 juni 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wat erfelijke aandoeningen die me beperken.
Valt mee, maar heb van die dagen dat ik niet zonder pijnstillers kan.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2019 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt mee, maar heb van die dagen dat ik niet zonder pijnstillers kan.
Moet extreem oppassen met scheren, dat soort dingen.
Zo haags verslagen nu heb je het gemaakt in het leven zegquote:
Haags gooit er maar een beetje met de pet naarquote:Op dinsdag 11 juni 2019 05:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo haags verslagen nu heb je het gemaakt in het leven zeg
Zeg nou niet dat je op Haags stond te wachtenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 05:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo haags verslagen nu heb je het gemaakt in het leven zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |