Lekker man.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat leven nu al lichamelijk kut is.
Pff hoe kan dat zo oud ben je toch nietquote:Op maandag 10 juni 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat leven nu al lichamelijk kut is.
Vind de mercedes dominantie niet meer leukquote:
Heb wat erfelijke aandoeningen die me beperken.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pff hoe kan dat zo oud ben je toch niet
[..]
Vind de mercedes dominantie niet meer leuk
Klinkt heftig manquote:Op maandag 10 juni 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wat erfelijke aandoeningen die me beperken.
Valt mee, maar heb van die dagen dat ik niet zonder pijnstillers kan.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2019 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt mee, maar heb van die dagen dat ik niet zonder pijnstillers kan.
Moet extreem oppassen met scheren, dat soort dingen.
Zo haags verslagen nu heb je het gemaakt in het leven zegquote:
Haags gooit er maar een beetje met de pet naarquote:Op dinsdag 11 juni 2019 05:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo haags verslagen nu heb je het gemaakt in het leven zeg
Zeg nou niet dat je op Haags stond te wachtenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 05:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo haags verslagen nu heb je het gemaakt in het leven zeg
Niet te veel eigendunk, dat siert je niet.quote:
Maar dat is wel de keiharde realiteit.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 06:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet te veel eigendunk, dat siert je niet.
Primaquote:Op dinsdag 11 juni 2019 06:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dat is wel de keiharde realiteit.
Nee ik zat toen ik dat posttequote:Op dinsdag 11 juni 2019 05:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg nou niet dat je op Haags stond te wachten
Noeste arbeid, beetje dollen met collega's, wat mantelzorgen, wat regelwerk, boodschapjes doen en heftige seks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |