abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187306183
*Customs dus

k zie dit welleens bij advertenties op aliexpress. Betekent dit dat DHL direkt inklaring regelt en je dus bovenop nog importkosten voor je kiezen krijgt?
Of is de betaal je uiteindelijk niet meer dan de advertentieprijs?
  vrijdag 7 juni 2019 @ 16:46:53 #2
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_187307196
Het klinkt alsof ze reeds betaald zijn, maar even eerlijk: Hoe moeten wij dit weten? Deel even de advertentie of bericht de verkoper om het te vragen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_187309860
Customs paid by seller betekent dat de verkoper een regeling heeft getroffen. Deze regeling hoeft echter geen garantie te zijn dat de rechten daadwerkelijk verrekend zijn.
Soms betreft het nl een omweg via een land waar de controles wat minder zijn, zodat de kans heel klein is dat er nog kosten voor jou zijn. Soms betreft het verzending vanuit een EU warehouse. In dat laatste geval komen er geen kosten meer bij.
Het beste is goed de advertentie te lezen. Meestal staat er eea vermeld hoe de verzending plaatsvind en staan er instructies hoe je eea moet regelen. Anders contact opnemen met de verkoper voor nadere uitleg.
pi_187315601
Ja duh ik heb er een gemaild maar sommige Chinezen kunnen geen engels of ze nemen niet de moeite. Ik dacht dat jullie alles wisten over kopen in China. Guess not.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 09:20:03 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_187316512
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 03:36 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Ja duh ik heb er een gemaild maar sommige Chinezen kunnen geen engels of ze nemen niet de moeite. Ik dacht dat jullie alles wisten over kopen in China. Guess not.
Bovenstaande antwoord is dhr wel zo'n beetje.
Ze sturen het product eerst naar een tussenpartij in de EU (UK, Polen, Frankrijk ) en verzenden het vanaf daar door naar huis.
Daar rekenen ze af over de bulk (laatste keer bij een stofzuiger was dat 1 van de 350 collie die naar UK was verzonden en vanaf daar individueel doorgezonden wordt).
Wat ze daar betalen kan je natuurlijk niet zien, ik verwacht dat ze een loophole proberen te gebruiken.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')