De melkhuisje Masters heeft nog betere spelersquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit toernooi is nog nooit sterk bezet geweest.
Inmiddels alweer een set achterquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
Thiemo de Fapper op de baan nu. 1-1 eerste set.
Zijn Larsson en Bertens eigenlijk nog goede vriendinnen of niet?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Inmiddels alweer een set achter
Kiki gaat als een trein tegen Larsson
En nog maar eentje. De Snuiver kan weer terug naar huis, weinig te hoeren en snoeren in Rosmalen. Kan je beter in Pattaya R1 verliezen...quote:
Snap niet waarom hij zichzelf nog zo kwelt..quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En nog maar eentje. De Snuiver kan weer terug naar huis, weinig te hoeren en snoeren in Rosmalen. Kan je beter in Pattaya R1 verliezen...
Dit weekend gewoon weer eredivisie herenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij zichzelf nog zo kwelt..
zou na deze week beter moeten wordenquote:Op woensdag 12 juni 2019 14:14 schreef Marcoss het volgende:
Regent al de hele dag in Rosmalen, maar in Nottingham is het de hele week nog niet droog geweest en daar gaan ze nu binnen verder
Belooft weer veel goeds voor Wimbledon
Ziggo 406 (lol).quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Achter welke decoder zit die verstopt tegenwoordig?
Ik wel. Heb ik erbij uit weten te onderhandelen door zo'n kutstudentje het vuur aan de schenen te leggen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat heb ik niet
Alleen secret circle aids
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |