quote:Op zondag 8 maart 2020 14:02 schreef maily het volgende:
[..]
Nooit gedacht die fout eens andersom te zien
(Bij-)gelovig much?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:37 schreef iemand het volgende:
[..]
Ab verkoopt wel wat mariatabletjes uit eigen voorraad.
Ik wist helemaal niet dat je dood eenvoudiger lijstjes kunt makenquote:Op maandag 9 maart 2020 08:11 schreef iemand het volgende:
[..]
Het is dood eenvoudig om een hele lijst van zaken op te noemen waarmee het rivm gefaald heeft en wat ze nu hadden kunnen doen om te voorkomen dat het Italië 2.0 werd.
Damn. Ik moest gewoon gniffelen.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:02 schreef maily het volgende:
[..]
Nooit gedacht die fout eens andersom te zien
In geval van nood, neus dichtknijpen bij deze mensen in de buurt!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:18 schreef iemand het volgende:
Probeer te accepteren dat er geen reservecapaciteit is, laat staan er geen nietsnutten zijn in de zorg en dat priotiteitskeuzes directe (zorg)consequenties hebben voor andere noodruftigen.
Een geluk bij een ongeluk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:24 schreef iemand het volgende:
[..]
Ebola met besmettingsgevaar van mazzelen, dan bestaan de AEX en dow jones helemaal niet meer.
Een goed gebin is het halve werk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:30 schreef iemand het volgende:
Als iedereen die nu in aanmerking komt voor de griepprik, een week of 3 thuis blijft, dan is er een gebinnetje. En niet wachten totdat het RIVM dat zegt, maar gewoon, uit de bevolking zelf.
Komt niet vaak voor inderdaad, maar schijnt wel lekker te zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:36 schreef iemand het volgende:
Ik lees overigens gelukkig niks terug over veel voorkomende honinggraat situaties
quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:23 schreef Speekselklier het volgende:
ik zat er ook al naar te kijken.
Zeker in Italie is de moraliteit zeer hoog.
Ik krijg ook gevoel dat besmettingen overal anders worden gemeten. Doden zijn een wat vaster gegeven.
Ik zou dus aan de hand van de gemiddelde moraliteit * het aantal doden het aantal besmettingen per land willen uitrekenen.
Ik vind 'm mooiquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:04 schreef iemand het volgende:
Ik en niet bang voor een griepje ,maar helaas heb ik copd ,ik zoek het dus iet op , heb dan ook een nu geen fisio gedaan ,en ga zaterdag niet werken bij de kledingbank , ik vind het erg ego dat er mensen zijn die denken van het is maar , het gaat juist om de ouderen en snelle vatbare mensen ,zieke , als heel Nederland zo nongeland over zou denken , dan wort er wel gezijkt dat wij niks er aan doen , je wil niet op je geweten hebben dat een fam of kennis die al ziek was ,besmet wort door jouw ego , doe wat je hoort te doen.
De verkeerde kant op ....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:59 schreef iemand het volgende:
Maar doe eens rustig aan? Jij bent geen expert, vertrouw op mensen die hier jaren voor gestuurd hebben. Dat je niet de enige bent komt omdat iedereen zich hier aansteekt met al dat gepaniek.
Ik moest echt 3x lezenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooiVan mij mag het in het rijtje van soberso, chanant, hont etc.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooiVan mij mag het in het rijtje van soberso, chanant, hont etc.
Ik begrijp de frustratie...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:53 schreef iemand het volgende:
Gisterenavond per ongeluk een glas wijn omgegooid. Uiteraard tegen de witte muur. Het is geen behang maar gewoon een geverfd muur. Alles-reiniger, bleekmiddel en zweep helpt niet. Wat zijn mijn opties? Als het niet anders kan dan moet de hele muur opnieuw geverfd worden want gedeeltelijk verven is niet mooi.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:05 schreef iemand het volgende:
Nou die Chinezen pakten het wel beter aan dan wij met hun "goedje" en mensen uit huizen trekken. Ik vind dat niet verdacht. Met stinkende heelmeesters maak je zachte wonden.
Kangoeroes beware !!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:21 schreef iemand het volgende:
[..]
En dit soort virussen zijn niet te voorkomen (zelfs niet met de grenzen dicht, omdat ze anders wel muteren en zich via dieren (en nee niet alleen via voedsel) zoals insecten (zie buidelpest) transporteren richting mensen. Een virus is een levend organisme en net als alle organismen in het universum, zoekt het naar mogelijkheden om te overleven.
...
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:31 schreef Iemand het volgende:
Toen de blanke mens in zuid Amerika kwam, gingen onwijs veel Aboriginals dood als gevolg van virussen die de landjepikkers met zich meebrachten. Het zorgde er bijna voor dat ze uitstierven.
Ach, de Koi San (Bushmen) en Aboriginals schelen nu ook weer niet zo veel in levensstijl. Zit wel een paar kilometer tussen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:26 schreef Rewimo het volgende:
Niet zozeer een taalfout, maar echt kloppen doet het natuurlijk ook niet
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |