Sjaak Troost leg weer te slape!!!quote:Op donderdag 13 juni 2019 07:57 schreef fetX het volgende:
Doe even normaal zeg. Transfermarkt is nog niet eens open en moet nog op gang komen.
wie weet zijn ze wel met wat bezig maar willen ze wachten tot Van Geel weg is zodat het niet iets van hem isquote:
Ik sowieso een centrale verdediger, een rechtsback en een vervanger voor Vilhena.quote:
Immers, Te Vrede, Kazim, Mulder, Boëtius, Goossens. Als het dan toch een kutseizoen moet worden, laten we dan maar meteen met 10 punten achterstand beginnen. Daarna de jeugd erin tyfen, want die kunnen het dan toch niet slechter doen.quote:
Is daar (al) geld voor?quote:Op donderdag 13 juni 2019 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik sowieso een centrale verdediger, een rechtsback en een vervanger voor Vilhena.
Ik ben geen scout dus namen noemen heeft niet veel zin. Als het maar geen Eredivisie middelmaat is.
Echt hè. Verkoop die vent gewoon. Ben wel een beetje Vilhena-moe.quote:Op donderdag 13 juni 2019 11:55 schreef Caland het volgende:
Ja, Japie heeft Vilhena proberen over te halen om nog een jaartje te blijven.
Toen was ik alweer klaar met deze transferzomer eerlijk gezegd.
Spelers van het niveau NAC en RKC waarvan men verwacht dat ze komend seizoen de kar gaan trekken. Kan eigenlijk bijna alleen maar mis gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:03 schreef kapiteintje het volgende:
Dit doet me weer heel erg denken aan de periode dat Danny Buijs en Theo Lucius als de sterkhouders van Feyenoord werden binnengehaald.
kwamen die ook met de helicopter?quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:03 schreef kapiteintje het volgende:
Dit doet me weer heel erg denken aan de periode dat Danny Buijs en Theo Lucius als de sterkhouders van Feyenoord werden binnengehaald.
quote:Op donderdag 13 juni 2019 11:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt hè. Verkoop die vent gewoon. Ben wel een beetje Vilhena-moe.
Pas nou maar op, voor je het weet gaat ie nog een rap schrijven over z'n haters.quote:Op donderdag 13 juni 2019 11:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Jullie hebben toch al drie jaar op rij spelers gehaald die Vilhena moeten vervangenquote:Op donderdag 13 juni 2019 11:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was El Ahmadi Hans.quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben toch al drie jaar op rij spelers gehaald die Vilhena moeten vervangen
Blijft gek dat zoveel spelers faliekant mislukken bij Feyenoord. De laatste middenmoter die ok presteert is Toornstra. Ik durf te wedden dat een Schöne ook bij Feyenoord was mislukt, terwijl hij bij Ajax al jaren meedraait.quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Amrabat, Tapia, Ayoub werden volgens mij allemaal gehaald om Vilhena te vervangen.
Of 'buitenkansjes' als Schaken en Auassarquote:Op donderdag 13 juni 2019 12:03 schreef kapiteintje het volgende:
Amrabat sowieso niet, die was meer verdedigend ingesteld en heeft nog een poos rechtsback gestaan.quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Amrabat, Tapia, Ayoub werden volgens mij allemaal gehaald om Vilhena te vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |