En dat is prima dat hij een band heeft met hem, maar dan mag ik dit nog wel gek vinden.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar goed, ga lekker op details liggen zaniken. Ik vind het van veel respect naar Van Hanegem getuigen van Wijnaldum, en dat vind ik erg mooi.
Hij met Van Hanegem op een Cruyff court, is toch primaquote:Op woensdag 12 juni 2019 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat is prima dat hij een band heeft met hem, maar dan mag ik dit nog wel gek vinden.
Daar heb ik ook niks op tegen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij met Van Hanegem op een Cruyff court, is toch prima
Wat is er precies gek dan? Dat begrijp ik namelijk nog niet.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat is prima dat hij een band heeft met hem, maar dan mag ik dit nog wel gek vinden.
Van Hanegem was de eerste die met een Nederlandse club die prijs won, maar Wijnaldum doet dat met een Engelse club (en ook nog met een andere Nederlander die geen binding met Rotterdam/Feyenoord heeft). Dus dat is niet echt vergelijkbaar.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat is er precies gek dan? Dat begrijp ik namelijk nog niet.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Hanegem was de eerste die met een Nederlandse club die prijs won, maar Wijnaldum doet dat met een Engelse club (en ook nog met een andere Nederlander die geen binding met Rotterdam/Feyenoord heeft). Dus dat is niet echt vergelijkbaar.
Het gaat om de personen, slimmerik. Van Hanegem als eerst met Feyenoord en dus een sterke link met Rotterdam, Wijnaldum is Rotterdammer en (voorlopig) de laatste die dat voor elkaar weet te krijgen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Hanegem was de eerste die met een Nederlandse club die prijs won, maar Wijnaldum doet dat met een Engelse club (en ook nog met een andere Nederlander die geen binding met Rotterdam/Feyenoord heeft). Dus dat is niet echt vergelijkbaar.
Goed ventje inderdaad die Gini. Leuke voetballer ook om naar te kijken en wie had verwacht dat hij ooit in een, toch wel bepalende rol, met een ploeg nog de CL zou winnen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar goed, ga lekker op details liggen zaniken. Ik vind het van veel respect naar Van Hanegem getuigen van Wijnaldum, en dat vind ik erg mooi.
Ach ik vind het een beetje gezocht.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het gaat om de personen, slimmerik. Van Hanegem als eerst met Feyenoord en dus een sterke link met Rotterdam, Wijnaldum is Rotterdammer en (voorlopig) de laatste die dat voor elkaar weet te krijgen.
Dat is heel erg vergelijkbaar dus.
Dat mag je vinden natuurlijk, ik heb mijn best gedaan je te overtuigen van mijn standpuntquote:Op woensdag 12 juni 2019 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik vind het een beetje gezocht.
Maar ik vind Wijnaldum een sympathieke jongen en de club waarmee hij het heeft gewonnen gun ik het ook, dus prima.
Nog groot geworden onder de vleugels van speler Giovanni, eigenlijk zou Gio deze prijs ook een beetje mogen tellenquote:Op woensdag 12 juni 2019 14:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het gaat om de personen, slimmerik. Van Hanegem als eerst met Feyenoord en dus een sterke link met Rotterdam, Wijnaldum is Rotterdammer en (voorlopig) de laatste die dat voor elkaar weet te krijgen.
Dat is heel erg vergelijkbaar dus.
Meid, het is wat.quote:Op woensdag 12 juni 2019 19:22 schreef PIETR het volgende:
Wat een kuttransferzomer tot nog toe. Iedere morgen direct het transfernieuws checken, maar dat is er gewoon helemaal niet. Zou die Sjaak niet eens wat gaam doen. Spelertjes lozen, paar versterkingen halen.
Het is ook pas 12 juni. Waar gáát het over.quote:
Over een vreemde ochtendroutine.quote:Op woensdag 12 juni 2019 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is ook pas 12 juni. Waar gáát het over.
Mwua, valt wel mee toch? Wekkertje -> FR12.nl checken -> weer niks -> mezelf huilend naar het werk slepen.quote:
Ik zie dat je ook aan het vloggen bent geslagenquote:Op woensdag 12 juni 2019 19:30 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, valt wel mee toch? Wekkertje -> FR12.nl checken -> weer niks -> mezelf huilend naar het werk slepen.
Of dat er genoeg interesse is in de paar spelers die enige waarde vertegenwoordigen om vroeg in de transferperiode veel geld binnen te halen wat vervolgens weer uitgegeven kan worden.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu is de zomer nog nauwelijks begonnen, maar ik begrijp de zorgen wel een beetje. Ik heb nou niet het idee dat Troost en onze wonderscouting van Beukers in staat zijn ook maar iets binnen te halen.
De minder gewilde spelers komt doorgaans eind augustus pas interesse voor. We kunnen dus nog easy 2 maandjes achterover leunen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of dat er genoeg interesse is in de paar spelers die enige waarde vertegenwoordigen om vroeg in de transferperiode veel geld binnen te halen wat vervolgens weer uitgegeven kan worden.
Mijn verwachtingen zijn erg laag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |