Hallo, ik wilde eigenlijk wat van die SD-kaartjes bestellen, maar de codes werken niet (of ik doe iets verkeerd) En dan worden er ook nog verzendkosten gerekend.quote:
Dit klopt inderdaad. Als je iets wil bestellen en dat staat al in de flash sale, dan kun je de coupon code van hier nergens invullen om (meer) korting te verkrijgen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:49 schreef qltel het volgende:
[..]
Hallo, ik wilde eigenlijk wat van die SD-kaartjes bestellen, maar de codes werken niet (of ik doe iets verkeerd) En dan worden er ook nog verzendkosten gerekend.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:49 schreef qltel het volgende:
[..]
Hallo, ik wilde eigenlijk wat van die SD-kaartjes bestellen, maar de codes werken niet (of ik doe iets verkeerd) En dan worden er ook nog verzendkosten gerekend.
Ik denk dat jullie iets verkeerd doen, want de meeste codes werken nog gewoon. Sommige zitten al aan hun limiet en werken niet meer. De verzendkosten zitten niet in de prijs inbegrepen, want deze verschillen namelijk per land (Nederland/Belgiė).quote:Op zondag 16 juni 2019 00:51 schreef Gruj0 het volgende:
Leuke aanbiedingen, maar..
[..]
Dit klopt inderdaad. Als je iets wil bestellen en dat staat al in de flash sale, dan kun je de coupon code van hier nergens invullen om (meer) korting te verkrijgen.
Met de coupon code krijg je een betere deal dan met de standaard flash sale.
Thnx, maar dat is het hem nu juist. Bij sommige producten is het kopje "Use coupon" nergens te bekennen. Ik denk dat dat komt omdat het artikel al in een flash sale staat. Maar vanwaar dan een coupon hier?quote:
Helaas is dit geen code. Super Deal betekende meer dat het een echte super goeie deal is ten opzichte van normaal. Flash Sale betekend dat het in de aanbieding is zonder een coupon code te gebruiken.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:02 schreef qltel het volgende:
Hm, ik probeerde die SD-kaart met de code super deal voor 3,61, maar die werkt dus niet meer. Nouja, zal dan wel aan de limiet zitten, want ik probeerde het wel op de door jou beschreven manier. Niets aan te doen, bedankt voor de hulp.
Dat is vreemd. Heb je een voorbeeld, want normaal gezien moet er toch de mogelijkheid bestaan om een coupon code te gebruiken.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Thnx, maar dat is het hem nu juist. Bij sommige producten is het kopje "Use coupon" nergens te bekennen. Ik denk dat dat komt omdat het artikel al in een flash sale staat. Maar vanwaar dan een coupon hier?
Je hebt DM.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:50 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Helaas is dit geen code. Super Deal betekende meer dat het een echte super goeie deal is ten opzichte van normaal. Flash Sale betekend dat het in de aanbieding is zonder een coupon code te gebruiken.
Onze excuses voor de verwarring.
[..]
Dat is vreemd. Heb je een voorbeeld, want normaal gezien moet er toch de mogelijkheid bestaan om een coupon code te gebruiken.
Ik zal weer een nieuw topic maken voor EU Warehouse (fast warehouse) aanbiedingen.quote:Op zondag 14 juli 2019 08:44 schreef Gruj0 het volgende:
Komen er nog meer van dit soort opruimingen? Of komt dat topic met kortingscodes voor EU warehouse producten weer terug?
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:09 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik zal weer een nieuw topic maken voor EU Warehouse (fast warehouse) aanbiedingen.
Heb je al een lijst met EU warehouse producten?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:09 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik zal weer een nieuw topic maken voor EU Warehouse (fast warehouse) aanbiedingen.
CHI / [Gearbest] Fast / EU Warenhuis aanbiedingenquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:13 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Heb je al een lijst met EU warehouse producten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |