abonnement Unibet Coolblue
pi_187278854
Emile Ratelband krijgt over een paar maanden zijn achtste kind. Een van de twee door hem geselecteerde draagmoeders is in verwachting, liet de nu nog 69-jarige positiviteitsgoeroe weten aan RTL Boulevard.

Ratelband, die de rechter maandag vroeg zijn leeftijd met twintig jaar te verlagen, ging afgelopen zomer op zoek naar draagmoeders, omdat hij nog een keer vader wilde worden.

Hij kreeg naar eigen zeggen 167 reacties. Twee serieuze kandidaten bleven over. Een van hen is nu dus zwanger. "Het gebeurt niet met ivf, het gebeurt gewoon werkelijk", vertelde Emile een paar weken geleden aan het AD.

Ratelband wil nauw betrokken zijn bij de zwangerschap. "Ik ga met haar naar de pufcursus, het ziekenhuis, de vroedvrouw." Ook is afgesproken dat de zelfverklaarde 'bewustzijnsverruimer' het kind zal opvoeden.

"Ik krijg het gezag. Zij mogen de kinderen eens in de twee weken halen, als ze willen. Voor mij geldt: niet de lasten van de vrouw, wel de lusten van de kinderen."

Bron: https://www.nu.nl/achterk(...)en-achtste-kind.html

Echt, die man spoort voor geen meter. Hoe krijgt hij het verzonnen 8)7
pi_187279224
Ja en hoe krijgt hij het voor elkaar... 8)7

Zielig voor het kindje..
pi_187279285
Waar mensen zin in hebben...
pi_187279385
In september vorig jaar was er een draagmoeder zwanger van een tweeling maar dat eindigde in een miskraam. Hij is er dus al een tijdje mee bezig.

De alleenstaande Ratelband, die zeven kinderen heeft bij drie verschillende vrouwen, wil dolgraag nog een keer vader worden. Daarom ging hij afgelopen zomer via Twitter op zoek naar een draagmoeder. Zo’n 90 vrouwen meldden zich.

Een van hen, een hoofdverpleegkundige in een ziekenhuis, raakte volgens Emile vijftien weken geleden zwanger. Kort daarna werd duidelijk dat het om een tweeling ging. Ratelband was dolgelukkig.

De vrouw had echter veel pijn en wilde niet dat Ratelband haar zwangerschap al wereldkundig zou maken. Maar vorige week versprak hij zich - op televisie. ,,Ik heb nu eenmaal het hart op de tong’’, zegt Emile daar nu over. ,,En ik was er natuurlijk zo enorm blij mee.’’

Lees ook
Emile Ratelband tegen rechter: Ik lijd onder mijn leeftijd
Emile Ratelband tegen rechter: Ik lijd onder mijn leeftijd
Lees meer
Het was moeilijk, maar ik geloof dat alles in het leven betekenis heeft

Emile Ratelband
Ziekenhuis
Ondertussen hield de pijn bij de draagmoeder aan. Toch bleef ze aan het werk, aldus Ratelband. Pas anderhalve week geleden stopte ze. Afgelopen weekend ging ze met bloedingen en nauwelijks draaglijke pijn naar het ziekenhuis. Daar bleek dat een van de kindjes was overleden. In het ziekenhuis liet ook de tweede baby het leven.

Emile was op dat moment in Londen. Vlak voordat hij live op de Britse televisie werd geïnterviewd, kwam het telefoontje. Toch ging hij door met zijn geplande mediaoptredens. Niet alleen in Engeland, maar ook hier: Ratelband zat gisteravond bij Pauw en was te gast in de talkshow van Robert Jensen, die vanavond wordt uitgezonden.

,,Dat was moeilijk, maar ik geloof dat alles in het leven betekenis heeft’’, zegt Emile. ,,Dus ik kan aanvaarden dat het zo moet zijn.’’ Ratelband heeft inmiddels alsnog zijn agenda voor even vrijgemaakt. Op het moment van spreken is hij onderweg naar de vrouw, die nog in het ziekenhuis ligt. ,,Ik vind het erg’’, zegt Emile nog maar eens. ,,Ik vind het vreselijk.’’

20 jaar jonger
De 69-jarige Emile kreeg afgelopen zomer veel kritiek op zijn oproep. Talloze mensen vonden het nogal egoïstisch dat een man van zijn leeftijd in zijn eentje een kind wil opvoeden. Maar als het aan Emile ligt, is zijn leeftijd binnenkort anders. Hij voelt zich al lange tijd 20 jaar jonger en wendde zich onlangs tot de rechter om zich officieel 49 jaar te laten verklaren.

Volgens Ratelband lijkt zijn situatie op die van transgenders, oftewel mensen bij wie hun gevoelsmatige geslacht afwijkt van hun lichamelijke. Die vergelijking viel gisteren op de Britse tv niet in goede aarde.

https://www.gelderlander.(...)g-verloren~a6f88df3/ Edit: Dit bericht is dus van vorig jaar.

Dat is echt langs me heengegaan dat hij daar al sinds vorig jaar zomer al mee bezig was

[ Bericht 0% gewijzigd door praadje op 05-06-2019 21:13:05 ]
pi_187279464
Dan word je geboren en dan ontdek je dat Emile Ratelband je vader is. :')

Ik zou nog liever in een legbatterij zitten.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187279540
Oooo had niet op " de bron " geklikt..Dit was Dus nog die ene van vorig jaar.
Dacht dat hij opnieuw iemand zwanger had gemaakt. :s)
pi_187279551
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:04 schreef Sigaartje het volgende:
Dan word je geboren en dan ontdek je dat Emile Ratelband je vader is. :')

Ik zou nog liever in een legbatterij zitten.
Hij zal waarschijnlijk geen risico meer willen lopen met alimentatie aan een volgende ex.
pi_187279572
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:10 schreef mereltjuhh34 het volgende:
Oooo had niet op " de bron " geklikt..Dit was Dus nog die ene van vorig jaar.
Dacht dat hij opnieuw iemand zwanger had gemaakt. :s)
Haha nee, ik zag dat artikel later pas. Zal er even een edit bijzetten.
pi_187279595
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:12 schreef praadje het volgende:

[..]

Haha nee, ik zag dat artikel later pas. Zal er even een edit bijzetten.
Zie net in het topic Beroemd & Zwanger staan dat hij wel weer vader wordt :X
pi_187279616
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:13 schreef mereltjuhh34 het volgende:

[..]

Zie net in topic beroemd en zwanger staan dat hij wel weer vader wordt :X
Ja dat staat in het bovenste bericht. Ik had niet gezien dat er al een topic over was. Nou ja, het verdient wel een eigen topic. Als een mod het anders ziet mag hij/zij het verwijderen.
pi_187279620
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:11 schreef praadje het volgende:

[..]

Hij zal waarschijnlijk geen risico meer willen lopen met alimentatie aan een volgende ex.
Met 69 nog vader worden. Dat doe je toch niet?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187279653
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:15 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Met 69 nog vader worden. Dat doe je toch niet?
Inmiddels 70.
pi_187279654
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:15 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja dat staat in het bovenste bericht. Ik had niet gezien dat er al een topic over was.
Ooo Ja het staat er nogal verwarrend :) ;) Maar is helder nu.
pi_187279817
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:16 schreef praadje het volgende:

[..]

Inmiddels 70.
Als het kind in de puberteit komt, ligt vaderlief waarschijnlijk al onder de grond. Hjj denkt niet na. Ik heb bijvoorbeeld een lichamelijke genetisch ongemak, die ik mijn kinderen niet toewens. Dat is mijn reden geweest dat ik nooit kinderen heb verwekt.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187280446
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:27 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Als het kind in de puberteit komt, ligt vaderlief waarschijnlijk al onder de grond. Hjj denkt niet na. Ik heb bijvoorbeeld een lichamelijke genetisch ongemak, die ik mijn kinderen niet toewens. Dat is mijn reden geweest dat ik nooit kinderen heb verwekt.
Heftig Sigaartje.
pi_187280514
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:01 schreef praadje het volgende:

[..]

Heftig Sigaartje.
Valt mee hoor. Heel veel mensen hebben het, maar het is 60% erfelijk. Dat wil ik mijn kind niet aandoen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187280550
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:05 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Valt mee hoor. Heel veel mensen hebben het, maar het is 60% erfelijk. Dat wil ik mijn kind niet aandoen.
Verstandig maar gevoelsmatig voelt het misschien niet zo.
  woensdag 5 juni 2019 @ 22:39:35 #18
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_187281205
69 alweer, is dat ook het standje waarin hij het kind gaat verwekken?
pindazakje
pi_187281300
70, weet niet welk standje dat is maar ik zal er eens de kamasutra op naslaan.
pi_187304028
Vreselijke narcist.
pi_187308145
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:25 schreef so.original het volgende:
Vreselijke narcist.
Inderdaad. En ook nog eens in extreme mate.
  dinsdag 24 september 2019 @ 23:56:26 #22
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_189108287
Over een paar weken krijgt Emile zijn 8ste kind. Op zijn Instagram en Twitter is het al een flink tijdje stil. Wat moeten we daar nu van denken? :P
  Tettenkoning woensdag 25 september 2019 @ 08:40:37 #23
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189109725
quote:
De alleenstaande Ratelband, die zeven kinderen heeft bij drie verschillende vrouwen, wil dolgraag nog een keer vader worden. Daarom ging hij afgelopen zomer via Twitter op zoek naar een draagmoeder. Zo’n 90 vrouwen meldden zich.
Wat bezielt die vrouwen in godsnaam? Doen ze dat voor die 15 minutes of fame?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 25 september 2019 @ 08:42:26 #24
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189116038
"Het gebeurt niet met ivf, het gebeurt gewoon werkelijk"

Dan ben je echt wanhopig. EN zijn zaad EN het met hem doen _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')