wat preciesquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet op voor jou he
Ik wil niet slecht praten over krek omdat ik haar een zeer toffe meid vindquote:
Ben je nou echt zo achterlijkquote:
Slim hoor, om er een draai aan te gevenquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wil niet slecht praten over krek omdat ik haar een zeer toffe meid vind
xDquote:
Ja jonge wat loop jij mijn reactie te lollennnquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
xD
nee maar jij schijnbaar wel? hoopte gewoon op meer ipv herhalende shit
oh geen idee, deed jou gewoon naquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja jonge wat loop jij mijn reactie te lollennn
Koop het voor me, dan noemt iedereen me wagelijk op straat en ben jij weer happyquote:
carnavalshop?quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben ik te arm voormoet iets goedkopers vinden
zou iets kopen waarbij je niet naakt bent als het waaitquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben ik te arm voormoet iets goedkopers vinden
Neen, hou van extravagante kleding wanneer situaties het toelatenquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou iets kopen waarbij je niet naakt bent als het waait
schets dan even een situatie voor me die deze kleding toelaatquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, hou van extravagante kleding wanneer situaties het toelaten
Dat wil ik niet hoor, maar wel lief dat je zo diep wil gaan om mij een fijn gevoel te gevenquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Koop het voor me, dan noemt iedereen me wagelijk op straat en ben jij weer happy
Om te teasen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:45 schreef Crack_ het volgende:
al zou ik geen open jasje dragen met niks eronder, waarom draag je dan een jas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |