abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 12 juni 2019 @ 18:15:15 #76
408813 crew  trein2000
pi_187391859
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 18:10 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Batterijconditie is volgens de iPhone nog 89%.

Kan ik nog op een andere manier checken of ie dood is? Valt het te vervangen voor een iPhone SE?
Mijn SE is er een paar maand geleden ook uitgevlogen ivm batterijgedoe...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_187392018
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:43 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Oh is dat het......
Ik snapte al niet goed wat er aan de hand was en had de link nog niet gelegd met de update.
Heb af en toe als ik ga slapen dat het nog op 93% staat en ik wakker wordt met 1%. En nee ik slaap geen hele dag, maar gewoon 6,5-8 uur.

Nog tips voor hoe dat te verbeteren? Heb al wel locatievoorzieningen van aantal apps uit gezet.
* Schermtijd uitzetten
* Batterij > Energiebesparingsstand
* Ververs op achtergrond uitschakelen
* Locatievoorzieningen alleen bij gebruik van app activeren
* Telefoon uitzetten en weer aanzetten proberen
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 12 juni 2019 @ 19:22:24 #78
62913 Blik
The one and Only!
pi_187393030
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 19:46 schreef XL het volgende:

[..]

Eentje die het niet verkoopt en de data versnippert. Want je betaalt met een device id. Dus apple weet niet wat je koopt, de verkoper weet niet wie je bent en tussenpersonen in de transactie kunnen je veel moeilijk koppelen aan hun bestaande profielen.

Bovendien kun je je apple pay virtuele kaart snel blokkeren zonder dat je credit card/pinpas geblokkeerd moet worden.
Ga deze toch even challengen, vandaag eerste betaling met telefoon gedaan. En in mijn wallet staat nu de betaling met gegevens van o.a. Locatie en tevens ook in mijn afschrijving op ING. Hoe weet ik nou zeker dat Apple mijn gegevens niet heeft?
  Redactie Games woensdag 12 juni 2019 @ 19:24:10 #79
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_187393070
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 19:22 schreef Blik het volgende:

[..]

Ga deze toch even challengen, vandaag eerste betaling met telefoon gedaan. En in mijn wallet staat nu de betaling met gegevens van o.a. Locatie en tevens ook in mijn afschrijving op ING. Hoe weet ik nou zeker dat Apple mijn gegevens niet heeft?
Omdat deze lokaal zijn opgeslagen op je device en de gegevens die Apple WEL heeft geanonimiseerd zijn.

quote:
Apple Pay gebruikt beveiligingsfuncties die zijn ingebouwd in de hardware en software van uw apparaat om uw transacties te beveiligen. Verder moet u, om Apple Pay te gebruiken, een toegangscode hebben ingesteld op uw apparaat en, optioneel, Face ID of Touch ID. U kunt een eenvoudige toegangscode gebruiken, maar u kunt ook een complexere toegangscode instellen voor nog meer beveiliging.

Apple Pay is ook ontworpen voor de beveiliging van persoonlijke gegevens. Apple bewaart geen originele nummers van creditcards, bankpassen of prepaidkaarten die u gebruikt met Apple Pay en heeft er ook geen toegang toe. En wanneer u Apple Pay gebruikt met creditcards, bankpassen of prepaidkaarten, bewaart Apple geen transactie-informatie die naar u kan worden teruggeleid - uw transacties blijven tussen u, de winkelier of ontwikkelaar en uw bank of uitgever van de kaart.
Bron


[ Bericht 21% gewijzigd door Mr.Noodle op 12-06-2019 19:29:16 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 12 juni 2019 @ 20:11:20 #80
62913 Blik
The one and Only!
pi_187393831
quote:
3s.gif Op woensdag 12 juni 2019 19:24 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Omdat deze lokaal zijn opgeslagen op je device en de gegevens die Apple WEL heeft geanonimiseerd zijn.
[..]

Dan snap ik privacykaart die eerder getrokken werd alsnog niet, het is nu dan toch niet zo dat het anoniemer is dan met je bankpas?
  Redactie Games woensdag 12 juni 2019 @ 20:22:40 #81
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_187394040
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 20:11 schreef Blik het volgende:

[..]

Dan snap ik privacykaart die eerder getrokken werd alsnog niet, het is nu dan toch niet zo dat het anoniemer is dan met je bankpas?
Volgens mij is die privacykaart is meer getrokken om een vergelijking te trekken andere bedrijven zoals Google, Amazon, Facebook. Deze hebben/hadden nogal dubieuze praktijken betreft de omgang van je persoonlijke gegevens.

Met Apple Pay deel je niet meer data dan je met je bankpas al zou doen. Plus het geeft wel degelijk een extra beveiligingslaag, omdat je niet zomaar een draadloze transactie kan doen, zonder autorisatie (middels TouchID, FaceID, knop op Apple Watch). Met een bankpas is het letterlijk een keer een pinapparaat tegen je pas houden en er wordt geld afgeschreven..

Overigens je hebt geen internetverbinding op je device nodig om te kunnen betalen..

[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Noodle op 12-06-2019 20:55:18 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_187395934
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2019 18:26 schreef Aether het volgende:

[..]

* Schermtijd uitzetten
* Batterij > Energiebesparingsstand
* Ververs op achtergrond uitschakelen
* Locatievoorzieningen alleen bij gebruik van app activeren
* Telefoon uitzetten en weer aanzetten proberen
Thanks ga het uitproberen.
  donderdag 13 juni 2019 @ 08:46:04 #83
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_187401122
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 19:22 schreef Blik het volgende:

[..]

Ga deze toch even challengen, vandaag eerste betaling met telefoon gedaan. En in mijn wallet staat nu de betaling met gegevens van o.a. Locatie en tevens ook in mijn afschrijving op ING. Hoe weet ik nou zeker dat Apple mijn gegevens niet heeft?
Als ik het goed begrijp zijn die notifications in Wallet berichten van ING. De decryptie sleutel hebben dus jij en ING toegang tot.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 13 juni 2019 @ 09:07:23 #84
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_187401325
Momenteel heb ik een iPhone 8Plus 64gb, gekocht in September 2017. Daarnaast heb ik een sim-only abonnement dat vanaf deze week verlengbaar is.

Ik zit eraan te denken om te upgraden naar een XS (Max), in dit geval in combinatie met een abonnement. Ik twijfel alleen wel of dit op dit moment nodig is en of het niet beter is om te wachten op wat Apple dit najaar gaat releasen. Dit zal natuurlijk weer een beter toestel zijn dan de XS, maar Apple kennende ook weer duurder :P

De verschillen met de iPhone 8Plus zijn natuurlijk wel aanwezig (groter scherm, Face ID etc), maar op zich werkt de 8Plus nog prima op dit moment. Toestel ziet er nog hartstikke netjes uit, batterijcapaciteit is nog 86% en het toestel is ook nog gewoon prima qua snelheid. Ik doe verder niets met AR en heb ook weinig behoefte aan Memoji en Animoji. Maar de laatstgenoemde features zullen natuurlijk ook aanwezig zijn op de nieuwere modellen, gelet op de aankondigingen in de WWDC.

Er lijkt dus op dit moment geen noodzaak voor een upgrade. De 8Plus werkt op dit moment echt nog hartstikke goed, maar ergens wil ik ook wel weer wat nieuws :P Wat zouden jullie doen? Wachten tot september? Of nu al upgraden? Of nog lekker bij de iPhone 8Plus blijven?
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 13 juni 2019 @ 09:12:33 #85
141482 Q.
JurassiQ
pi_187401375
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 09:07 schreef Schuimpjes het volgende:
Momenteel heb ik een iPhone 8Plus 64gb, gekocht in September 2017. Daarnaast heb ik een sim-only abonnement dat vanaf deze week verlengbaar is.

Ik zit eraan te denken om te upgraden naar een XS (Max), in dit geval in combinatie met een abonnement. Ik twijfel alleen wel of dit op dit moment nodig is en of het niet beter is om te wachten op wat Apple dit najaar gaat releasen. Dit zal natuurlijk weer een beter toestel zijn dan de XS, maar Apple kennende ook weer duurder :P

De verschillen met de iPhone 8Plus zijn natuurlijk wel aanwezig (groter scherm, Face ID etc), maar op zich werkt de 8Plus nog prima op dit moment. Toestel ziet er nog hartstikke netjes uit, batterijcapaciteit is nog 86% en het toestel is ook nog gewoon prima qua snelheid. Ik doe verder niets met AR en heb ook weinig behoefte aan Memoji en Animoji. Maar de laatstgenoemde features zullen natuurlijk ook aanwezig zijn op de nieuwere modellen, gelet op de aankondigingen in de WWDC.

Er lijkt dus op dit moment geen noodzaak voor een upgrade. De 8Plus werkt op dit moment echt nog hartstikke goed, maar ergens wil ik ook wel weer wat nieuws :P Wat zouden jullie doen? Wachten tot september? Of nu al upgraden? Of nog lekker bij de iPhone 8Plus blijven?
Sowieso zo laat in de life cycle geen nieuwe meer kopen, ik heb een 7 en die is wel aan vervanging toe maar dat doe ik met de opvolger van de XR. Wil vooral betere accu dus ga voor de XR2.
For great justice!
  donderdag 13 juni 2019 @ 10:28:29 #86
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_187402066
Sowieso even wachten tot september...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_187403525
De iPhone XR2/XR 2019/XIIR/11R of gewoon de opvolger van de XR schijnt een grotere batterij, nieuwe chip(s) en tweede camera aan de achterzijde te krijgen. De batterijduur zou de langste tot nu toe moeten worden.

Ik moet zeggen dat ik wel blij ben met mijn huidige XR en met die updates zeker de nieuwe XR kan aanraden later dit jaar.
SOONY
pi_187404443
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_187407169
MacBook te koop
  zondag 16 juni 2019 @ 00:27:33 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_187446680
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 17:11 schreef Tailless het volgende:
MacBook te koop
Ja, dus? Ik heb er een stuk of 8 te koop :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_187446796
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 00:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dus? Ik heb er een stuk of 8 te koop :7.
Wil je er 2?
  zondag 16 juni 2019 @ 00:34:09 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_187446820
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 00:33 schreef Tailless het volgende:

[..]

Wil je er 2?
Nou ja, 0, dus als je er 8 wil kopen is het goed, maar als je er maar 6 koopt is het ook goed :+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_187446838
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 00:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja, 0, dus als je er 8 wil kopen is het goed, maar als je er maar 6 koopt is het ook goed :+.
Jij van mij kopen :*
  zondag 16 juni 2019 @ 00:35:19 #95
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_187446845
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 00:34 schreef Tailless het volgende:

[..]

Jij van mij kopen :*
Oh, ik snapte je niet O-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 18 juni 2019 @ 19:16:11 #96
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187489905
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Redactie Games woensdag 19 juni 2019 @ 12:10:26 #97
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_187500350
Apple laat je standaard Apps verwijderen in WatchOS 6

Mooi, geen menstruatiecycles op m’n Apple Watch nodig *O*
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 21 juni 2019 @ 20:38:00 #98
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187541152
iPad blijft koning: Google stopt met maken van tablets

quote:
Apple is met de iPad nog altijd koning van de tablet­markt en dat blijft zo. Google liet de afgelopen jaren veel ambitie zien met onder andere de Pixel C en Pixel Slate, maar stopt nu helemaal met het maken van tablets. Twee kleinere tablets die in de maak waren, zullen nooit uitgebracht worden.


Dat bevestigt Google’s hardware-topman Rick Osterloh op Twitter. Hij benadrukt dat de Google Pixel Slate uit 2018 software-updates blijft ontvangen, maar de zoekgigant brengt niet langer nieuwe apparaten op de markt. Andere fabrikanten die Android of Chrome OS op een tablet willen gebruiken, kunnen dat gewoon blijven doen.

Google klungelde op de tablet-markt
Hoewel de zoekgigant in 2013 met de Nexus 7 een sterke entree maakte op de tabletmarkt, is het succes van de iPad nooit geëvenaard. De Pixel Slate moest het in 2018 opnemen tegen de iPad Pro, maar kreeg veel kritiek van reviewers. De hardware was in orde, maar de software werkte slecht. Chrome OS bleek niet geoptimaliseerd voor tablets en Android-apps werkte niet soepel op het besturings­systeem dat naar de browser van Google is vernoemd. Een teleurstelling voor de eerste tablet die de zoekgigant in drie jaar lanceerde. De Pixel C kwam immers al uit 2015.

Volgens Computerworld had de zoekgigant plannen om dit jaar met twee kleinere tablets te komen. Die zouden vooral voor consumptie geschikt zijn en het van hun aantrekkelijke prijs moeten hebben, maar zijn ook geschrapt.

Google Pixel slate tablet 001
De Pixel Slate uit 2018 – Klik/tap voor groter.
Tablet met Android vs. iPad
Dat Chrome OS op de laatste tablet van Google werd gezet, is niet zo vreemd. Android is niet helemaal geoptimaliseerd voor gebruik op tablets. Dat laat zich ook zien in de beschikbaarheid van apps. Veel creatieve apps voor het maken van audio, video en tekeningen zijn exclusief op de iPad verkrijgbaar. Daarnaast hebben veel Android-apps wel een schermvullende interface op tablets, maar wordt die vooral opgevuld door witruimte, waardoor het idee van een opgeblazen smartphone-app bestaat.


https://www.onemorething.(...)tablet-google-stopt/
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_187548617
quote:
15-inch MacBook Pro Battery Recall Program
Apple has determined that, in a limited number of older generation 15-inch MacBook Pro units, the battery may overheat and pose a fire safety risk. Affected units were sold primarily between September 2015 and February 2017 and product eligibility is determined by the product serial number.

Customer safety is always Apple's top priority, and we have voluntarily decided to replace affected batteries, free of charge.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 25 juni 2019 @ 00:15:19 #100
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_187590320
Public bčta van iOS 13 is er *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')