abonnement Unibet Coolblue
pi_187331723
:') :*
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 juni 2019 @ 09:16:20 #152
74056 crew  ToT
pi_187332035
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 22:50 schreef Wolken het volgende:

[..]

Met welke maatschappij vlieg je want dit is echt niet standaard. Meerdere keren gevolgen maar nooit gewicht door hoeven geven.

Campingbedje word vaak gratis verstrekt he.
China Southern Airlines.
Het irritante is dat telkens als je mailt, je een kopieer- en plakwerk van hun standaard regeltjes krijgt. "Hello, this is operator number 6518. Here is a list of requirements" enzo.
pi_187332067
Doelen ze niet toevallig op de lengte en het gewicht van het campingbedje/kinderwagen die je mee wilt nemen? :D Zou ook niet weten waarom ze de stats van miniTOT willen hebben :')
  zondag 9 juni 2019 @ 09:23:47 #154
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_187332113
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 07:50 schreef Mariposas het volgende:
Voor wie nog twijfelt over een tweede: mijn oudste is zó ontzettend druk en dwars dat ik hem maar slecht trek. Gelukkig krijst hij niet meer of probeert hij niet meer zijn broertje te vermoorden als hij huilt. O+
:')
_O-

Onze eerste maanden na nummer twee waren ook helemaal niet idyllisch hoor, verre van :D sterkte, komt goed ;)
  zondag 9 juni 2019 @ 09:43:16 #155
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_187332222
Hier een combinatie: dreumes is extra druk, zoekt de grenzen op (en gaat er extra snel overheen) en vraagt veel aandacht. Maar ze is ook super lief voor haar broertje, aait 'm zachtjes en als hij huilt komt ze met z'n speen aan. En hij begint haar nu ook te zien en voorzichtig naar haar te lachen O+ O+
pi_187332293
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 03:26 schreef Rebubbled het volgende:

Ceviche, ja, de huid is 'geweken', zoals dat heet. Aka de bovenste hechtingen zijn losgescheurd en de wond is open gaan staan. De hechtingen van de laag eronder werden door mijn lichaam via die ontstane opening eruit geduwd met nog meer 'gleufvorming' tot gevolg. Enkel de hechtingen in de spier, laag drie, zijn blijven zitten. De knip moet daardoor van binnenuit naar buiten toe dichtgroeien en dat kon langer duren dan normaal zei de VK. Ik ga volgende week bellen voor de eindafspraak en ze dan nog even laten kijken. Maar momenteel zie ik hier nog geen seksleven mee ontstaan..
Ik heb dit ook gehad bij kleuter, het is helaas nooit meer helemaal goed gekomen. ( vriend heeft er geen last van tijdens de seks zegt hij, en ik geloof hem wel want anders waren Vincent en Jeremy er ook niet geweeest)

Ik zit de opties nu te bekijken voor een herstel operatie, want helaas is dat het enige wat ze eraan kunnen doen.
pi_187332375
Wat rot aapie! -O- heb je er zelf nog last van? Hier wel een litteken achter gebleven dat nog altijd gevoelig is als je eraan zit, maar daar heb ik eigenlijk geen last meer van.

Oudste is hier ook met vlagen erg pittig, maar dat komt voornamelijk door de leeftijd en vermoeidheid met school denk ik :P
  zondag 9 juni 2019 @ 10:20:28 #158
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_187332543
Hier hetzelfde Rebubbled, en dat is best goed aan het komen :). Het is nog wel wat gevoelig maar kan weer een lange tijd zitten zonder daar meteen last van te krijgen. Na de seks is het wel wat gevoeliger en fietsen heb ik nog niet geprobeerd. Ga dat binnenkort doen :Y.

Waar ik wel last heb is mijn linkerheup. Voelt soms stijf, zeker als ik een tijdje heb gezeten (autorijden). Dan voel ik me echt een oma tijdens het lopen, maar na een aantal minuten is het weer weg. Wel iets waar ik nog voor naar de fysio kan denk ik.
pi_187332913
Hier is de combi van Phi met haar broer wel stereotype idyllisch, maar ik realiseer me goed dat dat niet vanzelfsprekend is. Het leeftijdsverschil van bijna 4 jaar zal daarbij helpen, denk ik, maar het is ook een karakterdingetje en Caesar is gewoon heel rustig en geduldig.
Heel af en toe is hij een beetje bozig omdat ze over z’n autokleed heen kruipt of een stukje treinbaan demonteert. Maar als ik dan een keertje gekscherend zeg: ‘Oh, die stomme baby ook, hè?’ dan wordt ie woest op mij :D en roept: ‘Hee! Ze is geen stomme baby! Ze is mijn lieve zusje, dat mág je niet zeggen, mama! :(

Rebubbled (en anderen), wat klinkt dat naar zo :{ Ik heb nooit durven kijken voor alle hechtingen eruit waren, ik trek de aanblik van hechtingen al heel slecht als ze in een wenkbrauw zitten :')

@ToT, ik dacht ook dat ze misschien gewicht en maat van het campingbedje bedoelen? Ze zullen toch niet serieus van je vragen zo’n rare voorspelling te doen?
pi_187333275
quote:
2s.gif Op zondag 9 juni 2019 09:16 schreef ToT het volgende:

[..]

China Southern Airlines.
Het irritante is dat telkens als je mailt, je een kopieer- en plakwerk van hun standaard regeltjes krijgt. "Hello, this is operator number 6518. Here is a list of requirements" enzo.
ToT, ik denk dat het is wat krijgerrtje zegt, dat ze de afmetingen en gewicht van het babybedje willen weten:

Free Baggage Allowance
1. An infant with a child ticket is entitled to the corresponding free baggage allowance.

2. An infant without a seat is entitled to a free baggage allowance of 22 lbs (10 kg).When the free baggage amount is calculated by piece, a piece of baggage with a maximum weight not exceeding 22 lbs (10 kg) and a volume (sum of the three sides, L x W x H) not exceeding 45.27 inches (115 cm) can be checked in free of charge. In addition, a folded baby carriage, bassinet, or a child safety seat may be brought free of charge. A non-folded baby carriage can only be transported free of charge as checked baggage, and a folded baby carriage also can only be transported free of charge as checked baggage in case of insufficient designated storage space within the cabin.

3.Only non-foldable strollers can be complementarily checked. Foldable strollers may be complementarily checked if they do not meet the cabin’s specified storage limits.

Infant Cradles

Free baby cradles are offered during some long-haul flights. Passengers in need of cradles can apply for this service if you meet the following conditions:

1. The airplane that you take is among the types of A380, A330,B777, B787.

2. You are in Mingzhu Economy Class (Premium Economy Class) or Economy Class.

3. The flight is planned to be over 3 hours.

4. Your baby is less than 12 months but more than 14 days old, less than 70 cm in height and less than 25 pounds in weight.

Je mag dus gratis 10 KG bagage meenemen van een volume van in totaal 115cm. Verder mag je dus gewoon een kinderwagen etc meenemen, dat is volgens mij redelijk standaard als je gaat vliegen met een baby.

Als ik het zo lees over knippen, scheuren en hechtingen ben ik bijna blij dat ik een ks heb gehad ;) .
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_187333848
Even #egopost

We slapen niet meer. :s) Alleen nog overdag zodra de baby slaapt en 's nachts 1-2 uurtjes schat ik in. Onze dame is al een tijdje nu heel druk bezig met (gaan) staan, maar heeft nog niet heel veel succes met (zelf) gaan zitten. Vanuit staan dan. Vanuit lig naar zit gaat vloeiend, andersom ook en het gaan staan gaat steeds beter.

Te goed. Ze gaat nu ook staan in bed. In slaapzak. Maar kan dus nog niet zelf gaan zitten. Of wij moeten haar neerzetten/liggen, waarna ze direct weer omhoog kruipt en via zit naar staan gaat, of ze zakt op een gegeven moment door haar beentjes. Maar dat gaat nog zo lomp dat ze dan gaat huilen en ontroostbaar is.

Please, zeg me dat dit een korte fase is.. -O-
pi_187334026
Kan me die fase nog heel goed herinneren NJ :D Weet niet meer hoe lang die duurde, maar zonder slaap is elke dag er een te veel :') sterkte :P
pi_187334091
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 10:02 schreef krijgerrtje het volgende:
Wat rot aapie! -O- heb je er zelf nog last van? Hier wel een litteken achter gebleven dat nog altijd gevoelig is als je eraan zit, maar daar heb ik eigenlijk geen last meer van.

Oudste is hier ook met vlagen erg pittig, maar dat komt voornamelijk door de leeftijd en vermoeidheid met school denk ik :P
Ik heb er zelf ook geen last van gelukkig, is meer een cosmetisch dingetje. Het ziet er gewoon echt niet mooi uit, en daar baal ik van haha!
pi_187334106
Ach jeetje NJ, dat klinkt als terror. Hoop ook voor je dat ze snel doorkrijgt hoe van staan naar zitten werkt. Onhoudbaar lijkt dit me.

Aan iedereen met hechtingperikelen, shit man. Wat baal ik voor jullie allemaal. Ik had de hoop dat wat mij overkwam zelden gebeurt en schrik er echt van dat zoveel van jullie met dezelfde problemen zitten. Ik snap nu waarom de knip liever niet meer wordt toegepast. En ik ga nog even doorbroeden op meer vlees kweken om het gat op te vullen. Ik vrees vooral voor scheren eigenlijk. Ben als de dood om achter die plooi te blijven haken en de boel weer open te halen.. Of valt dat wel mee, veteranen?

Helsinki, week 4 fietste ik alweer, uit noodzaak want OV staking. Ging prima, had meer last van mijn conditie die vreselijk is dan van de knip.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_187334590
Moet eerlijk zeggen dat ik op de precieze plek van het litteken überhaupt nooit scheer eigenlijk :')
pi_187335108
Vind het ook zo lastig als ze dan overdag wél slaapt. Want ja, hard nodig die slaap, maar als ze overdag te veel slaapt is ze vanavond natuurlijk weer niet moe.. Keuzes, keuzes ..
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 juni 2019 @ 16:32:54 #167
74056 crew  ToT
pi_187336918
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 10:59 schreef Jentin het volgende:
Hier is de combi van Phi met haar broer wel stereotype idyllisch, maar ik realiseer me goed dat dat niet vanzelfsprekend is. Het leeftijdsverschil van bijna 4 jaar zal daarbij helpen, denk ik, maar het is ook een karakterdingetje en Caesar is gewoon heel rustig en geduldig.
Heel af en toe is hij een beetje bozig omdat ze over z’n autokleed heen kruipt of een stukje treinbaan demonteert. Maar als ik dan een keertje gekscherend zeg: ‘Oh, die stomme baby ook, hè?’ dan wordt ie woest op mij :D en roept: ‘Hee! Ze is geen stomme baby! Ze is mijn lieve zusje, dat mág je niet zeggen, mama! :(

Rebubbled (en anderen), wat klinkt dat naar zo :{ Ik heb nooit durven kijken voor alle hechtingen eruit waren, ik trek de aanblik van hechtingen al heel slecht als ze in een wenkbrauw zitten :')

@:ToT, ik dacht ook dat ze misschien gewicht en maat van het campingbedje bedoelen? Ze zullen toch niet serieus van je vragen zo’n rare voorspelling te doen?
Nee ze vroegen echt naar het lengte en het gewicht van de baby, omdat ik om een zitje in het vliegtuig vroeg. Zolang ik hen dat antwoord niet gaf, weigerden ze me ook antwoord te geven op de vraag of ik een buggy of campingbedje mee mocht nemen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 juni 2019 @ 16:35:38 #168
74056 crew  ToT
pi_187336956
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 11:37 schreef Wolken het volgende:

[..]

ToT, ik denk dat het is wat krijgerrtje zegt, dat ze de afmetingen en gewicht van het babybedje willen weten:

Free Baggage Allowance
1. An infant with a child ticket is entitled to the corresponding free baggage allowance.

2. An infant without a seat is entitled to a free baggage allowance of 22 lbs (10 kg).When the free baggage amount is calculated by piece, a piece of baggage with a maximum weight not exceeding 22 lbs (10 kg) and a volume (sum of the three sides, L x W x H) not exceeding 45.27 inches (115 cm) can be checked in free of charge. In addition, a folded baby carriage, bassinet, or a child safety seat may be brought free of charge. A non-folded baby carriage can only be transported free of charge as checked baggage, and a folded baby carriage also can only be transported free of charge as checked baggage in case of insufficient designated storage space within the cabin.

3.Only non-foldable strollers can be complementarily checked. Foldable strollers may be complementarily checked if they do not meet the cabin’s specified storage limits.

Infant Cradles

Free baby cradles are offered during some long-haul flights. Passengers in need of cradles can apply for this service if you meet the following conditions:

1. The airplane that you take is among the types of A380, A330,B777, B787.

2. You are in Mingzhu Economy Class (Premium Economy Class) or Economy Class.

3. The flight is planned to be over 3 hours.

4. Your baby is less than 12 months but more than 14 days old, less than 70 cm in height and less than 25 pounds in weight.

Je mag dus gratis 10 KG bagage meenemen van een volume van in totaal 115cm. Verder mag je dus gewoon een kinderwagen etc meenemen, dat is volgens mij redelijk standaard als je gaat vliegen met een baby.

Als ik het zo lees over knippen, scheuren en hechtingen ben ik bijna blij dat ik een ks heb gehad ;) .
Hun mailtjes:
quote:
Hello! This is No.4815 agent of China Southern Airlines.
Sorry,if you want to apply for the baby bassinet,The baby must under the age of one year of the plane, the height is 70 centimeters and below, weigh 12 kilograms (25 pounds) can apply ,and the plane must be wide-body jet ,the time of flight should be over 3hours can apply,if you satisfy the condition ,please send the baby's passport photo and the provide the baby's height and weight .
quote:
Hello! This is No.8358agent of China Southern Airlines.
If you want to apply for the baby bassinet,the infant passenger should be under one year old,the height should be less than 70 cm, the weight less than 12kg.Please provide the baby's age, height and weight, and send the baby's passport copy together to us to try to apply for it for you.Thank you!

Kind Reminder
Baby bassinet service is available for infant age between 14 days and 12 months who is no more than 70 centimeters in body height and no more than 12 kilograms/25 pounds in body weight.
Request for Baby bassinet service must be made at least 24 hours before flight departure. (Please note that Daylight Savings are not considered by the system for this deadline.)
Baby bassinet service is ONLY available in Premium Economy Class and Economy Class on flights over 3 hours and operated by A380/A330/B777/B787 aircrafts.
To ensure safety and service of the flight,there is a limit on the number of bassinet available on each flight. We ask for your understanding if
Thank you for selecting China Southern Airlines.
en zo waren er nog een paar. :)
  zondag 9 juni 2019 @ 16:39:36 #169
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187337028
Maar waarom mail je ze niet gewoon terug dan met de huidige stats?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 juni 2019 @ 17:32:12 #170
74056 crew  ToT
pi_187337747
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 16:39 schreef Lemijn het volgende:
Maar waarom mail je ze niet gewoon terug dan met de huidige stats?
Aan de huidige stats hebben ze vrij weinig, maar ik zou idd kunnen zeggen dat dat nu zo is en dat ze zelf maar moeten verzinnen hoe groot en zwaar hij straks is.
Maar het heeft weinig zin; ze hebben al gezegd dat ze het zitje alleen geven voor kinderen die minder dan een jaar oud zijn (en onder die specifieke stats zitten, alleen is hij nu al 72 cm en dus nu al te lang om een zitje te kunnen krijgen (laat staan over 3,5 maand) en daarnaast zal hij ook al net iets ouder zijn dan een jaar.
Ik heb weinig zin om naar hun poppen te dansen als het antwoord toch al "Nee" gaat worden en DAN pas een keer antwoord kan krijgen op mijn andere vragen. Ik heb duidelijk gezegd dat ze het zitje maar moesten vergeten zolang ik maar antwoord kreeg op die andere vragen, maar het is alsof je tegen robots zit te praten. Ik heb al helemaal geen zin in zijn paspoort in te scannen en op te sturen als het toch al een afwijzing gaat worden. Ik vind het sowieso een onprettig idee om een ingescande paspoort naar wie dan ook te sturen.
Ja dan heb ik gewoon geen zin meer om er nog meer moeite in te steken. Dan kopen we gewoon een simpele buggy in het land zelf en zien we verder wel hoe en wat. :)
pi_187338139
quote:
2s.gif Op zondag 9 juni 2019 17:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Aan de huidige stats hebben ze vrij weinig, maar ik zou idd kunnen zeggen dat dat nu zo is en dat ze zelf maar moeten verzinnen hoe groot en zwaar hij straks is.
Maar het heeft weinig zin; ze hebben al gezegd dat ze het zitje alleen geven voor kinderen die minder dan een jaar oud zijn (en onder die specifieke stats zitten, alleen is hij nu al 72 cm en dus nu al te lang om een zitje te kunnen krijgen (laat staan over 3,5 maand) en daarnaast zal hij ook al net iets ouder zijn dan een jaar.
Ik heb weinig zin om naar hun poppen te dansen als het antwoord toch al "Nee" gaat worden en DAN pas een keer antwoord kan krijgen op mijn andere vragen. Ik heb duidelijk gezegd dat ze het zitje maar moesten vergeten zolang ik maar antwoord kreeg op die andere vragen, maar het is alsof je tegen robots zit te praten. Ik heb al helemaal geen zin in zijn paspoort in te scannen en op te sturen als het toch al een afwijzing gaat worden. Ik vind het sowieso een onprettig idee om een ingescande paspoort naar wie dan ook te sturen.
Ja dan heb ik gewoon geen zin meer om er nog meer moeite in te steken. Dan kopen we gewoon een simpele buggy in het land zelf en zien we verder wel hoe en wat. :)
Volgens mij is er verwarring tussen het campingbed dat jullie in het ruim willen meenemen en het babybedje wat je voor lange vluchten kan gebruiken mits de vliegtuigmaatschappij dit aanbiedt.

Dat bedje waar China Airlines het volgens mij over heeft is het wiegje dat op de stoel kan een dus naar tot 70 cm kan.

Mss in een nieuw contact aangeven dat je een bedje in het ruim wil meenemen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 juni 2019 @ 18:18:42 #172
74056 crew  ToT
pi_187338329
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:04 schreef Roosje84 het volgende:

[..]

Volgens mij is er verwarring tussen het campingbed dat jullie in het ruim willen meenemen en het babybedje wat je voor lange vluchten kan gebruiken mits de vliegtuigmaatschappij dit aanbiedt.

Dat bedje waar China Airlines het volgens mij over heeft is het wiegje dat op de stoel kan een dus naar tot 70 cm kan.

Mss in een nieuw contact aangeven dat je een bedje in het ruim wil meenemen.
Ik had hen gevraagd of er een zitje voor hem gereserveerd kon worden in het vliegtuig, plus of een campingbedje gratis in de bagage mee mocht, en of een buggy met de bagage mee mocht.
Toen ik geen bevredigend antwoord kreeg over het zitje in het vliegtuig zei ik dat ze dat dan maar moesten laten zitten, maar dat ik tenminste wel antwoord wilde op de vraag of er een campingbedje en buggy gratis mee de bagageruimte in mochten.
Toen kreeg ik weer een standaard kopieer- en plakantwoord over dat zitje.

Maar goed, nu onderhand hebben we onze zinnen toch al gewoon gezet op alles achterlaten en ter plekke gewoon wat simpels kopen. Geen gedoe en geen gezeul.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 juni 2019 @ 19:02:58 #173
74056 crew  ToT
pi_187338877
Dagje wezen stappen met de kleine! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187339919
Leuke foto’s, ToT. Had je niet beter gewoon even de telefoon kunnen pakken ipv dat zinloze gemail?

Phi trok zich vanmiddag op tot op haar knietjes in de tuin, aan het zwembad van haar broer. Dat doet ze wel vaker, no biggie. Ik stond het voorstoeltje op m’n fiets te monteren. Hoor ik Caesar ineens brullen: ‘Fiedel! Nee!’ Had ze zich dus opgetrokken tot staan en maakte bijna een koprol zo voorover het zwembad in :o Die kan dus echt niet meer even alleen in de tuin blijven.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 juni 2019 @ 20:22:56 #175
74056 crew  ToT
pi_187340209
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 20:09 schreef Jentin het volgende:
Leuke foto’s, ToT. Had je niet beter gewoon even de telefoon kunnen pakken ipv dat zinloze gemail?

Phi trok zich vanmiddag op tot op haar knietjes in de tuin, aan het zwembad van haar broer. Dat doet ze wel vaker, no biggie. Ik stond het voorstoeltje op m’n fiets te monteren. Hoor ik Caesar ineens brullen: ‘Fiedel! Nee!’ Had ze zich dus opgetrokken tot staan en maakte bijna een koprol zo voorover het zwembad in :o Die kan dus echt niet meer even alleen in de tuin blijven.
Ik weet niet hoeveel naar China bellen per minuut kost? :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')