Strikt gezien is LANX geen corps want ze is geen lid van de ASV. Wel zijn de lid van AHC. En daarnaast ken ik verschillende mensen van verenigingen/corpora en dat zijn prima mensen.quote:
ASC heb ik ook over nagedacht alleen leek het me minder goed bij me passen. Daarnaast is de KMT van ASC voor mij niet te doen zonder mn vakantie te cancelen en begreep ik dat de muziek niet aangaat, wat bij LANX na 12en wel het geval is.quote:
Ben jij lid van LANX/AHC vereniging? Indien ja, wat zijn de kosten per maand(niet dat dit uitmaakt voor mijn keuze, gewoon benieuwd) en en welke mate heb je de vaak genoemde (vooroordelen over) verplichtingen?quote:Op woensdag 5 juni 2019 14:52 schreef wielrennerdt het volgende:
Sowieso lid worden.
Mooie club is dat LANX en AHC.
Verschilt weer per AHC-vereniging manquote:Op woensdag 5 juni 2019 15:06 schreef Ravendusk het volgende:
[..]
Ben jij lid van LANX/AHC vereniging? Indien ja, wat zijn de kosten per maand(niet dat dit uitmaakt voor mijn keuze, gewoon benieuwd) en en welke mate heb je de vaak genoemde (vooroordelen over) verplichtingen?
Een voorzichtige schatting? Ik dacht per maand ongeveer 60-100 euro kwijt te zijn aan dispuut, 200/12 voor de contributie en bijkomende kosten als eten en dergelijke.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:43 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Verschilt weer per AHC-vereniging man
Hangt er vanaf hoe actief je gaat zijn man, verschilt echt. Ken gasten die er rustig meer dan 400 per maand doorheen gooien en andere doen rustiger aan.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:50 schreef Ravendusk het volgende:
[..]
Een voorzichtige schatting? Ik dacht per maand ongeveer 60-100 euro kwijt te zijn aan dispuut, 200/12 voor de contributie en bijkomende kosten als eten en dergelijke.
wil je dit wel?quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:08 schreef Ravendusk het volgende:
Verder ben ik (nog) niet iemand die echt goed kan tanken.
Ik vind t best leuk om wat biertjes te drinken, en kan me voorstellen dat je snel went aan grotere hoeveelheden.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:58 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
wil je dit wel?
als je het niet chill vindt om te zuipen (is helemaal prima natuurlijk!) dan is een AHC vereniging wellicht niet de beste plaats.
Wordt echt wel flink getankt.
Voor een KMT een andere vereniging kiezen zou ik niet aanraden, als het goed is ga je 4-6 mooie jaren tegemoet bij een vereniging die je dan opgeeft voor een vakantie. Dat je jezelf er minder vindt passen is uiteraard een beter argumentquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:08 schreef Ravendusk het volgende:
[..]
Strikt gezien is LANX geen corps want ze is geen lid van de ASV. Wel zijn de lid van AHC. En daarnaast ken ik verschillende mensen van verenigingen/corpora en dat zijn prima mensen.
[..]
ASC heb ik ook over nagedacht alleen leek het me minder goed bij me passen. Daarnaast is de KMT van ASC voor mij niet te doen zonder mn vakantie te cancelen en begreep ik dat de muziek niet aangaat, wat bij LANX na 12en wel het geval is.
Tegenwoordig is het heel normaal om 1 jaar te wachten heb ik gemerkt. Niet dat het daarvoor heel ongewoon was, trouwens. Maar toen hadden studenten toch meer vrijheid en tijd om hun studie te halen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:59 schreef Ravendusk het volgende:
Ik heb absoluut geen negatief beeld van verenigingen, vanuit directe omgeving alleen maar positief geluid. Daarnaast klopt je opmerking over de vakantie wel, maar nog een jaar wachten zou betekenen dat ik misschien maar 1 jaar actief lied kan zijn van mn bachelor.
Unitas in Utrecht is best chill, maar Unitas in Amsterdam is een beetjequote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het heel normaal om 1 jaar te wachten heb ik gemerkt. Niet dat het daarvoor heel ongewoon was, trouwens. Maar toen hadden studenten toch meer vrijheid en tijd om hun studie te halen.
Zelf zou ik altijd ASC kiezen. Maar daar loop je ook de (grootste) kans dat je er niet doorheen komt. + hoge inschrijfkosten. En kan je sowieso wel rekenen op ¤100+ p/m.
LANX kosten weet ik niet precies. Maar de keren dat ik er ben geweest was het wel leuk. .
Heb je ook al bij Unitas, Nereus, Nonomes gekeken?
Hier heeft TS niks aan. Dat zeggen er ook genoeg ook over het ASC. Het is maar gewoon wat je zoekt en bij je past.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:19 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Unitas in Utrecht is best chill, maar Unitas in Amsterdam is een beetje
Als TS bij Lanx wil, kan je bij ASC of Lanx kijken. Unitas is echt anders.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hier heeft TS niks aan. Dat zeggen er ook genoeg ook over het ASC. Het is maar gewoon wat je zoekt en bij je past.
Klopt. Maar TS is ook niet gewend aan biertjes drinken zegt hij. Dat moet 'ie voor de lol eens tijdens de KMT zeggen. Dan is 'ie nog wel een tijdje goed zuurquote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:49 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Als TS bij Lanx wil, kan je bij ASC of Lanx kijken. Unitas is echt anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |