Vriendelijk verzoek om alleen hier de commentaren etc te plaatsen, om zo de streamverslagen leesbaar te houden.
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 03-12-2000 00:25]
Harry top hoor, en als je tussendoor dorst krijgt, kom ff een pilsie in de club pakken.
Jullie hadden het misschien al gemerkt, maar een virtuele kroeg staat me wat tegen, sorry...
En Friese paarden : prachtig, vind je niet ?
*Qt dankt Simba nog eens hartelijk voor zijn hulp bij het uit de kast komen!
Ik ben blij dat je streamen leuker vind, maar ik zet toch snel een biertje voor je neer hier. Tsjoch!
quote:effe rondgesurft,
Op 02 december 2000 19:15 schreef Simba het volgende:
G zegt nu dat het diary chamber moet zijn ipv day-book-room *Simba denkt meer aan diary-room
Maar ik zie alleen een slapende Ferdi op stream 1&2. Kan Simba dus niet helpen, daarom hier maar een vette
Suc6!
RESPECT voor jullie! Suc6
MisterDre
* Cartman1 doet zelf ook aan Tae-Bo en vind het wel lekker om nu eens lui toe te kijken
Als ze dit volhouden vindt ik het heel knap; normaal gesproken moet je echt wat langer de spieren opwarmen. Spierpijn is dus niet uitgesloten.
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 03-12-2000 11:52]
Na al die maanden keiharde zelfdiscipline (probeer een scriptie te schrijven dus mocht van mezelf niet) heb ik nu dus eindelijk streams... heerlijk om te zien hoe ze daar moe staan te worden!
Na deze kleine poging: nog meer waardering voor alle streamers!!!!
Ga zo door!
Is de verbinding beter met Breedband internet of maakt dat niet uit. Ik wil zelf graag overgaan op breedband.
quote:Zet er http:// voor en het wordt automatisch een link.
Op 03 december 2000 11:44 schreef Cartman1 het volgende:
Op de bigbrother.pagina.nl.
Weet niet hoe ik een link kan plaatsen; sowwy..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |