SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teams:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit jaar zonder Raybar, maar met Jermeen
![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja Wattimena vertegenwoordigt ons landje
Man man man man man.
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Dit is niet leukquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja Wattimena vertegenwoordigt ons landje
Man man man man man.![]()
Krijg nu al zure oprispingen, maar dat kan ook door de kroketbroodjes komen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die zijn lang niet zo lekker als de frikandel variant.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:28 schreef Mani89 het volgende:
Krijg nu al zure oprispingen, maar dat kan ook door de kroketbroodjes komen.![]()
Ik denk dat ik alle varianten nu wel heb gehad, maar er gaat niks boven de frikandelbroodjes inderdaad ja.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zijn lang niet zo lekker als de frikandel variant.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik kan me onmogelijk opladen voor dit toernooi. Desondanks; Azië, Polen en Tsjechië boven.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
eens. Ben jij een worstenbroodjes of saucijzenbroodjesman?quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zijn lang niet zo lekker als de frikandel variant.U MAD?![]()
Saucijzenbroodje.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
eens. Ben jij een worstenbroodjes of saucijzenbroodjesman?![]()
Ik stel overigens voor dat we iedereen, die ook maar een poging waagt om voor Nederland te juichen, royeren en in de zak van Sinterklaas meeverschepen naar Spanje. Het is onmogelijk dat je je op een normale dag ertoe kan zetten om voor de zeer irritante ADHD-stuiterkneus Wattimena te juichen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Eens, maar je hebt er altijd een recalcitrante tussen zitten. Ik ben het dit keer niet overigens, steun je initiatief volledig.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
Ik stel overigens voor dat we iedereen, die ook maar een poging waagt om voor Nederland te juichen, royeren en in de zak van Sinterklaas meeverschepen naar Spanje. Het is onmogelijk dat je je op een normale dag ertoe kan zetten om voor de zeer irritante ADHD-stuiterkneus Wattimena te juichen.U MAD?![]()
Ach in een alternatief universum waar hij niet zo snel was afgezakt hadden we nu Benito gehadYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Hot take: Liever Van de Pas dan Wattimena.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:57 schreef KennyPowers het volgende:
Ach in een alternatief universum waar hij niet zo snel was afgezakt hadden we nu Benito gehad♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Wanneer Tergouwgod denk je? Of heeft ie door het vreten inmiddels al te vette knuisten?quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hot take: Liever Van de Pas dan Wattimena.U MAD?![]()
Dat weten @Mani89 en @wimderon beter. Ik stel mezelf al tevreden met de gedachte dat Jeffrey de Zwaan op normale basis volgend jaar op de barricades mag staan voor Nederland.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer Tergouwgod denk je? Of heeft ie door het vreten inmiddels al te vette knuisten?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: