Een oude smartphone?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:15 schreef TRON2.0 het volgende:
In verband met een persoonlijk traject om mijn productiviteit en concentratie te verhogen om bepaalde projecten goed af te ronden, wil ik een aparte MP3-speler hebben met muziek en zonder mobiele internetverbinding. Een complete iPod-touch lijkt mij too much, dan kan ik net zo goed mijn telefoon meenemen. Een simpele oude iPod Classic/Video/Nano lijkt mij tof. Denk aan bij het sporten of studeren buitenshuis, door mijn telefoon thuis te laten.
Ik heb een gigantische Spotify-bibliotheek dus zal alles moeten torrenten of rippen van YT als ik voor oude gen iPod ga. Is er misschien toch nog een manier om offline Spotify te hebben? Het liefst bij voorkeur met bluetooth?
Ben ik dan echt zo ouderwets dat ik al mijn MP3 gewoon op mijn PC heb en niet in de cloud? Die obscure 90's livesets opgenomen op casette komen dus echt niet voor op Spotifyquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:45 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)0bQ6PORoCYooQAvD_BwE
ook een leuke optie
Ook al ervaringen mee?quote:
Same here. Gewoon alles op m'n HD.quote:Op woensdag 5 juni 2019 14:19 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ben ik dan echt zo ouderwets dat ik al mijn MP3 gewoon op mijn PC heb en niet in de cloud?
Nee, ik heb geen behoefte aan iets dergelijks, maar zag het een tijdje geleden ergens langs komen en moest er bij dit topic aan denken. Zou jammer zijn als het niet lekker werkt, ziet er uit als een goed concept.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:58 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Ook al ervaringen mee?
Ik volg het appartaatje al vanaf het Kickstarter project, maar beetje uit het oog verloren na veel aanloop teleurstellingen zoals uitstellen van lancering, slechte batterijduur, moeilijke connectie met spotify etc etc Het concept lijkt mij ideaal voor hardlopen (en andere sporten)
Idem. Ik luister eigenlijk alleen naar muziek in de auto of als ik thuis ben. Voor in de auto heb ik een usb-stick die om de zoveel tijd van verse inhoud wordt voorzien en thuis alles vanaf de harddisk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |