Nee niet gevolgd de Tour kijk ik meestal welquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je een na laatste Giro etappe gezien ? compleet plat gestormde bossen op de berghellingen
Heb je nog geen streams dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:51 schreef mario390 het volgende:
ik snap echt niet dat ik geen normale anwort van de utopia redactie kreg, betrüger zijn dat hoerenzonen
Ja ik hou ook van die Lounge zenders heerlijk tukken er opquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Als je in de zon ligt, is dit wel fijne muziek
Ja dit is prima te doen heerlijk wordt je zen vanquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik hou ook van die Lounge zenders heerlijk tukken er op
OKquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee tickett zwart kopen de gülten niet het werd kontrolliert
Wie gaat er dan ook naar Ed Sheeranquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
in duitsland hebben ze bij eda sheeraan 10 000 ungültige ticketts niet toegelaten
Ik kijk wel maar niet heel vaak meerquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als hij betaald en niet kijkt is ook zonde
dat is elke dag,dat is niks bezondersquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
We wachten af .. GF heeft dames in badkleding in de zon
Nee wel jammer, nu zijn de kanalen weer open en in de tijd toen ik nog in Sinterklaas geloofde niet. Kwam die man in een Mercedes aan.quote:
stimmt ...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is elke dag,dat is niks bezonders
Check je DM aap en log de fuck inquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is elke dag,dat is niks bezonders
Die banana joe lijkt me wel lekker.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Zit die naar fucking ijsjes uit 1980 te kijken
Maar het kanalen toerisme seizoen is weer geopend...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee wel jammer, nu zijn de kanalen weer open en in de tijd toen ik nog in Sinterklaas geloofde niet. Kwam die man in een Mercedes aan.
Francesca en Genaro hadden dikke Ruzuie zijn uit elkaar nu ,om dat Francesca vor Daniele vor Finalist gestemt heeftquote:
Ja, de veenvaart is weer open.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het kanalen toerisme seizoen is weer geopend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |