Oh... dat klotestierenvechten is wel een min puntje hoor Chufquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:33 schreef chufi het volgende:
[..]
is een soort embleem van de Peña Los Chufos die een paar zomers actief was tijdens de plaatselijke feesten..Daar hoorde ook een groot spandoek bij... helaas weinig fotos van in de archieven
http://www.vaquillas.es/penas-de-teruel/
Je bent even van je a propos zeker?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:36 schreef D. het volgende:
[..]
Roep het even als je het weet, wie weet kan ik er iets mee
Ah... kijk... dat is leuk om te wetenquote:
zou ie dat lekker vinden denk je?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ga lekker die Haags in zijn reet neuken sukkel.
Ze hebben mij al te pakken gehad en die stieren hebben een goddelijk leven vergeleken met een willekeurig rund hier ... Daarnaast wordt het vlees altijd gedoneerd aan de ouderen huizen en zoquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... dat klotestierenvechten is wel een min puntje hoor Chuf![]()
Maar ik vergeef jehet was een jeugdzonde denk ik dan maar
Oh jeequote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:40 schreef cafca het volgende:
Ik heb begrepen dat ik Shoarma krijg vanavond
Ik hoef het nietquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Als je het niet probeert dan weet je het niet.
nee nee dat kan je niet goedpraten bij mij Chufquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben mij al te pakken gehad en die stieren hebben een goddelijk leven vergeleken met een willekeurig rund hier ... Daarnaast wordt het vlees altijd gedoneerd aan de ouderen huizen en zo
Ik heb het eigenlijk nooit geprobeerd moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
De vegetarische shoarma van de AH is trouwens erg goed te eten, ken je die?
Ik zal er niet meer over beginnen... Maar verder zijn die feesten gewoon om veel te zuipen en te feesten... Overal podia met bandjes of dj-sets..quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:45 schreef FANN het volgende:
[..]
nee nee dat kan je niet goedpraten bij mij Chuf![]()
dat is martelen...
We eten gewoon niets meer, arme plantjes en zo.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal er niet meer over beginnen... Maar verder zijn die feesten gewoon om veel te zuipen en te feesten... Overal podia met bandjes of dj-sets..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |