Ze hunt elke lapo joh, heb je dat nog steeds niet in de gaten?quote:
Maar hij mist hem welquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze hunt elke lapo joh, heb je dat nog steeds niet in de gaten?
Ik wil hem niet eens.quote:
Dan verwacht je op z’n minst een betere TTquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze hunt elke lapo joh, heb je dat nog steeds niet in de gaten?
ja écht héh!quote:
Datquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik eet het niet maar ik lust het wel Ham
Vroeger wel .... eigenlijkquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik eet het niet maar ik lust het wel Ham
Nee, die zijn ook al foutquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:13 schreef chufi het volgende:
Denk at D. een D-day naamtopic gehad had willen hebben
Die lust ik Rauwquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Je lust wel chagerijnige kleine jongetjes?
Ja dat is het grappige ookquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:02 schreef sacha het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij het uitgevonden maar ik vergis mij wel eens
Daar krijg je de gekke koeienziekte van.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Varkensvleesben ik niet zo van....
en nu helemaal niet meer
Ik had pepersalami en roompaté op broodquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Varkensvleesben ik niet zo van....
en nu helemaal niet meer
Ik had een gekookt eitjequote:
Op een boter...ham?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had een gekookt eitje![]()
is ook best wel zielig denk ik als ik naar dat pannetje kijk![]()
maar het was wel lekker
Je lult uit je nek onwetende.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar krijg je de gekke koeienziekte van.
Jazekers.
Ik moest ooit op Heathrow in de wachtrij door een ontsmettende waterbak .. waardoor ik mn aansluitende vlucht miste...quote:
Leek je ex op een koe?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest ooit op Heathrow in de wachtrij door een ontsmettende waterbak .. waardoor ik mn aansluitende vlucht miste...
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was er niet bij, maar ik heb wel een foto van dr in een koeienpakkie
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was er niet bij, maar ik heb wel een foto van dr in een koeienpakkie
Ik wacht met spanning op de volgende intelligente uitspraak van jou.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik wilde het niet zeggen maar eh.........
Waar is je UI gebleven?quote:
Ja, heel saai, boterhammen met kaas. En een koppie champignonsoepquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja.... dat dan weer wel![]()
Heb je luchpauze? Wat heb jij gegeten?
Ik weet dat ie er was maar waarschijnlijk mee naar Spanje gegaan ..quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zien!plak d'r koppie's maar effe af ofzo...
Maar wel lekkerquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, heel saai, boterhammen met kaas. En een koppie champignonsoep
Had zij die getekend? geinig welquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat ie er was maar waarschijnlijk mee naar Spanje gegaan ..
Misschien zelf eens stoppen met mensen afzeikenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Btw Stien kan mij nu wel gaan afzeiken, maar dat gaat helaas niet werken.
Daar sta ik boven hoor.![]()
Hoezo afzeiken, je hebt gewoon geen idee waarover je lult man.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Btw Stien kan mij nu wel gaan afzeiken, maar dat gaat helaas niet werken.
Daar sta ik boven hoor.![]()
Waren mijn boterhammen ookquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had een gekookt eitje![]()
is ook best wel zielig denk ik als ik naar dat pannetje kijk![]()
maar het was wel lekker
Ach, ja, die stier.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik verruild voor een werk van mn ex
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien zelf eens stoppen met mensen afzeiken
Ja zomaar een suggestie hoor, ik zie je al 3 x FANN treiteren weerquote:
Misschien dat ik er ooit mijn voordeel mee ga doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zomaar een suggestie hoor, ik zie je al 3 x FANN treiteren weer
Gewoon negeren is mijn adviesquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zomaar een suggestie hoor, ik zie je al 3 x FANN treiteren weer
Ik heb nog niets gehoordquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Vanavond eet ik gebakken aubergine heb ik het gehoord
is een soort embleem van de Peña Los Chufos die een paar zomers actief was tijdens de plaatselijke feesten..Daar hoorde ook een groot spandoek bij... helaas weinig fotos van in de archievenquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehoord
Ook nog niets bedacht
Ik weet niet eens of jij alleen woont eigenlijkquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehoord
Ook nog niets bedacht
Mijn vrouw woont hier ookquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of jij alleen woont eigenlijkwoon je alleen of iemand samen?
wordt er iets gekookt voor je of moet je dat zelf doen?
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ga lekker die Haags in zijn reet neuken sukkel.
Oh... dat klotestierenvechten is wel een min puntje hoor Chufquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:33 schreef chufi het volgende:
[..]
is een soort embleem van de Peña Los Chufos die een paar zomers actief was tijdens de plaatselijke feesten..Daar hoorde ook een groot spandoek bij... helaas weinig fotos van in de archieven
http://www.vaquillas.es/penas-de-teruel/
Je bent even van je a propos zeker?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:36 schreef D. het volgende:
[..]
Roep het even als je het weet, wie weet kan ik er iets mee
Ah... kijk... dat is leuk om te wetenquote:
zou ie dat lekker vinden denk je?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ga lekker die Haags in zijn reet neuken sukkel.
Ze hebben mij al te pakken gehad en die stieren hebben een goddelijk leven vergeleken met een willekeurig rund hier ... Daarnaast wordt het vlees altijd gedoneerd aan de ouderen huizen en zoquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... dat klotestierenvechten is wel een min puntje hoor Chuf![]()
Maar ik vergeef jehet was een jeugdzonde denk ik dan maar
Oh jeequote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:40 schreef cafca het volgende:
Ik heb begrepen dat ik Shoarma krijg vanavond
Ik hoef het nietquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Als je het niet probeert dan weet je het niet.
nee nee dat kan je niet goedpraten bij mij Chufquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben mij al te pakken gehad en die stieren hebben een goddelijk leven vergeleken met een willekeurig rund hier ... Daarnaast wordt het vlees altijd gedoneerd aan de ouderen huizen en zo
Ik heb het eigenlijk nooit geprobeerd moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
De vegetarische shoarma van de AH is trouwens erg goed te eten, ken je die?
Ik zal er niet meer over beginnen... Maar verder zijn die feesten gewoon om veel te zuipen en te feesten... Overal podia met bandjes of dj-sets..quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:45 schreef FANN het volgende:
[..]
nee nee dat kan je niet goedpraten bij mij Chuf![]()
dat is martelen...
We eten gewoon niets meer, arme plantjes en zo.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal er niet meer over beginnen... Maar verder zijn die feesten gewoon om veel te zuipen en te feesten... Overal podia met bandjes of dj-sets..
dat is dan wel weer gezellig... dat wel........quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal er niet meer over beginnen... Maar verder zijn die feesten gewoon om veel te zuipen en te feesten... Overal podia met bandjes of dj-sets..
Jij mag alles eten.. Je moet zo ook maar ff een gebakken eitje doe of zoquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We eten gewoon niets meer, arme plantjes en zo/.
Daar heb ik mn ex ontmoet ook ....quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is dan wel weer gezellig... dat wel........
Mn ex-schoonvader kon goed schilderen en dit was zn dochterquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
de schilder is nog steeds onbekend van deze...![]()
[ afbeelding ]
Die woont tegenover mij die vrouw van dat schilderijquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
de schilder is nog steeds onbekend van deze...![]()
[ afbeelding ]
Dan heeft ie dat mooi gedaanquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn ex-schoonvader kon goed schilderen en dit was zn dochter
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die woont tegenover mij die vrouw van dat schilderijdie lijkt echt sprekend op, die noem ik ook zigeunervrouwtje
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan heeft ie dat mooi gedaan![]()
die zigeunerjongetjes vind ik leuk
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze, geen idee wat die kanarie van SBE erbij doet
[ afbeelding ]
zo fout dat het leuk isquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die is ook beroemd ja als foute kunst
Lief mennekequote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja die is nog mooier![]()
en deze...
[ afbeelding ]
quote:
Dan wandel ik effe met je meequote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ga wel mijn nieuwe koffiemachine ophalen![]()
Goffer.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:31 schreef chufi het volgende:
Er hangt hier buiten een wiet geur in de lucht ... of er is hier weer een plantage in een apartement of de centrale verbrandt weer een lading ...
Hier om de haverklap een container vol met planten en lampen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier .. al 2 x hier in de flat en 1 keer aan de overkant
Ja deze zekerquote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier om de haverklap een container vol met planten en lampen.
Vechten tegen de bierkaai.
Jij mag doen wat jij wil, maar val mij er niet mee lastig....quote:
Ik ook ooit.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:49 schreef mario390 het volgende:
26 grad,en ik kijk oude babyfotos van me om dat moeder zei vroeger was ik nog lief
Airco aan?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Zucht was is het warm, blij dat ik weer thuis ben
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:49 schreef mario390 het volgende:
26 grad,en ik kijk oude babyfotos van me om dat moeder zei vroeger was ik nog lief
Nu ook wel toch, als je slaaptquote:
Was op de fiets naar winkelcentrum.. moest afspraak regelen iets terug brengen..nieuw hoesje halen en eten voor vanavond..quote:
lego?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:54 schreef mario390 het volgende:
ik spelte met 1 jaar met speltuig dat iki in en ariel wasmiddeltrommel hadde
Oh ja dat zou kunnen.. Er is een topic hier met oude dingen van vroeger..quote:
ja oke maar van wie is de foto?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat zou kunnen.. Er is een topic hier met oude dingen van vroeger..
40+ / Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen. #15
dann heb je nach ariel gezoekt?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik van hier : https://nl.pinterest.com/pin/776519160731607359/
Tilburg, laat mij niet lachen man.quote:
Mo ben je al naar de J geweest voordat het gaat stormen ..quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben een struisvogel en lust geen ham.
Ik herken het niet, maar ik heb geen Plus in de buurt en daarom let ik niet opquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zocht een tijd terug naar dit liedje, wat ik had gehoord op tv van de reclame van Plus.. Nu is er een volledig versie van![]()
Ik ook niet, zag het toen op tvquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herken het niet, maar ik heb geen Plus in de buurt en daarom let ik niet op
Schattig liedjequote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zocht een tijd terug naar dit liedje, wat ik had gehoord op tv van de reclame van Plus.. Nu is er een volledig versie van![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan hou je ook wel van Jason Mraz, lijkt er echt sprekend op qua geluid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:44 schreef TillyB het volgende:
code ORANJEhmm oranje klinkt eigenlijk veel gezelliger dan geel maar het is erger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Oranje kleurspoeling ook niet ?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:45 schreef mario390 het volgende:
2 uitverkochte konzerte van sheeraan ede in klagenfurt,28 en 29.juni nur echte ticketts gültig niet van schwarzverkoper
Heb je een na laatste Giro etappe gezien ? compleet plat gestormde bossen op de berghellingenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Word nog lachen met al die bomen vol met bladeren
Nee niet gevolgd de Tour kijk ik meestal welquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je een na laatste Giro etappe gezien ? compleet plat gestormde bossen op de berghellingen
Heb je nog geen streams dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:51 schreef mario390 het volgende:
ik snap echt niet dat ik geen normale anwort van de utopia redactie kreg, betrüger zijn dat hoerenzonen
Ja ik hou ook van die Lounge zenders heerlijk tukken er opquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Als je in de zon ligt, is dit wel fijne muziek
Ja dit is prima te doen heerlijk wordt je zen vanquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik hou ook van die Lounge zenders heerlijk tukken er op
OKquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee tickett zwart kopen de gülten niet het werd kontrolliert
Wie gaat er dan ook naar Ed Sheeranquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
in duitsland hebben ze bij eda sheeraan 10 000 ungültige ticketts niet toegelaten
Ik kijk wel maar niet heel vaak meerquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als hij betaald en niet kijkt is ook zonde
dat is elke dag,dat is niks bezondersquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
We wachten af .. GF heeft dames in badkleding in de zon
Nee wel jammer, nu zijn de kanalen weer open en in de tijd toen ik nog in Sinterklaas geloofde niet. Kwam die man in een Mercedes aan.quote:
stimmt ...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is elke dag,dat is niks bezonders
Check je DM aap en log de fuck inquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is elke dag,dat is niks bezonders
Die banana joe lijkt me wel lekker.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Zit die naar fucking ijsjes uit 1980 te kijken
Maar het kanalen toerisme seizoen is weer geopend...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee wel jammer, nu zijn de kanalen weer open en in de tijd toen ik nog in Sinterklaas geloofde niet. Kwam die man in een Mercedes aan.
Francesca en Genaro hadden dikke Ruzuie zijn uit elkaar nu ,om dat Francesca vor Daniele vor Finalist gestemt heeftquote:
Ja, de veenvaart is weer open.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het kanalen toerisme seizoen is weer geopend...
Maar hier is toch altijd wel wat te belevenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:15 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
Prime soms maar dan verveel ik mij écht
Ja zo zijn vrouwen ...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
Francesca en Genaro hadden dikke Ruzuie zijn uit elkaar nu ,om dat Francesca vor Daniele vor Finalist gestemt heeft
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
hij is niet geinteresseerd in je criminele praktijken
elke dag een feestjequote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hier is toch altijd wel wat te beleven
En een bord aan de walquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:16 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, de veenvaart is weer open.Snel leuke spulletjes in de etalage leggen, wie weet een paar kopers.
vanavond dannquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En inloggen niet piepen is geeneens illegaal
Ja Angusburgers 2 en 2 burgers met spek omwikkeld, met broodjes uien en andere meukquote:
Angusburgerquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja Angusburgers 2 en 2 burgers met spek omwikkeld, met broodjes uien en andere meuk
klinkt goedquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja Angusburgers 2 en 2 burgers met spek omwikkeld, met broodjes uien en andere meuk
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
hij is niet geinteresseerd in je criminele praktijken
Alleen paarse koeien, oh nee dat is Zwitserlandquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat hebben ze in Oostenrijk weer niet zeker
Als een schilling net zo veel waard was als een gulden nog best prijzigquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:33 schreef mario390 het volgende:
lol 1973,kijk de prijs 2 schilling![]()
![]()
[ afbeelding ]
nu kosten somige ijslutscher bijna 2 euro, dat zijn over 27 schilling dat is ergquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Als een schilling net zo veel waard was als een gulden nog best prijzig
15 cent zoiets.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Als een schilling net zo veel waard was als een gulden nog best prijzig
Ah ik wist niet meer hoeveel een schilling waard was vroegerquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu kosten somige ijslutscher bijna 2 euro, dat zijn over 27 schilling dat is erg
veelquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ik wist niet meer hoeveel een schilling waard was vroeger
Ja alles. Doe in de sla gekookte eieren, olijven, tomaten, ui en uitgebakken spekjes. Dus dat maakt het wel compleet.quote:
Hier een wodka jus dorange 9.50 euro. En lust er wel 4.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:39 schreef mario390 het volgende:
rechne wat en bier kostet 3 euro dat zijn over 40 schilling
en wodka redbull?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hier een wodka jus dorange 9.50 euro. En lust er wel 4.
Damned dat is echt prijzigquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik zou zelf wat vlees missenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:39 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja alles. Doe in de sla gekookte eieren, olijven, tomaten, ui en uitgebakken spekjes. Dus dat maakt het wel compleet.
dat is echt duur,wat is jus dorange?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Bij de Aldi zeker? Die kwam hier vorige week all langsquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:54 schreef Marsani het volgende:
Vandaag trouwens wel een grappig mandje gekocht voor de kat:
[ afbeelding ]
Ze vliegen de deur uitquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de Aldi zeker? Die kwam hier vorige week all langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |