quote:Zoeken op nummers bijvoorbeeld. Het publiceren als HTML files. Statistieken. En binnenkort de Jukebox.
Op dinsdag 7 januari 2003 22:57 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Nou, leg je me dan es uit waarvoor je de pc dan nog zou gebruiken? Ik bedoel, het gaat er toch om dat je je albumpje snel ff in de hand wil hebben?
quote:Das toch allemaal fritsfrats?
Op dinsdag 7 januari 2003 22:59 schreef Lucille het volgende:[..]
Zoeken op nummers bijvoorbeeld. Het publiceren als HTML files. Statistieken. En binnenkort de Jukebox.
quote:Nummers staan op een cd hoesje, de rest is voor mij fritsfrats. Dus zo'n prog is voor mij hardeschijf ruimte verspilling
Op dinsdag 7 januari 2003 22:59 schreef Lucille het volgende:[..]
Zoeken op nummers bijvoorbeeld. Het publiceren als HTML files. Statistieken. En binnenkort de Jukebox.
quote:Alsof dat bewijs materiaal is wat een verzekering zou aanvaarden
gewoon een uitdraai geven van wat ik had
quote:De database zelf van bijna 600 titels is 2.5 MB. En het programma is 300 kb, dll van 1 MB. Totale schijfruimte is 4.5 MB. Niet echt een ruimteverslinder.
Op dinsdag 7 januari 2003 23:01 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Nummers staan op een cd hoesje, de rest is voor mij fritsfrats. Dus zo'n prog is voor mij hardeschijf ruimte verspilling.
quote:Ik gaf dat zelf ook al aan, bewijs is het niet. Maar het staat wel beter bij aangifte dan een handgeschreven A4-tje waarvan je niet eens weet of de lijst volledig is.
Nummers staan op een cd hoesje, de rest is voor mij fritsfrats. Dus zo'n prog is voor mij hardeschijf ruimte verspilling
[..]Alsof dat bewijs materiaal is wat een verzekering zou aanvaarden
quote:Als je een grote verzameling hebt kun je wel van te voren een lijst opgeven aan de verzekering voor wanneer alles gejat wordt, je huis affikt etc. etc. In die zin is het best nuttig.
Op dinsdag 7 januari 2003 23:01 schreef Yokozuna het volgende:
Alsof dat bewijs materiaal is wat een verzekering zou aanvaarden
quote:Waarom zit jij moeilijk te doen en je teksten via een toetsenbord op je scherm in te tikken
Nummers staan op een cd hoesje, de rest is voor mij fritsfrats. Dus zo'n prog is voor mij hardeschijf ruimte verspilling
[..]Alsof dat bewijs materiaal is wat een verzekering zou aanvaarden
quote:Nogmaals
Op dinsdag 7 januari 2003 22:55 schreef glasbak het volgende:
Heeft het programma iets met Collectorz te maken per ongeluk ?
quote:Als ik van componist x werk nummer y in uitvoering z wil hebben in een serie van 30 cd's met dezelfde kaft en op de achterkant een lijst met 40 werkjes die erop staan, dan is het best wel frustrerend als je al die 30 cd's af moet gaan om te kijken waar dat gevalletje nu precies op staat. Eventjes op een knopje rammen en je hebt het.
quote:Ik zie gewoon het voordeel niet in van zo'n database voor mij. Maar ik zal je niet verder storen
Op dinsdag 7 januari 2003 23:06 schreef glasbak het volgende:[..]
Waarom zit jij moeilijk te doen en je teksten via een toetsenbord op je scherm in te tikken
Je kan toch ook net zo makkelijk naar de kroeg gaan om te praten?
quote:Er stond bij mijn post die je quote "voor mij".
Als ik van componist x werk nummer y in uitvoering z wil hebben in een serie van 30 cd's met dezelfde kaft en op de achterkant een lijst met 40 werkjes die erop staan, dan is het best wel frustrerend als je al die 30 cd's af moet gaan om te kijken waar dat gevalletje nu precies op staat. Eventjes op een knopje rammen en je hebt het.
quote:Je hebt gewoon nog niet genoeg cd's
Op dinsdag 7 januari 2003 23:09 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik zie gewoon het voordeel niet in van zo'n database voor mij. Maar ik zal je niet verder storen
quote:Nee, heeft er niets mee te maken.
Op dinsdag 7 januari 2003 23:08 schreef glasbak het volgende:[..]
Nogmaals
quote:Of een goed geheugen.
Op dinsdag 7 januari 2003 23:11 schreef glasbak het volgende:
Je hebt gewoon nog niet genoeg cd's
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 23:11 schreef glasbak het volgende:[..]
Je hebt gewoon nog niet genoeg cd's
quote:Goed zo knul, maar dit topic is voor nog meer mensen, jij mag je mening geven, dan kun je erop rekenen dat anderen daar tegenin gaan. Je probeert zelf mensen te overtuigen van jouw onomstotelijke gelijk dat het programma nutteloos is terwijl je het zelfs nog nooit geprobeerd hebt.
Op dinsdag 7 januari 2003 23:09 schreef Yokozuna het volgende:
Er stond bij mijn post die je quote "voor mij".
quote:Waarom IE installeren als Lynx ook werkt
Op dinsdag 7 januari 2003 23:14 schreef Seborik het volgende:[..]
Goed zo knul, maar dit topic is voor nog meer mensen, jij mag je mening geven, dan kun je erop rekenen dat anderen daar tegenin gaan. Je probeert zelf mensen te overtuigen van jouw onomstotelijke gelijk dat het programma nutteloos is terwijl je het zelfs nog nooit geprobeerd hebt.
quote:Tuurlijk wel, je wilt toch wel weten wat je hebt?
Op dinsdag 7 januari 2003 23:15 schreef Graveworm het volgende:
gewoon al je cd's naar mp3 overzetten en je hebt verder nix nodig
quote:daar heb je wincue en albumlist voor
Op dinsdag 7 januari 2003 23:16 schreef Lucille het volgende:[..]
Tuurlijk wel, je wilt toch wel weten wat je hebt?
bovenaan alle nummers, onderaan alle albums
Loop nu al achter met het invoeren van mijn cd's in een Dbase van Works
quote:En de cd's die je niet kunt rippen?
Op dinsdag 7 januari 2003 23:15 schreef Graveworm het volgende:
gewoon al je cd's naar mp3 overzetten en je hebt verder nix nodig
quote:Daar is die CDDB optie zo handig voor. CDtje in je speler gooien, klikkerdeklik. En voila. Kost weinig typewerk.
Op dinsdag 7 januari 2003 23:22 schreef calvobbes het volgende:
Als ik nu nog al mijn cd's in een dergelijk programmatje ga invoeren ben ik nog wel een paar jaar bezigLoop nu al achter met het invoeren van mijn cd's in een Dbase van Works
quote:waarom zou je een cd niet kunnen rippen?
Op dinsdag 7 januari 2003 23:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
En de cd's die je niet kunt rippen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |