quote:Hallo, die is al tig keer geplaatst.
Op zaterdag 1 februari 2003 00:17 schreef ghettoman het volgende:
[afbeelding]
quote:Whoops.
Op zaterdag 1 februari 2003 00:21 schreef schatje het volgende:[..]
Hallo, die is al tig keer geplaatst.
Paar anderen dan: SPAM ALERT ![]()
Sharon the butcher

[imghttp://www.aljazeerah.info/Cartoon%20negatives/Sept%202002/030902.jpg][/img]

ik heb ff op het www gezocht naar fatsoenlijke pro vs, of anti arabische plaatjes (als tegengewicht voor deze overdaad aan linkse anti-vs,israël propaganda) maar echt leuk getekende zijn er niet.
dus óf, die mensen hebben geen tijd om zich bezig te houden met striptekenen, óf ze hebben geen humor ![]()
overigens vind ik een aantal anti-sharon plaatjes wel erg ver van de waarheid. zielige palestijntjes die met bloed besmeurd zijn en neergeknald door grijzende israëlische soldaten. en europa die dan zijn kop houdt... laamenielachu. maar voor diegenen die daar verder wel achter staan, geen probleem hoor... gefeliciteerd met je eenzijdige wereldbeeld
quote:was een reactie op de getoonde cartoons.
Op maandag 3 februari 2003 08:52 schreef robh het volgende:[..]
Niet in dit topic.
ennuh reacties als:
ooh wat cool
fantastisch
prachtig
mogen wel, maar een kritisch geluid is dan meteen niet de bedoeling?
quote:Niet zeuren over rooien/eenzijdig/bladiebla. Post zelf maar wat cartoons. Dáár is het topic voor.
Op maandag 3 februari 2003 09:12 schreef ixion het volgende:was een reactie op de getoonde cartoons.
aangezien die vrij eenzijdig zijn is het toch geen probleem als mijn reactie dat ook is?ennuh reacties als:
ooh wat cool
fantastisch
prachtigmogen wel, maar een kritisch geluid is dan meteen niet de bedoeling?
[Dit bericht is gewijzigd door M.ALTA op 03-02-2003 15:14]
[Dit bericht is gewijzigd door M.ALTA op 03-02-2003 15:18]
[Dit bericht is gewijzigd door M.ALTA op 03-02-2003 15:26]
quote:sweeeet!
Op zaterdag 8 februari 2003 12:31 schreef Boosoog het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |