Ho ho! Wij weten het inmiddels ja ....nu de moderatoren nog ...wij moeten ons inmiddels aan regels gaan houden en proberen ons daar aan te houden..maar zodra "anderen" er langs heen schieten dan gaat men los...worden wij bestormt met DM's of wij maar even rekening willen gaan houden met "X"... Nou ik dacht het ff van niet ..de leukste users hier worden monddood gemaakt ...anderen die al een Ban hebben en wel leuk contact hebben met een mod mogen doodleuk doorgaan via een Cloon...en dit wordt gewoon klakkeloos voor ieder zijn ogen getolereerd ?? Terwijl een diehard leuke poster steeds maar weer Ban na Ban krijgt??...quote:Op maandag 10 juni 2019 15:28 schreef murp het volgende:
Iedereen weet de regels inmiddels, alleen doen sommige of dat ze de regels niet begrijpen of dat ze er niet mee eens zijn.
Ga dan weg van FOK!
Ik heb geen zin om te herhalen wat gezegd is en ik verwacht ook niet dat mods steeds het zelfde riedeltje op een andere toon moeten brengen.
Ah nu wordt het moeilijk ..we worden doorgeschakeld ...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:58 schreef murp het volgende:
Zoals ik eerder heb gezegd kan je dan contact opnemen met de Fa’s via forum@fok.nl
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 01:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Ah nu wordt het moeilijk ..we worden doorgeschakeld ...
Kies 1: Als U niet op FOK komt..
Kies 2: Als U niet kan berichten ...
Kies 3: Als U een valse Cloon hebt ontdekt ..die met medewerking van een moderator lekker door mag posten terwijl anderen wel last hebben van een Ban...
Kies 4: Mocht U een leuke user terug willen...
4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil best een gast zijn en wil er ook best voor betalen (zie sterretjes) maar als ik ergens onraad bemerk en al helemaal als iemand onterecht wordt behandeld (vooral het gekrioel en geneuzel via DM's ) ..dan krijg je aan mij een hele verkeerde ...het is hier godsamme Rusland niet!!...quote:Op maandag 10 juni 2019 16:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zo is het Murp!
We zijn hier met zijn allen te gast en een beetje fatsoenlijk gedrag ten opzichte van elkaar is toch niet te veel gevraagd?
Is dat toch te veel gevraagd?
Hier kun je zelf een forum starten http://www.forum2go.nl/index.hs
Succes![]()
Je heb toch niet gedronken he? Ik zou bovenstaande nogmaals lezen. Of moet ik me weer herhalen?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 01:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik wil best een gast zijn en wil er ook best voor betalen (zie sterretjes) maar als ik ergens onraad bemerk en al helemaal als iemand onterecht wordt behandeld (vooral het gekrioel en geneuzel via DM's ) ..dan krijg je aan mij een hele verkeerde ...het is hier godsamme Rusland niet!!...
Oh gaan we weer op die toer ...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 01:15 schreef murp het volgende:
[..]
Je heb toch niet gedronken he? Ik zou bovenstaande nogmaals lezen. Of moet ik me weer herhalen?
Dm's openbaren mag niet.quote:
En mocht je het echt allemaal niet (willen) snappen dan geef ik je even UTOvrij want dit gaat nergens over.quote:
Heb jij gesnoven of zo?...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 01:20 schreef murp het volgende:
[..]
Dm's openbaren mag niet.
*piep* dit is een automatisch bericht:
Mocht u een klacht hebben over moderatie kunt u zoals gewoonlijk even contact opnemen met forum@fok.nl
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 01:46 schreef snetje het volgende:
Dat jij teveel paddo's hebt geslikt is toch niet mijn fout?...
Oeps had ik niet mogen zeggen ...maar dit commentaar mag schijnbaar wel...
[ afbeelding ]
Haal alles maar weer weg ...lang leve Gyazo..
Normaal houd een ban automatisch op en kan je gewoon weer posten, daar hoef je niks voor te doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 02:46 schreef Amphorapotje het volgende:
Voordat iemand, zoals ik bijvoorbeeld, een ban krijgt, wat moet je dan daarna doen om weer te kunnen posten?
Ik heb het natuurlijk niet over VPN's of klonen natuurlijk. Moet je dan mailen of zo, of kan je weer inloggen na een ban of zo. Ik heb echt geen idee, vandaar deze vraag.
Ah, dank u en fijne nacht.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 03:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Normaal houd een ban automatisch op en kan je gewoon weer posten, daar hoef je niks voor te doen.
In bijzondere gevallen word je gevraagd te PMen naar een FA, maar dit word dan aangegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |