Bron: https://www.nu.nl/voetbal(...)an-verkrachting.htmlquote:Vrouw beschuldigt Neymar van verkrachting
Paris Saint-Germain-sterspeler Neymar wordt door een vrouw, wiens identiteit geheim wordt gehouden, aangeklaagd voor verkrachting, meldt persbureau Reuters op basis van een verschenen politierapport.
Neymar zou de vrouw op 15 mei hebben verkracht in Parijs. De twee zouden elkaar via sociale media kanalen hebben ontmoet en hebben afgesproken bij het Sofitel Paris Arc du Triumphe hotel.
De Braziliaanse aanvaller zou dronken zijn geweest en zich agressief hebben gedragen tegenover de vrouw, waarna hij geweld gebruikte om seksuele handelingen te verrichten, zo blijkt uit de aangifte.
Neymar en Paris Saint-Germain hebben nog niet gereageerd op de beschuldigingen. Zijn vader wel. Volgens hem moet Neymar's naam snel gezuiverd worden, omdat het nieuws anders groter wordt dan het is. "De WhatsApp gesprekken met de vrouw zullen laten zien dat hij in de val is gelokt."
De Braziliaanse aanvaller is niet de enige die voor een dergelijk vergrijp wordt aangeklaagd. Ook de Portugese voetballegende Cristiano Ronaldo raakte eind vorig jaar in opspraak nadat een Amerikaanse vrouw hem beschuldigde van een verkrachting in 2010.
Als je een lul hebt en centen denk je dat alles en iedereen maar moet doen wat jij wiltquote:Op zondag 2 juni 2019 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
Als je een lul hebt en centen ben je vogelvrij
Net als die verkrachting van Ronaldo die nooit bewezen is zeker.quote:Op zondag 2 juni 2019 09:18 schreef Gutanoth het volgende:
Als je een lul hebt en centen denk je dat alles en iedereen maar moet doen wat jij wilt
Vrouwen geilen op mannen met status. Dit is gewoon een sloerie die centen wil zien.quote:Op zondag 2 juni 2019 09:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als je een lul hebt en centen denk je dat alles en iedereen maar moet doen wat jij wilt
Je doet je naam eer aanquote:Op zondag 2 juni 2019 12:04 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Vrouwen geilen op mannen met status. Dit is gewoon een sloerie die centen wil zien.
quote:Op zondag 2 juni 2019 19:19 schreef Gutanoth het volgende:
Slechts 2% van alle meldingen van verkrachting zijn gelogen. Ik wacht dus wel even af tot we meer weten voor ik een oordeel vel over een van beide
Die zaak is toch nog bezig?quote:Op zondag 2 juni 2019 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net als die verkrachting van Ronaldo die nooit bewezen is zeker.
Volgens mij is het idee dat je juist schuld bewijst.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is nog niet bewezen volgens mij.
Correct.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee dat je juist schuld bewijst.
Zolang de schuld niet bewezen is, is hij onschuldig. Dus op dit moment is Ronaldo onschuldig.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Correct.
Maar de zaak is nog bezig, dus zijn onschuld staat nog niet vast.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zolang de schuld niet bewezen is, is hij onschuldig. Dus op dit moment is Ronaldo onschuldig.
Graag gedaan jongen. Als je hier meer vragen over hebt hoor ik het graag!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |