Hier verder maar. Had ook een nieuw deel geopend maar iets later.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:11 schreef roos94 het volgende:
Jonge vrouw verdwijnt na avondje stappen, tas gevonden in sloot
[ afbeelding ]
KATWIJK - De Katwijker politie heeft vrijdagmiddag tijdens een grote zoekactie op de Melkweg in een vijver de tas van de al dagen vermiste Anja Schaap (33) gevonden. Van de vrouw zelf ontbreekt nog altijd ieder spoor. De vermissing houdt de gemoederen in het vissersdorp flink bezig.
De politie zette met speurhonden de omgeving rondom een sloot langs de Melkweg ruim af. Duikers van de brandweer troffen enkel een tas aan, zo maakte de politie vrijdagavond bekend. Veel buurtbewoners keken over de schouders van de hulpdiensten mee. De zoekactie naar Anja gaat dit weekend onverminderd verder.
De vrouw komt uit de wijk Rijnsoever in Katwijk, niet ver van de plek waar hulpdiensten vrijdag een tas van haar aantroffen. Schaap verdween dinsdag op woensdagnacht na een bezoek aan de kroeg. De politie spreekt van een ’urgente vermissing’.
„Anja is om ongeveer 01.00 lopend weg gegaan vanaf café de Blauwe Bock in het centrum van Katwijk”, aldus de politie. Het is niet bekend waar ze vervolgens naartoe is gegaan. „Ieder spoor van haar ontbreekt. We hopen meer informatie te krijgen over de laatste uren dat Anja is gezien”, laat een woordvoerder van de politie aan De Telegraaf weten. Volgens lokale media was ze voor haar verdwijning een avondje wezen stappen.
Zoekactie
Bekenden van Schaap roepen mensen op sociale media op om haar te gaan zoeken. Zo werd in de wijk Rijnsoever een zoekactie rond de duinen en parkjes opgezet, meldt familielid Marjolein Zwanenburg op Facebook. „Houd ook buiten Katwijk de ogen open, mogelijk heeft ze toch iets opgehaald thuis en is ze daarna doorgegaan. Je weet het gewoon niet.”
De vrouw draagt mogelijk een licht blauwe spijkerbroek en zwarte schoenen. Getuigen worden gevraagd zich via 0900-8844 te melden bij de recherche van district Leiden-Bollenstreek.
Het bericht van de politie werd via Facebook al meer dan zesduizend keer gedeeld.
https://www.telegraaf.nl/(...)en-in-vijver-katwijk
Dit.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk vinden ze haar snel levend terug.
Ja, daar staat dat ze niet zulke laarsjes met gespen heeft. En nergens in de comments staat wat @ikleesalleen007 beweert: en eenzelfde zwarte enkellaarsje als zij droeg.quote:
Ja, kan ook een aandachtszoekster zijn natuurlijk...quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:18 schreef roos94 het volgende:
Ik kan nergens bewijs vinden dat die Fleur van Schaik legit is.
Op facebook heeft zowat heel die kring het optie "vrienden" uitgeschakeld waardoor je niet kan zien wie nou wie op facebook heeft. Bij fleur is deze uitgeschakeld en bij anja ook.
Dit schreef ik omdat ik het vluchtig voorbij had zien komen op Facebook. Nogmaals, het kan ook een onzinverhaal geweest zijn. Zo heb ik gisteren herhaaldelijk voorbij zien komen dat haar lichaam was gevonden, zelfs met condoleances erbij en al. Maar volgens mij begrijp jij het principe Facebook niet zo goed...quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:17 schreef IriYe het volgende:
[..]
Ja, daar staat dat ze niet zulke laarsjes met gespen heeft. En nergens in de comments staat wat @:ikleesalleen007 beweert: en eenzelfde zwarte enkellaarsje als zij droeg.
Ze tweet vooral beroepsmatig toch? Dan kan ik het me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:22 schreef roos94 het volgende:
Even Fleurs twitter door de mangel gehaald en ze heeft nog nooit Anja benoemd of het woord Schaap.
Ze is wel een fervent twitteraar. Hoeft niks te zeggen natuurlijk maar toch.
Vind het maar een vreemde, maar goed ik hoop dat haar verhaal legit is anders nog meer zwarte gaten.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:24 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ze tweet vooral beroepsmatig toch? Dan kan ik het me wel voorstellen.
Niet vluchtig genoeg om er een reactie over te geven. Heb je nog in je browser-geschiedenis gekeken of je het bericht kunt terugvinden?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:23 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Dit schreef ik omdat ik het vluchtig voorbij had zien komen op Facebook. Nogmaals, het kan ook een onzinverhaal geweest zijn.
Doe ns rustig joh.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:27 schreef IriYe het volgende:
[..]
Niet vluchtig genoeg om er een reactie over te geven. Heb je nog in je browser-geschiedenis gekeken of je het bericht kunt terugvinden?
Zo niet, kan ik dan concluderen dat je het uit je eigen dikke duim hebt gezogen?
Browser geschiedenis? Ik heb de Facebook app gebruikt...en ben een leek wat betreft smartphones. Maar Hey, concludeer vooral wat je zelf wilt, mijn zegen heb je.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:27 schreef IriYe het volgende:
[..]
Niet vluchtig genoeg om er een reactie over te geven. Heb je nog in je browser-geschiedenis gekeken of je het bericht kunt terugvinden?
Zo niet, kan ik dan concluderen dat je het uit je eigen dikke duim hebt gezogen?
Ik eigenlijk ook. Wil niet oordelen, maar ehhh...tja. Daarnaast is zij echt een flink stuk ouder dan Anja: ruim 18 jaar. Niet dat je dan geen bff’s kunt zijn..quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vind het maar een vreemde, maar goed ik hoop dat haar verhaal legit is anders nog meer zwarte gaten.
Ah, dan is de kans groter dat het verhaal van de Duitse neef ook klopt. Maar waar is die plots heengegaan? Of logeerde hij in dat hotel?quote:
Waarom gebruik je het woord plots ?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:53 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ah, dan is de kans groter dat het verhaal van de Duitse neef ook klopt. Maar waar is die plots heengegaan? Of logeerde hij in dat hotel?
Nou, ze was met neef in het café. Hadden volgens vriendin Fleur “hartstikke veel lol.”quote:Op zondag 2 juni 2019 00:03 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het woord plots ?
Denk je dat die Duitse neef op de vlucht is of zo ?
Dat zou kunnen idd.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:10 schreef roos94 het volgende:
Boven cafe den blauwen bock waar Anja die avond aan het feesten was zit dus een hostel genaamd beach hostel holland hotel.
Dit zou kunnen verklaren dat Anja alleen wegging, als die duitsche neef daar sliep.
Ik neem aan dat dit dan ook echt zo gegaan is.
Volgens mij wordt deze man niet als verdachte gezien. Anders had dat wel in het nieuws geweest denk ik.
Misschien weet hij niet meer dan dat ze rond een bepaald tijdstip vertrok en is daarna gaan maffen in dat hostel boven cafe dus geen telefonisch contact meer gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |