abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 1 juni 2019 @ 20:01:35 #1
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187205326
Bespreek hier alles over de oranje leeuwinnen. w/

De bondscoach:

Sarina Wiegman

De selectie:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Lineth Beerensteyn    Bayern München
Dominique Bloodworth    Arsenal
Anouk Dekker    Montpellier HSC
Merel van Dongen    Real Betis
Daniëlle van de Donk    Arsenal
Kika van Es    Ajax
Loes Geurts    Kopparbergs/Göteborg FC
Stefanie van der Gragt    FC Barcelona
Jackie Groenen    1. FFC Fankfurt
Ellen Jansen    Ajax
Renate Jansen    FC Twente
Inessa Kaagman    Everton
Danique Kerkdijk    Bristol City
Lize Kop    Ajax
Desiree van Lunteren    SC Freiburg
Lieke Martens    FC Barcelona
Vivianne Miedema    Arsenal
Liza van der Most    Ajax
Victoria Pelova    ADO Den Haag
Jill Roord    Bayern München
Shanice van de Sanden    Olympique Lyon
Sherida Spitse    Vålerenga
Sari van Veenendaal    Arsenal

:B w/
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Forum Admin zondag 2 juni 2019 @ 00:35:59 #2
35723 crew  GGMM
pi_187212573
quote:
Breuk in middenhandsbeentje voor ongelukkige Van Es
Kika van Es heeft tijdens de oefeninterland met Australië een breuk in een middenhandsbeentje van haar linkerhand opgelopen. De verdedigster liep de blessure op bij een harde botsing met een Australische.

Het is nog onduidelijk of de blessure gevolgen heeft voor de deelname van Van Es aan het WK voetbal, dat komende vrijdag in Frankrijk begint. De eerste wedstrijd van Oranje is dinsdag 11 juni, dan is Nieuw-Zeeland de tegenstander

Dat voetballen met een gebroken hand in sommige gevallen goed mogelijk is, bewees Delli Alli van Tottenham Hotspur onlangs nog. De middenvelder speelde de afgelopen weken onder meer de halve finale van Champions League tegen Ajax met een brace om zijn linkerhand, nadat hij een breuk in zijn hand had opgelopen.
Bron: https://nos.nl/wk2019/art(...)elukkige-van-es.html
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zondag 2 juni 2019 @ 10:13:31 #3
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187216127
quote:
:{ Je kan er mee voetballen, maar Delli Alli liet ook wel zien dat het dan toch allemaal net effe wat minder goed gaat dan.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Forum Admin maandag 3 juni 2019 @ 12:58:35 #4
35723 crew  GGMM
pi_187236409
quote:
Van Es 'gewoon' mee naar Frankrijk na geslaagde operatie
Kika van Es heeft maandag een operatie aan haar linkerhand ondergaan. De ingreep is goed verlopen, meldde de 27-jarige linksback van Oranje op Twitter.

KikavanEs twitterde op maandag 03-06-2019 om 11:38:15 Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes, alles is goed gegaan. Ze zijn zeer tevreden over de ingreep🍀🧡 reageer retweet
De verdedigster van Ajax, die op korte termijn bekendmaakt naar welke buitenlandse club ze vertrekt, brak zaterdag in de gewonnen oefeninterland tegen Australië (3-0) een middenhandsbeentje.

Van Es stapt dinsdag 'gewoon' met de WK-selectie van Oranje in het vliegtuig naar Le Havre. Bondscoach Sarina Wiegman neemt uit voorzorg met Aniek Nouwen van PSV wel een extra verdedigster mee.

''Dan kunnen we in ieder geval elf tegen elf trainen, want dat zal Kika de eerste dagen niet kunnen doen. Mocht er iets tegenzitten en het lukt niet, dan hebben we ook alvast een vervangster bij de groep zitten.''

Tot 24 uur voor de eerste wedstrijd op het WK mogen de bondscoaches een geblesseerde speelster vervangen. Oranje begint het toernooi op dinsdag 11 juni om 15.00 uur in Le Havre tegen Nieuw-Zeeland. (FOX Sports/ANP)
Bron: https://www.foxsports.nl/(...)-geslaagde-operatie#

Wat een opluchting! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')