abonnement Unibet Coolblue
pi_187215986
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 10:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt he.. En dan dat half vastgeroeste zonnescherm nog even met veel kabaal uittrekken om zeven uur. Terwijl de zon pas uren later op hun raam komt maar ach als je er toch al uit bent dan ben je er maar op tijd bij.. ARGHHHHHHH.

Maar verder zijn ze (echt) heel aardig..
Rolluiken zijn ook zo'n feest....... :+
  zondag 2 juni 2019 @ 10:25:20 #204
2681 Dave
Aardig op drave
pi_187216315
Ik was het min of meer onder mijn open slaapkamerraam roken (laat en vroeg) nog vergeten.
:o)
  zondag 2 juni 2019 @ 10:28:34 #205
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_187216371
quote:
11s.gif Op zondag 2 juni 2019 10:25 schreef Dave het volgende:
Ik was het min of meer onder mijn open slaapkamerraam roken (laat en vroeg) nog vergeten.
Oh dat vind ik zo erg :X
Wij hadden dat vorig jaar op vakantie. Mensen onder onze hotelkamer en we hadden het raam open. Voordat je die lucht er weer uit hebt }:|
Ik op snachts op het balkon naar beneden schreeuwen: ‘NICHT RAUCHEN!!!’
Kon’k weer niet slapen omdat ik stijf stond van de adrenaline :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zondag 2 juni 2019 @ 10:30:00 #206
2681 Dave
Aardig op drave
pi_187216390
Nou ja, ‘t is hun eigen tuin natuurlijk. Maar moet regelmatig m’n raam dichttrekken, ook ‘s zomers.
:o)
  zondag 2 juni 2019 @ 10:31:21 #207
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_187216407
quote:
11s.gif Op zondag 2 juni 2019 10:25 schreef Dave het volgende:
Ik was het min of meer onder mijn open slaapkamerraam roken (laat en vroeg) nog vergeten.
Of als je aan het eten bent en naast je roken ze. Zooo egoïstisch! Ze kunnen dus niet een halfuurtje wachten totdat een ander het op heeft.
En dan vind ik het nog smerig, maar is toch anders dan onder het eten GATVERDAMME :(
Deel van het strand van Egmond is rookvrij. Sorry, maar ik ben voor (trouwens ook voor rookvrije terrassen) :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zondag 2 juni 2019 @ 10:34:35 #208
2681 Dave
Aardig op drave
pi_187216451
Ik krijg ineens reclames van “rookvrij.... kinderspel!”
:o)
pi_187216452
quote:
18s.gif Op zondag 2 juni 2019 08:52 schreef Greys het volgende:
Weet meteen weer waarom ik zo'n hekel heb aan warm weer in een weekend. De halve goegemeente blijft tot diep in de nacht in de achtertuinen tetteren zodat jij niet met je raam open kunt slapen en iedereen en z'n moer gooit de baby de tuin in om 06.30 uur op zondagochtend omdat het dan nog lekker koel is. WANNEER MOET IK DAN SLAPEN, LIJERS.

Verder enig, die zomer. ^O^
🤣
  zondag 2 juni 2019 @ 10:35:59 #210
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_187216476
quote:
15s.gif Op zondag 2 juni 2019 10:30 schreef Dave het volgende:
Nou ja, ‘t is hun eigen tuin natuurlijk. Maar moet regelmatig m’n raam dichttrekken, ook ‘s zomers.
Ja tuurlijk, maar ik vind dat mensen zo weinig rekening houden met een ander (weinig respect). Ze kunnen ook een stukje verder gaan zitten, zodat jij er minder of geen last van hebt ;(
Als ik in m’n eentje op de stoep loop en er komen mensen van de andere kant, die dan met z’n drieën naast elkaar lopen of kinderen met ouders die de hele stoep in beslag nemen. Ik ga dan niet aan de kant.
Die anderen ook niet en ouders zeggen ook niks tegen die blagen :X
Ik zeg dan tegen mijn kinderen: ‘ga maar voor of achter mij, er komt iemand aan’ of zoiets.
:(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zondag 2 juni 2019 @ 10:36:28 #211
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_187216488
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 10:34 schreef Dave het volgende:
Ik krijg ineens reclames van “rookvrij.... kinderspel!”
Ik heb m’n handtekening gezet.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_187216556
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 10:35 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar ik vind dat mensen zo weinig rekening houden met een ander (weinig respect). Ze kunnen ook een stukje verder gaan zitten, zodat jij er minder of geen last van hebt ;(
Als ik in m’n eentje op de stoep loop en er komen mensen van de andere kant, die dan met z’n drieën naast elkaar lopen of kinderen met ouders die de hele stoep in beslag nemen. Ik ga dan niet aan de kant.
Die anderen ook niet en ouders zeggen ook niks tegen die blagen :X
Ik zeg dan tegen mijn kinderen: ‘ga maar voor of achter mij, er komt iemand aan’ of zoiets.
:(
Dit vind ik ook zo asociaal :Y
pi_187216560
De metereologische zomer is begonnen.

AKA het meest STOMSTE seizoen ever :r :r :r
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_187216609
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 10:35 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar ik vind dat mensen zo weinig rekening houden met een ander (weinig respect). Ze kunnen ook een stukje verder gaan zitten, zodat jij er minder of geen last ban hebt ;(
Als ik in m’n eentje op de stoep loop en er komen mensen van de andere kant, die dan met z’n drieën naast elkaar lopen of kinderen met ouders die de hele stoep in beslag nemen. Ik ga dan niet aan de kant.
Die anderen ook niet en ouders zeggen ook niks tegen die blagen :X
Ik zeg dan tegen mijn kinderen: ‘ga maar voor of achter mij, er komt iemand aan’ of zoiets.
:(
Oh ben ik gelukkig niet de enige, ik heb soms wel eens het idee dat ik onzichtbaar ben of zoiets.In het begin stapte ik dan van de stoep af maar nu stiefel ik met een kop van kom maar op gewoon door het stelletje gespuis heen. Vaak kwade blik van ma maar als ik dan op een bepaalde voor mij kenmerkende manier terug kijk dan is dat snel afgelopen. 😊
  zondag 2 juni 2019 @ 10:46:46 #215
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_187216630
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 09:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb wel de lasten en niet de lusten van andersmans babygebroed. Hou dat ding lekker binnen, ik laat m'n honden toch ook niet lekker in de tuin blaffen op zondagochtend half zeven. :{w
Nou hiernaast blaften de honden wel zaterdagochtend half 8 :(. Terwijl mijn bloedje van een 3 jarig neefje nog lekker lag te logeren bij ons :P

Die hond wordt dan opgehaald voor een of andere activiteit en dan is hij zo enthousiast dat hij de hele wereld bij elkaar blaft. En dan gaan alle andere honden in de buurt gezellig meeblaffen :')

Qua Emté en Jumbo: vlees van de Jumbo is echt wel van mindere kwaliteit dan die van de Emté. In de Emté wilde ik nog wel eens vlees halen, maar bij de Jumbo alleen maar slechte ervaringen mee.

Hier is het ook al warm, heb als een eckte ectke fok!er het huis potdicht gegooid.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  ESF Reporter zondag 2 juni 2019 @ 10:47:24 #216
87554 Cee
Welluk?
pi_187216637
Ik verlang altijd naar de zomer en als de thermometer eenmaal de 30 graden aantikt realiseer ik dat ik meer een lente-mens ben.

Het tegenstrijdige is dat ik bij temperaturen/weer zoals vandaag echt vind dat ik naar buiten MOET want anders is het ZONDE, maar zodra ik buiten ben en ik het gevoel heb dat er een warme klamme deken om me heen is gewrapt en ik na 10 stappen zetten alweer zin heb om even te gaan zitten, ben ik er alweer klaar mee.

M'n balkonnetje is wel fijn nu.
Sowieso zit die op het noorden. Oh ja, misschien voor Freddie eens zo'n koelmatje aanschaffen, als dat voor hem zin heeft. Heb niet het idee dat hij het nu warm heeft (mijn flat wordt nooit echt heel warm). Maar hij ligt op dagen als deze wel vaker wat languit op het laminaat te chillen, niet echt opgekruld op een kleedje.
  zondag 2 juni 2019 @ 10:47:41 #217
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_187216641
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 10:34 schreef Dave het volgende:
Ik krijg ineens reclames van “rookvrij.... kinderspel!”
Ik krijg hier nu reclame van Alltours: boek nu een lastminute :D:D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 2 juni 2019 @ 11:00:17 #218
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_187216821
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 10:45 schreef summer52 het volgende:

[..]

Oh ben ik gelukkig niet de enige, ik heb soms wel eens het idee dat ik onzichtbaar ben of zoiets.In het begin stapte ik dan van de stoep af maar nu stiefel ik met een kop van kom maar op gewoon door het stelletje gespuis heen. Vaak kwade blik van ma maar als ik dan op een bepaalde voor mij kenmerkende manier terug kijk dan is dat snel afgelopen. 😊
Ja precies. Als je niet aan de kant gaat, krijg je ook nog een opmerking naar de harses }:|
MENSEH, VOEDT UW KINDEREN OP :o
En uwzelf erbij 8)7
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_187216915
Goeiemoggel!

#verhuizeniskut #vandaagevennietsdoen
pi_187216949
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:07 schreef MaGNeT het volgende:
Goeiemoggel!

#verhuizeniskut #vandaagevennietsdoen
Even rustig bijkomen dan maar
  zondag 2 juni 2019 @ 11:14:16 #221
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187217012
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 10:47 schreef Cee het volgende:
Het tegenstrijdige is dat ik bij temperaturen/weer zoals vandaag echt vind dat ik naar buiten MOET want anders is het ZONDE,
Met 30 graden ook? Dat is toch binnenblijf-weer omdat het te warm is?

Nou ja goed, ik ben koutist tot en met, dus dit is voor mij sowieso een hel. Ben blij dat het gelukkig morgen weer voorbij is. Vorig jaar is echt een trauma :')
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 2 juni 2019 @ 11:16:54 #222
39237 crew  H_T
2733
pi_187217055
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 10:47 schreef Cee het volgende:

Het tegenstrijdige is dat ik bij temperaturen/weer zoals vandaag echt vind dat ik naar buiten MOET want anders is het ZONDE
Dat is ook een nadeel aan de zomer: andere mensen die min of meer opdringen dat je iets buiten de deur moet doen WANT het is lekker weer. Alsof een film kijken of zo ineens niet meer leuk is als de zon schijnt

(Waarmee ik niet zeg dat jij zo bent Cee :* )
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 2 juni 2019 @ 11:17:58 #223
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187217072
Ik heb gedroomd dat wij Leonora met Love is Forever nog eens naar het ESF gingen sturen, als Nederlands/Belgische samenwerking.
Koel en donker bewaren
pi_187217153
quote:
17s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Even rustig bijkomen dan maar
Ja :D

De verhuiswagen bleek toch wat te klein om alle spullen mee te nemen (18m3 bak).
We hebben dus nog een 2e rit gedaan...

8:00 verhuiswagen opgehaald, 19:45 weer teruggebracht...

Maandag nog een keer heen om de sleutel in te leveren, meterstanden, etc. Dan halen we ook de kamerplanten op. Die staan nu nog knus bij elkaar in dozen, hebben ze ook even de kans om bij te praten. Veel kamerplanten hadden elkaar nog ontmoet.
pi_187217176
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja :D

De verhuiswagen bleek toch wat te klein om alle spullen mee te nemen (18m3 bak).
We hebben dus nog een 2e rit gedaan...

8:00 verhuiswagen opgehaald, 19:45 weer teruggebracht...

Maandag nog een keer heen om de sleutel in te leveren, meterstanden, etc. Dan halen we ook de kamerplanten op. Die staan nu nog knus bij elkaar in dozen, hebben ze ook even de kans om bij te praten. Veel kamerplanten hadden elkaar nog ontmoet.
Boeiend gesprek zal dat opleveren :D :D
pi_187217215
quote:
17s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Boeiend gesprek zal dat opleveren :D :D
Ga mij niet vertellen dat jij nooit met je kamerplanten praat.
  ESF Reporter zondag 2 juni 2019 @ 11:31:25 #227
87554 Cee
Welluk?
pi_187217259
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dat is ook een nadeel aan de zomer: andere mensen die min of meer opdringen dat je iets buiten de deur moet doen WANT het is lekker weer. Alsof een film kijken of zo ineens niet meer leuk is als de zon schijnt

(Waarmee ik niet zeg dat jij zo bent Cee :* )
Ja dat is het dus, ik hoor dan op de radio "ohhhh wat een heerlijk weer terrasje BBQ lekker lekker" en op de socials zie je allemaal mensen dingen buiten doen en dan wil ik dat ook maar ik weet tegelijkertijd dat het uiteindelijk altijd tegenvalt met die hitte. Dan probeer ik me bij het zien van een close-up foto van een drankje op het terras in te beelden dat wanneer je de foto uit zou zoomen, je een groepje mensen aan het tafeltje verveeld naar hun telefoons ziet kijken. Drie kwartier nadat ze dat tafeltje hebben verkregen door eerst een half uur heen en weer te lopen tussen verschillende cafés, op zoek naar een plekje tussen de mensenmassa. De foto maakt geen geluid maar als het dat wel zou doen dan zou je allemaal onzingesprekjes meekrijgen van de tafeltjes naast je. Over de aankomende vakantie met de camper en dat het eigenlijk veel te heet is om op het terras te zitten en RANDY, RANDY KOM HIER, NIET DE STRAAT OP RENNEN en over de diarree van de schoonmoeder.
pi_187217475
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:31 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja dat is het dus, ik hoor dan op de radio "ohhhh wat een heerlijk weer terrasje BBQ lekker lekker" en op de socials zie je allemaal mensen dingen buiten doen en dan wil ik dat ook maar ik weet tegelijkertijd dat het uiteindelijk altijd tegenvalt met die hitte. Dan probeer ik me bij het zien van een close-up foto van een drankje op het terras in te beelden dat wanneer je de foto uit zou zoomen, je een groepje mensen aan het tafeltje verveeld naar hun telefoons ziet kijken. Drie kwartier nadat ze dat tafeltje hebben verkregen door eerst een half uur heen en weer te lopen tussen verschillende cafés, op zoek naar een plekje tussen de mensenmassa. De foto maakt geen geluid maar als het dat wel zou doen dan zou je allemaal onzingesprekjes meekrijgen van de tafeltjes naast je. Over de aankomende vakantie met de camper en dat het eigenlijk veel te heet is om op het terras te zitten en RANDY, RANDY KOM HIER, NIET DE STRAAT OP RENNEN en over de diarree van de schoonmoeder.
Het gaat ook wel om uitersten.

Buiten rond de 20 graden vind ik wel het lekkerst, kan je prima in een shirt lopen en je brandt niet gelijk weg als je uit de schaduw stapt :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 2 juni 2019 @ 11:51:40 #229
39237 crew  H_T
2733
pi_187217537
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het gaat ook wel om uitersten.

Buiten rond de 20 graden vind ik wel het lekkerst, kan je prima in een shirt lopen en je brandt niet gelijk weg als je uit de schaduw stapt :P
20 graden helemaal niks mee, 23 graden ook prima. Maar met warm weer komt ook die druk van andere mensen dat je buiten iets moet gaan doen. Dat heb je nooit als het zes graden is en het miezert, dan mag je gewoon je gang gaan
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zondag 2 juni 2019 @ 12:16:00 #230
375570 crew  Cyan9
pi_187217864
We houden hier toch allemaal van kapper stories?

Ik wilde voor de zomer maanden weer blond, en dan echt heel blond. Dus ik naar de kapper, duurt zoals altijd uren voordat het klaar is. Kijk ik in de spiegel als het klaar is...

Is het gewoon wit. En ik vind het eigenlijk best wel gaaf. :D #liefdagboek
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 2 juni 2019 @ 12:41:00 #231
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187218281
@Greys jij hebt white noise nodig! Heb je geen ventilator draaien op deze warme dagen? Daarnaast hebben we hier ook nog een Air Purifier. Geen idee of het echt goed werkt maar het biedt wel prima 'noise' :)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_187218359
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ga mij niet vertellen dat jij nooit met je kamerplanten praat.
Ik heb geen kamerplanten :@ ;)
  zondag 2 juni 2019 @ 12:51:20 #233
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187218489
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

20 graden helemaal niks mee, 23 graden ook prima. Maar met warm weer komt ook die druk van andere mensen dat je buiten iets moet gaan doen. Dat heb je nooit als het zes graden is en het miezert, dan mag je gewoon je gang gaan
Dat inderdaad. Als het zomer is, dan geldt opeens de sociale verlichting dat je van dat mooie weer genoten moet hebben. Dus dan hoor je minimaal de halve dag buiten te zijn.

Ik vind het ook heerlijk om dan lekker buiten te zijn hoor. Gisteren ook zowat meer buiten dan binnen geweest. Maar vandaag heb ik gewoon zin om een dagje tv te kijken en/of te gamen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 2 juni 2019 @ 12:54:50 #234
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_187218551
Ik zit lekker rustig in de schaduw met mijn e-reader en een colaatje. Meer buitenactiviteiten heb ik ook niet op de planning staan :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 2 juni 2019 @ 12:59:07 #235
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187218638
Verder kan ik bij mij niet op mijn balkon zitten vanaf eind van de middag. Want staat de zon er vol op. Geen beschutting van een dak' want ik zit op de bovenste etage. En er komt daar weinig wind. Wordt bloedheet. En je zit er echt zo pontificaal in het zicht.

Eerder op de dag zou nog wel kunnen, maar dan ben ik juist allerlei dingen aan het doen. Dus dan ga ik niet zo snel er zitten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_187218681
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:59 schreef Redefine het volgende:
Verder kan ik bij mij niet op mijn balkon zitten vanaf eind van de middag. Want staat de zon er vol op. Geen beschutting van een dak' want ik zit op de bovenste etage. En er komt daar weinig wind. Wordt bloedheet. En je zit er echt zo pontificaal in het zicht.

Eerder op de dag zou nog wel kunnen, maar dan ben ik juist allerlei dingen aan het doen. Dus dan ga ik niet zo snel er zitten.
Dat is wel jammer.....balkonnetje zou zou relaxed kunnen zijn......hier volop zon in de tuin nu......dus maar even binnen nu tot ik in de schaduw kan zitten :)
  zondag 2 juni 2019 @ 13:03:20 #237
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187218719
Overigens heb ik liever dit weer, dan het weer van afgelopen maand. Mei was echt bijna de hele maand prutweer.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 2 juni 2019 @ 13:05:51 #238
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187218754
Qua warmte kan ik het ook nog wel goed hebben. Ik zweet wel veel maar ik heb het niet zo snel benauwd of zo. Alleen met slapen is te warm echt vervelend.

Vorig was de zomer nog best te doen voor mij. Het warmste was eigenlijk nog toen ik in september in Boedapest was. 33 graden zonder een zuchtje wind :X
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 juni 2019 @ 13:53:12 #239
163650 Greys
pi_187219518
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:41 schreef Strani het volgende:
@:greys jij hebt white noise nodig! Heb je geen ventilator draaien op deze warme dagen? Daarnaast hebben we hier ook nog een Air Purifier. Geen idee of het echt goed werkt maar het biedt wel prima 'noise' :)
Jawel maar ik wil gewoon graag met m'n raam ook open kunnen slapen. Frisse lucht. En dan komen die schettergeluiden echt dwars door m'n ventilatortje heen hoor. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 juni 2019 @ 13:54:04 #240
163650 Greys
pi_187219542
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
We houden hier toch allemaal van kapper stories?

Ik wilde voor de zomer maanden weer blond, en dan echt heel blond. Dus ik naar de kapper, duurt zoals altijd uren voordat het klaar is. Kijk ik in de spiegel als het klaar is...

Is het gewoon wit. En ik vind het eigenlijk best wel gaaf. :D #liefdagboek
Tof! Want als het wit is, kan je daarna nog alle kanten op met een toner. Of als je het grijzig wilt, wassen met paarse zilvershampoo. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 2 juni 2019 @ 14:03:11 #241
368283 ato
pi_187219719
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 09:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb wel de lasten en niet de lusten van andersmans babygebroed. Hou dat ding lekker binnen, ik laat m'n honden toch ook niet lekker in de tuin blaffen op zondagochtend half zeven. :{w
Dat ding _O-
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 2 juni 2019 @ 14:10:28 #242
368283 ato
pi_187219883
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
We houden hier toch allemaal van kapper stories?

Ik wilde voor de zomer maanden weer blond, en dan echt heel blond. Dus ik naar de kapper, duurt zoals altijd uren voordat het klaar is. Kijk ik in de spiegel als het klaar is...

Is het gewoon wit. En ik vind het eigenlijk best wel gaaf. :D #liefdagboek
Leuk toch, volgens mij staat dat jou ook.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 2 juni 2019 @ 14:14:06 #243
368283 ato
pi_187219976
Ik heb heerlijk lang geslapen, had ik ook nodig. Deur nog dicht, ik merk niets van de warmte.
Straks ga ik nog even naar mijn zus een hapje eten op hun terras. Dus gewoon relaxt.
Ik hou van de zomer, maar plotseling 30 graden in Utrecht is vies benauwd. Maar verder hoor je mij niet klagen. Ventilator aan en rustig aan doen niets moet. Normaal ga ik met dit soort dagen naar het strand.
Life can be a bitch, so like it..
pi_187220319
Het is hier stralend zonnig, met 25 graden en een verfrissend zeewindje. Groeten vanaf Corsica :W
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 2 juni 2019 @ 14:35:37 #245
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187220413
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:30 schreef Fred_B het volgende:
Het is hier stralend zonnig, met 25 graden en een verfrissend zeewindje. Groeten vanaf Corsica :W
Veel plezier ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † zondag 2 juni 2019 @ 14:37:12 #246
368283 ato
pi_187220436
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:30 schreef Fred_B het volgende:
Het is hier stralend zonnig, met 25 graden en een verfrissend zeewindje. Groeten vanaf Corsica :W
Lekker hoor, veel plezier.
Life can be a bitch, so like it..
pi_187220636
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:30 schreef Fred_B het volgende:
Het is hier stralend zonnig, met 25 graden en een verfrissend zeewindje. Groeten vanaf Corsica :W
Lekker genieten daar!
  Moderator zondag 2 juni 2019 @ 14:48:37 #248
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187220674
Gelukkig waait het. _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter zondag 2 juni 2019 @ 14:50:25 #249
87554 Cee
Welluk?
pi_187220705
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:30 schreef Fred_B het volgende:
Het is hier stralend zonnig, met 25 graden en een verfrissend zeewindje. Groeten vanaf Corsica :W
Mama Corsica in m’n hoofd nu.

Heb net even een ijskoffie en een kokosmakroon naar binnen gewerkt op mijn balkon, dat doorgaans niet echt aangenaam is bij gewoon weer (want noordelijk), maar nu is het er heerlijk. O+ Schaduw, prima temperatuur, lekker uitzicht op de bomen en het verkeer, fijn briesje, boh.

Half uur is wel genoeg hoor, zit nu ESF 1958 te kijken. :')
  zondag 2 juni 2019 @ 14:52:16 #250
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187220743
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Jawel maar ik wil gewoon graag met m'n raam ook open kunnen slapen. Frisse lucht. En dan komen die schettergeluiden echt dwars door m'n ventilatortje heen hoor. :D
Dan woon je in een tokkiewijk Greys, meer kunnen we er niet van maken ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 juni 2019 @ 15:48:30 #251
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187221721
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:54 schreef MaLo het volgende:
Ik zit lekker rustig in de schaduw met mijn e-reader en een colaatje. Meer buitenactiviteiten heb ik ook niet op de planning staan :P
Kijk, jij snapt het _O_

Genieten toch.
pi_187222327
Dit weer is echt hemels _O_ Lekker buiten met een boek in de hangmat.

Al heb ik na een paar dagen van dit ook wel weer zin in een onweersbui of zo _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187222349
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:25 schreef Aoibhin het volgende:
Al heb ik na een paar dagen van dit ook wel weer zin in een onweersbui of zo _O-
Komt goed :P Onweer voor de komende 2 weken _O-

  Moderator zondag 2 juni 2019 @ 16:26:53 #254
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_187222357
Ik ben nog steeds binnen :@ Al heb ik wel zin om vanavond een terrasje te pakken.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_187222430
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:26 schreef Lola69 het volgende:

[..]

Komt goed :P Onweer voor de komende 2 weken _O-

[ afbeelding ]
Lijkt me vrij stug, ben wel benieuwd :+
  Moderator zondag 2 juni 2019 @ 16:51:44 #256
375570 crew  Cyan9
pi_187222719
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Tof! Want als het wit is, kan je daarna nog alle kanten op met een toner. Of als je het grijzig wilt, wassen met paarse zilvershampoo. *O*
Dat laatste sowieso, het laatste waar ik zin in heb is een gelige gloed. :P

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_187222752
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:51 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso, het laatste waar ik zin in heb is een gelige gloed. :P

Mooi!
  Moderator zondag 2 juni 2019 @ 16:53:54 #258
375570 crew  Cyan9
pi_187222757
Ik ging sporten met dit weer, er was verder niemand.

Je verwacht het niet. :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  ESF Reporter zondag 2 juni 2019 @ 16:58:22 #259
87554 Cee
Welluk?
pi_187222828
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:51 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso, het laatste waar ik zin in heb is een gelige gloed. :P

Oh da’s heel tof :o
  zondag 2 juni 2019 @ 17:00:22 #260
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_187222866
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ging sporten met dit weer, er was verder niemand.

Je verwacht het niet. :+
Ik ging niet sporten, ook weinig mensen bij tegengekomen. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_187222914
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:00 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik ging niet sporten, ook weinig mensen bij tegengekomen. :+
:+
pi_187222944
quote:
17s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik heb geen kamerplanten :@ ;)
:D

Zijn ze weggelopen omdat je ze negeerde?
pi_187222971
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

:D

Zijn ze weggelopen omdat je ze negeerde?
:@ :@ :@
  zondag 2 juni 2019 @ 17:08:41 #264
483619 MMF93
Just for today.
pi_187223046
Weer ff bijgelezen.
@Greys hardop gelachen om de tandenpoets foto's van de Griek, wat een heldenhond _O- .
@Aoibhin sterkte en hopelijk gaat het gauw beter! Als je even steun nodig hebt weet je ons te vinden :*

Ik vind lekker weer best prima, maar vandaag is de zon wel een beetje over-enthousiast. Wij hebben ook geen airco of zonnescherm of wat dan ook. Dan wordt het best wel warm binnen :s)
  zondag 2 juni 2019 @ 17:10:57 #265
483619 MMF93
Just for today.
pi_187223101
@MaGNeT ik heb over jouw fretten gedroomd _O- . Ik denk omdat ik ze zo leuk vind en gistermiddag op de fiets zat na te denken over wat onze kat van fretten als vriendjes zou vinden :+
  Moderator zondag 2 juni 2019 @ 17:13:20 #266
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187223148
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:51 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso, het laatste waar ik zin in heb is een gelige gloed. :P

Oké dat is gaaf. _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 juni 2019 @ 17:21:17 #267
163650 Greys
pi_187223298
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:51 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso, het laatste waar ik zin in heb is een gelige gloed. :P

Staat echt awesome _O_ _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 2 juni 2019 @ 17:32:50 #268
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_187223525
Ieder zijn ding natuurlijk. Ik heb ook een paar witte haren, maar ben daar zelf toch wat minder enthousiast over. :@ :+

Maar @Cyan9 kan het wel hebben idd. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_187223566
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ieder zijn ding natuurlijk. Ik heb ook een paar witte haren, maar ben daar zelf toch wat minder enthousiast over. :@ :+

Maar @:Cyan9 kan het wel hebben idd. :7
wit of grijs? :+
  zondag 2 juni 2019 @ 17:36:12 #270
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_187223588
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:51 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso, het laatste waar ik zin in heb is een gelige gloed. :P

Staat je heel goed!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_187223640
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:10 schreef MMF93 het volgende:
@:MaGNeT ik heb over jouw fretten gedroomd _O- . Ik denk omdat ik ze zo leuk vind en gistermiddag op de fiets zat na te denken over wat onze kat van fretten als vriendjes zou vinden :+
:D

Ze zouden de kat niet met rust laten :P
pi_187223677
Net een merel gevangen, fladderde tegen het raam, mist een staartveer maar verder wel in orde :P

Paar minuten bij laten komen, weer in voortuin gezet, zat net alweer wormen te zoeken in de voortuin.
  zondag 2 juni 2019 @ 17:41:41 #273
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_187223699
quote:
17s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

wit of grijs? :+
Men noemt het grijs, ze zijn gewoon wit. :7
Men weet niet waar men het over heeft. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_187223781
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Men noemt het grijs, ze zijn gewoon wit. :7
Men weet niet waar men het over heeft. :+
Oh deze ga ik onthouden als iemand weer grijs tegen me zegt...... ;)
pi_187223866
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:51 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso, het laatste waar ik zin in heb is een gelige gloed. :P

Dat is echt een mooie kleur en het staat je ook heel goed!
pi_187223949
pi_187223959
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:56 schreef MaGNeT het volgende:
[ afbeelding ]
Ahw.......
pi_187224070
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  ESF Reporter zondag 2 juni 2019 @ 18:07:55 #279
87554 Cee
Welluk?
pi_187224105
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:56 schreef MaGNeT het volgende:
[ afbeelding ]
:'( O+
  zondag 2 juni 2019 @ 18:15:59 #280
483619 MMF93
Just for today.
pi_187224250
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:51 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso, het laatste waar ik zin in heb is een gelige gloed. :P

Super leuk!!
  zondag 2 juni 2019 @ 18:18:30 #281
483619 MMF93
Just for today.
pi_187224289
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

:D

Ze zouden de kat niet met rust laten :P
Haha nee dat denk ik ook niet idd. We houden t maar bij de kat :')
pi_187224367
@Cyan9 Staat je goed hoor! ^O^

Ik zit er ook aan te denken om voor de zomer wat verf door mijn haar te gooien, maar twijfel nog een beetje. Ik vind mijn haarkleur nu namelijk wel mooi, maar mijn haar bleekt snel in de zon en dan vind ik het na de zomer vaak te licht. Als ik het nu verf is het even wat aan de donkere kant, maar dan is het tijdens/na de zomer wel hoe ik het hebben wil.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Official ESF Kreviewer zondag 2 juni 2019 @ 18:26:56 #283
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187224417
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
@:Cyan9 Staat je goed hoor! ^O^

Ik zit er ook aan te denken om voor de zomer wat verf door mijn haar te gooien, maar twijfel nog een beetje. Ik vind mijn haarkleur nu namelijk wel mooi, maar mijn haar bleekt snel in de zon en dan vind ik het na de zomer vaak te licht. Als ik het nu verf is het even wat aan de donkere kant, maar dan is het tijdens/na de zomer wel hoe ik het hebben wil.
Same.
pi_187224686
quote:
3s.gif Op zondag 2 juni 2019 18:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

Same.
Gaat het al wat beter met je rug?
  Official ESF Kreviewer zondag 2 juni 2019 @ 19:27:39 #285
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187225480
quote:
17s.gif Op zondag 2 juni 2019 18:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Gaat het al wat beter met je rug?
Helaas niet. Massage hielp bijna niks. Morgen osteopaat bellen.
pi_187225773
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2019 19:27 schreef Kreator het volgende:

[..]

Helaas niet. Massage hielp bijna niks. Morgen osteopaat bellen.
Vervelend :{ ...hopelijk kan die osteopaat je wel helpen....sterkte!
pi_187226172
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2019 19:27 schreef Kreator het volgende:

[..]

Helaas niet. Massage hielp bijna niks. Morgen osteopaat bellen.
Vervelend... Waar heb je precies last van? :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 2 juni 2019 @ 20:18:06 #288
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_187226404
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:51 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso, het laatste waar ik zin in heb is een gelige gloed. :P

WIG *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Official ESF Kreviewer zondag 2 juni 2019 @ 20:20:08 #289
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187226456
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 20:04 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Vervelend... Waar heb je precies last van? :{
Onderrug. Al een week maar het wordt maar niet minder. Nog nooit gehad dit. Zitten doet echt pijn. De Thaise zei: lug niet goed. Dikke knobbel, doet zeke zeel. Haha. Solly. " <-- letterlijk.
pi_187227116
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2019 20:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Onderrug. Al een week maar het wordt maar niet minder. Nog nooit gehad dit. Zitten doet echt pijn. De Thaise zei: lug niet goed. Dikke knobbel, doet zeke zeel. Haha. Solly. " <-- letterlijk.
Dat is wel echt naar ja, als je niet eens kunt zitten :{ Ben je gevallen, verkeerde beweging gemaakt of zo, of is het echt helemaal spontaan gekomen? Veel sterkte in ieder geval!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter zondag 2 juni 2019 @ 20:57:30 #291
87554 Cee
Welluk?
pi_187227138
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2019 20:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dikke knobbel, doet zeke zeel. Haha. Solly.
@Dave waar ben je?

(Maar even serieus Krea/Klea, ik hoop dat de pijn snel verholpen is).

Ik zwengel ESF 1962 aan, ja ja mensen, ik race er doorheen zo. Alsof ik al niet suf genoeg was van dit weer. _O-
Wat floten mensen veel in de liedjes. Ik probeer wel een beetje te kijken ook waar de kenteringen in het soort liedjes komt en welke liedjes dit o.a. veroorzaakt.
pi_187227260
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 20:57 schreef Cee het volgende:

[..]

@:Dave waar ben je?

(Maar even serieus Krea/Klea, ik hoop dat de pijn snel verholpen is).

Ik zwengel ESF 1962 aan, ja ja mensen, ik race er doorheen zo. Alsof ik al niet suf genoeg was van dit weer. _O-
Wat floten mensen veel in de liedjes. Ik probeer wel een beetje te kijken ook waar de kenteringen in het soort liedjes komt en welke liedjes dit o.a. veroorzaakt.
Het is dat ik zo slecht ben met het maken van Youtube filmpjes etc. (zou daar wel graag handiger in willen worden), want ik heb al langer ideeën voor allemaal toplijstjes enzo. Onder andere 'liedjes met een fluitje erin' :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187227288
Waarom zit ik op Fok nu; ik heb helemaal geen tijd nu :') *sluit snel af*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter zondag 2 juni 2019 @ 21:07:20 #294
87554 Cee
Welluk?
pi_187227303
Ze wonden er vroeger ook geen doekjes om he, de show begint, presentatrice komt op, zegt “hey hallo welkom in Luxemburg, hier zijn we weer hier is Finland met Tipi-tii!”
(Blokfluit @Aoibhin).
  Official ESF Kreviewer zondag 2 juni 2019 @ 21:07:59 #295
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187227317
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 20:56 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat is wel echt naar ja, als je niet eens kunt zitten :{ Ben je gevallen, verkeerde beweging gemaakt of zo, of is het echt helemaal spontaan gekomen? Veel sterkte in ieder geval!
Thanks! Ja, geen idee verder hoe het komt. Misschien van die keer dat ik getased werd toen ik op de vlucht was voor de politie met een rugtas met 70kg coke. Dat was niet goed voor m'n rug.
  Official ESF Kreviewer zondag 2 juni 2019 @ 21:08:23 #296
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187227325
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 20:57 schreef Cee het volgende:

[..]

@:Dave waar ben je?

Title of my sextape.
pi_187227346
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Thanks! Ja, geen idee verder hoe het komt. Misschien van die keer dat ik getased werd toen ik op de vlucht was voor de politie met een rugtas met 70kg coke. Dat was niet goed voor m'n rug.
oww ja.....dat was misschien inderdaad geen handige actie :+
  ESF Reporter zondag 2 juni 2019 @ 21:10:33 #298
87554 Cee
Welluk?
pi_187227364
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Thanks! Ja, geen idee verder hoe het komt. Misschien van die keer dat ik getased werd toen ik op de vlucht was voor de politie met een rugtas met 70kg coke. Dat was niet goed voor m'n rug.
Ach ja, als je ze ingeslikt had zat je nu met geperforeerde darm (gepelfoleelde dalm), pick your battles.
  ESF Reporter zondag 2 juni 2019 @ 21:29:27 #299
87554 Cee
Welluk?
pi_187227745
Een van de zangers van De Spelbrekers heet Huug Kok. _O-
  Official ESF Kreviewer zondag 2 juni 2019 @ 21:33:25 #300
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187227836
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:29 schreef Cee het volgende:
Een van de zangers van De Spelbrekers heet Huug Kok. _O-
Ik las vanmorgen een artikel in de krant waarin een onderzoeker Wiet Pot heette. Ook zo'n topper, al is Huug Kok wel beter.
  zondag 2 juni 2019 @ 21:55:49 #301
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187228322
En dicht!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')