quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:55 schreef roos94 het volgende:
Hopen dat het antwoord snel boven water komt.
Grappig!! 😡😡😡quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:55 schreef roos94 het volgende:
Hopen dat het antwoord snel boven water komt.
?? Dat er iets helemaal mis is staat als een paal boven water. Daarom hoop ik dat het snel wordt opgelost.quote:
Ja hallo, dan reageer je toch niet op zo'n manier?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
?? Dat er iets helemaal mis is staat als een paal boven water. Daarom hoop ik dat het snel wordt opgelost.
Deze reactie is wel een beetje een storm in een glas water. Er is helemaal niets aan de hand om zo te reageren.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja hallo, dan reageer je toch niet op zo'n manier?
Das al je derde post waarin je schijtlollig loopt te doen, hulde.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Deze reactie is wel een beetje een storm in een glas water. Er is helemaal niets aan de hand om zo te reageren.
M'n opmerkingen vallen in het waterquote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das al je derde post waarin je schijtlollig loopt te doen, hulde.
nog een en je hebt het record.quote:
Er hangt hier nogal een grafstemming en ik ben de enige die er wat van maakt dus wanneer doe jij eens water bij de wijn?quote:
En we hebben een winnaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er hangt hier nogal een grafstemming en ik ben de enige die er wat van maakt - wanneer doe jij eens water bij de wijn?
Denk dat ze haar mobieltje wel ondertussen hebben uitgepeild.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:32 schreef roos94 het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokje - het lijkt op een slechte prognose. Mogelijk te veel gezopen? Zoveel mensen hebben het leven gelaten na een avondje stappen.
Alleen je zou denken dat ze bij haar tas dan in de buurt ook het lichaam zouden vinden. Het is raar dat die tas daar zich bevindt maar zij zelf niet. Als het een misdrijf zou zijn, zouden ze neem ik aan die tas het liefst meenemen en verbranden oid. Of het is daar express in het water gegooid als misleiding.
Michael p had de spullen van Anne ook op verschillende plekken gedumpt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:32 schreef roos94 het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokje - het lijkt op een slechte prognose. Mogelijk te veel gezopen? Zoveel mensen hebben het leven gelaten na een avondje stappen.
Alleen je zou denken dat ze bij haar tas dan in de buurt ook het lichaam zouden vinden. Het is raar dat die tas daar zich bevindt maar zij zelf niet. Als het een misdrijf zou zijn, zouden ze neem ik aan die tas het liefst meenemen en verbranden oid. Of het is daar express in het water gegooid als misleiding.
Dronken dus verzopen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:59 schreef Harvest89 het volgende:
Welkom bij de grote Fok! Speurneus Quiz!
Beantwoordt de vragen in dit topic goed en win waanzinnige prijzen!
Zoals een detective vergrootglas, Cluedo, of alle 11 seizoenen van Baantjer.
Wie is de dader?
A. Een asielzoeker
B. Een TBS'er
C. Anja's butler
In het water van de melkweg. Dat water is vlakbij Rijnsoever.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:01 schreef Ciclon het volgende:
Ben erg bekend met Katwijk, maar kan me niet voorstellen dat ze ergens in een sloot is gevallen in rijnsoever. Die sloten zijn allemaal vrij klein. En daarnaast de afstand van de kroeg naar rijnsoever is zo'n 2 kilometer. Dus om dan ineens om te koekelen en waar enkel je tas is terug gevonden? Hmmmmmm
Dat is rijnsoever, op de grens met de Hoornes, dat stukje van de melkweg dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:10 schreef nietzeuren het volgende:
[..]
In het water van de melkweg. Dat water is vlakbij Rijnsoever.
Klopt, maar ze was waarschijnlijk dus al vlakbij huis. Dat stuk van 2km had ze dus voor het grootste gedeelte afgelegd. Bijna thuis. Als je daar verder Rijnsoever ingaat, voorrbij het water, kan dat alleen over een pad. Vrij donker daar.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:19 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dat is rijnsoever, op de grens met de Hoornes, dat stukje van de melkweg dan.
Nog nooit echt van het padje geweest?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:01 schreef Ciclon het volgende:
Ben erg bekend met Katwijk, maar kan me niet voorstellen dat ze ergens in een sloot is gevallen in rijnsoever. Die sloten zijn allemaal vrij klein. En daarnaast de afstand van de kroeg naar rijnsoever is zo'n 2 kilometer. Dus om dan ineens om te koekelen en waar enkel je tas is terug gevonden? Hmmmmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |