abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187167531
Voor velen een simpele vraag met een simpel antwoord waarschijnlijk.
Ik heb gewone hosting bij strato voor een domeinnaam en wat opslagruimte.
Ik wil graag node.js gebruiken. Daarvoor heb ik een virtuele of dedicated server nodig van wat ik begrijp of klopt dat niet?

Wil eigenlijk gewoon wat dingetjes uitproberen zoals websockets voor een chat i.p.v. telkens via ajax een request te doen etc. Lokaal op mijn computer geen probleem om node.js te installeren en gewoon de tutorials te volgen maar vraag me dus af of ik daarvoor echt een server nodig heb om die dingen op te installeren.
  donderdag 30 mei 2019 @ 13:45:10 #2
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_187167610
Ja, daar heb je echt een server voor nodig. Simpele webhosting is niet genoeg.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_187171416
beste is om dingen te testen op https://www.heroku.com/ , daar kun je gratis een nodejs server runnen om dat te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop