abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 mei 2019 @ 23:48:42 #226
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187162497
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2019 23:29 schreef Dave het volgende:

[..]

The name is Donna. Ma Donna.

[ afbeelding ]
Ik zou langzaam aan gaan voor Grandma Donna...
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_187162523
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 23:48 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik zou langzaam aan gaan voor Grandma Donna...
“Like a virgin”

Uhu...
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 29 mei 2019 @ 23:52:37 #228
39237 crew  H_T
2733
pi_187162544
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 23:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

“Like a virgin”

Uhu...
De paus zou ook maagd moeten zijn he ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 30 mei 2019 @ 00:03:42 #229
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_187162705
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

De paus zou ook maagd moeten zijn he ;)
Van de paus geloof ik het eerder dan van wat er op die foto hierboven staat. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 30 mei 2019 @ 00:05:07 #230
39237 crew  H_T
2733
pi_187162725
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Van de paus geloof ik het eerder dan van wat er op die foto hierboven staat. :X
Ja, dan kan je het toch beter over Pringles hebben :Y)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 30 mei 2019 @ 00:06:44 #231
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_187162739
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ja, dan kan je het toch beter over Pringles hebben :Y)
Dat gaat op voor verbazingwekkend veel gespreksonderwerpen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 30 mei 2019 @ 00:13:03 #232
39237 crew  H_T
2733
pi_187162806
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat gaat op voor verbazingwekkend veel gespreksonderwerpen. :P
Vandaag ook weer een gezever over voetbal aangehoord, niet te zuinig :X
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 30 mei 2019 @ 00:16:16 #233
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_187162837
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Vandaag ook weer een gezever over voetbal aangehoord, niet te zuinig :X
Oh, ik vrijwel niks.
Was er iets speciaals?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 30 mei 2019 @ 00:20:25 #234
39237 crew  H_T
2733
pi_187162877
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oh, ik vrijwel niks.
Was er iets speciaals?
Gisteren waren er play-offs vanwege een belachelijk ingewikkeld systeem, en omdat collega's voor verschillende clubs zijn is dat vaak een bron. Vanavond finale Europa League in Azerbeidzjan tussen twee Engelse clubs waar in totaal één Engelsman aan mee deed (is al langer gemekker, want het is ook gewoon een barslecht kutidee om die finale DAAR te houden), maar veel collega's zijn sowieso nogal voetbalgek. Er hoeft dus maar iemand iets te doen en er ontstaat weer een discussie over waarom het wel of geen goede aankoop is, waar de coach mee bezig denkt te zijn en weet ik het wat :r

Zó saai als je niks met voetbal hebt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 30 mei 2019 @ 00:25:09 #235
39237 crew  H_T
2733
pi_187162915
Overigens moeten alle users hier zich vrij voelen om wat dan ook over voetbal te posten :* Daar scroll ik dan wel gewoon langs :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 30 mei 2019 @ 00:30:18 #236
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_187162978
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Gisteren waren er play-offs vanwege een belachelijk ingewikkeld systeem, en omdat collega's voor verschillende clubs zijn is dat vaak een bron. Vanavond finale Europa League in Azerbeidzjan tussen twee Engelse clubs waar in totaal één Engelsman aan mee deed (is al langer gemekker, want het is ook gewoon een barslecht kutidee om die finale DAAR te houden), maar veel collega's zijn sowieso nogal voetbalgek. Er hoeft dus maar iemand iets te doen en er ontstaat weer een discussie over waarom het wel of geen goede aankoop is, waar de coach mee bezig denkt te zijn en weet ik het wat :r

Zó saai als je niks met voetbal hebt
Blij dat ik er niks van gehoord heb.
Dit relatief korte stukje kon ik al amper mijn aandacht bij houden. :D

Het enige wat ik aan voetbal heb meegekregen vandaag was in de Blokker.
Jongen achter de kassa vroeg of ik voetbaldames spaarde oid. (het klonk iig fouter dan het zou moeten zijn :P )
Toen ik antwoordde niks met voetbal te hebben zei hij zelf alleen niks met vrouwenvoetbal te hebben. Ik ga er dus maar van uit dat hij gewoon liever naar bezwete mannen kijkt dan naar vrouwen. Niks mis mee natuurlijk. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 30 mei 2019 @ 00:31:02 #237
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_187162989
quote:
3s.gif Op donderdag 30 mei 2019 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens moeten alle users hier zich vrij voelen om wat dan ook over voetbal te posten :* Daar scroll ik dan wel gewoon langs :)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 30 mei 2019 @ 00:31:40 #238
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_187163000
Of ik doe even mee, ligt er geheel aan hoe of waarom het erover gaat. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 30 mei 2019 @ 00:35:41 #239
39237 crew  H_T
2733
pi_187163036
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 00:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Blij dat ik er niks van gehoord heb.
Dit relatief korte stukje kon ik al amper mijn aandacht bij houden. :D

Het enige wat ik aan voetbal heb meegekregen vandaag was in de Blokker.
Jongen achter de kassa vroeg of ik voetbaldames spaarde oid. (het klonk iig fouter dan het zou moeten zijn :P )
Toen ik antwoordde niks met voetbal te hebben zei hij zelf alleen niks met vrouwenvoetbal te hebben. Ik ga er dus maar van uit dat hij gewoon liever naar bezwete mannen kijkt dan naar vrouwen. Niks mis mee natuurlijk. :+
Ah, je bent dus al geconfronteerd met de Jan Smit-actie :P Vrouwenvoetbal vind ik ook stom, maar niet per se stommer dan mannenvoetbal. En het aantal mensen die het ESF alleen iets voor vrouwen en homo's vinden maar elk weekend naar 22 hollende mannen in korte broek kijken... |:(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 30 mei 2019 @ 00:36:34 #240
39237 crew  H_T
2733
pi_187163045
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2019 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of ik doe even mee, ligt er geheel aan hoe of waarom het erover gaat. :7
Ik vind EK's en WK's bij tijd en wijle ook wel leuk. Als iemand vraagt of ik dan voetbal kom kijken ben ik er bij :) Maar dat is meer vanwege de gezelligheid dan dat die wedstrijd me nou zoveel kan schelen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 30 mei 2019 @ 00:38:01 #241
39237 crew  H_T
2733
pi_187163059
Ondertussen kijk ik Meester Visser terug. Ze zoeken de dame van de koude pannenkoeken weer op :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 30 mei 2019 @ 00:38:59 #242
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_187163065
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ah, je bent dus al geconfronteerd met de Jan Smit-actie :P Vrouwenvoetbal vind ik ook stom, maar niet per se stommer dan mannenvoetbal. En het aantal mensen die het ESF alleen iets voor vrouwen en homo's vinden maar elk weekend naar 22 hollende mannen in korte broek kijken... |:(
Gelukkig wel zonder Jan Smit achtig geluid.
Die jongen achter de kassa zong er iig niet bij en ik hoorde ook zijn muziek niet. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 30 mei 2019 @ 00:39:32 #243
39237 crew  H_T
2733
pi_187163070
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Gelukkig wel zonder Jan Smit achtig geluid.
Die jongen achter de kassa zong er iig niet bij en ik hoorde ook zijn muziek niet. :P
Van die kleine gelukjes des levens waar je niet vaak genoeg bij stilstaat O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 30 mei 2019 @ 00:45:06 #244
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_187163127
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik vind EK's en WK's bij tijd en wijle ook wel leuk. Als iemand vraagt of ik dan voetbal kom kijken ben ik er bij :) Maar dat is meer vanwege de gezelligheid dan dat die wedstrijd me nou zoveel kan schelen
Ik vind de EK/WKs ook nog wel leuk, maar omdat ik dan meer het idee heb dat het ergens om gaat. :7

Clubvoetbal heb ik dat totaal niet. Een van de honderd willekeurige clubs van een bepaald land speelt vanavond tegen een van de honderd willekeurige clubs van een ander, of hetzelfde, land. :Z
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 30 mei 2019 @ 00:46:01 #245
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_187163137
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Van die kleine gelukjes des levens waar je niet vaak genoeg bij stilstaat O+
Ja precies. Eigenlijk zou iemand daar eens een liedje over moeten maken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 30 mei 2019 @ 00:50:53 #246
39237 crew  H_T
2733
pi_187163183
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 00:45 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik vind de EK/WKs ook nog wel leuk, maar omdat ik dan meer het idee heb dat het ergens om gaat. :7

Clubvoetbal heb ik dat totaal niet. Een van de honderd willekeurige clubs van een bepaald land speelt vanavond tegen een van de honderd willekeurige clubs van een ander, of hetzelfde, land. :Z
Wat me het meest stoort is de bizarre hoeveelheid aandacht die het krijgt. Als je niks met handbal hebt, kan je dat best goed ontwijken. Andere kleinere sporten hetzelfde verhaal. Maar als er voetbal is wordt de programmering op ALLE zenders aangepast (op een zender omdat ze voetbal hebben, op de andere zenders omdat iedereen waarschijnlijk toch wel voetbal gaat kijken) en wordt er eindeloos over gepraat. Ook de constante vergelijkingen vind ik irritant. Kijk je lekker naar wat anders, wordt er ineens geroepen "Dit is toch wel het FC Barcelona tegen Real Madrid van deze sport". Als ik voetbal had willen kijken was ik dat wel gaan doen :r

Mocht ik overigens min of meer gedwongen worden om een club te kiezen om voor te zijn dan ga ik of voor de profclub die het dichtste bij is waar ik op dat moment ben, of een loserclub waar weinig mensen wat tegen zullen hebben omdat ze toch nooit winnen :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 30 mei 2019 @ 00:51:20 #247
39237 crew  H_T
2733
pi_187163189
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2019 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja precies. Eigenlijk zou iemand daar eens een liedje over moeten maken.
Positief Lied van Jeroen van Merwijk komt nog een beetje in de buurt, maar is nog niet specifiek genoeg
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 30 mei 2019 @ 00:58:30 #248
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_187163243
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Wat me het meest stoort is de bizarre hoeveelheid aandacht die het krijgt. Als je niks met handbal hebt, kan je dat best goed ontwijken. Andere kleinere sporten hetzelfde verhaal. Maar als er voetbal is wordt de programmering op ALLE zenders aangepast (op een zender omdat ze voetbal hebben, op de andere zenders omdat iedereen waarschijnlijk toch wel voetbal gaat kijken) en wordt er eindeloos over gepraat. Ook de constante vergelijkingen vind ik irritant. Kijk je lekker naar wat anders, wordt er ineens geroepen "Dit is toch wel het FC Barcelona tegen Real Madrid van deze sport". Als ik voetbal had willen kijken was ik dat wel gaan doen :r
Dat aanpassen van de programmering is idd wel vervelend.
Spreekt ook van weinig vertrouwen in je eigen programma's, als je er van tevoren al van uit gaat het toch wel af te leggen tegen een spelletje.
quote:
Mocht ik overigens min of meer gedwongen worden om een club te kiezen om voor te zijn dan ga ik of voor de profclub die het dichtste bij is waar ik op dat moment ben, of een loserclub waar weinig mensen wat tegen zullen hebben omdat ze toch nooit winnen :P
Beide strategieën klinken goed, maar ik ga ze niet hanteren. Ik weet Ajax=Adam en Feyenoord=Rdam, maar veel verder dan dat gaat mijn kennis niet mbt clubs en hun locaties, of hoe groot/klein ze zijn.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 30 mei 2019 @ 01:01:14 #249
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_187163261
Intussen luister ik deze weer eens.


Heerlijk hoe hij soms met zijn publiek interacteert. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 30 mei 2019 @ 01:05:37 #250
39237 crew  H_T
2733
pi_187163299
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Beide strategieën klinken goed, maar ik ga ze niet hanteren. Ik weet Ajax=Adam en Feyenoord=Rdam, maar veel verder dan dat gaat mijn kennis niet mbt clubs en hun locaties, of hoe groot/klein ze zijn.
Sparta als je niet in Rotterdam bent, Cambuur als je niet in Heerenveen bent ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')