abonnement Unibet Coolblue
pi_188263805
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:15 schreef YT123 het volgende:
Oef, het script van de laatste aflevering staat online en het is niet best. Het lijkt wel op fan fiction met al die slechte grappen en geforceerde verwijzingen. Heb er van alles over te zeggen, maar het ergste/belangrijkste is denk ik nog dat er een totaal gebrek aan diepgang is. Bran is gewoon raar, Dany is satan en Jon is dom.

Het script bestaat ook maar uit 45 pagina's, terwijl de aflevering bijna anderhalf uur lang was.. Het is gebruikelijk om ongeveer een pagina per minuut aan te houden. Ter vergelijking, de eerste aflevering (die een uur duurde) had een script van 70 pagina's.
heb het script vluchtig doorgelezen, maar het is niet gek veel anders dan wat we hebben gezien.

dit vond ik het grappigste,

"We look over Jon’s shoulder as the fire sweeps toward the throne— not the target of Drogon’s wrath, just a dumb bystander caught up in the conflagration."

nee mensen die throne burning was niet symbolisch :')

overigens veelzeggend dat hampstead dacht dat hij een fake script had gekregen

“When I got to the [Dragonpit scene] in the last episode and they’re like, ‘What about Bran?’ I had to get up and pace around the room,” he recalls. “I genuinely thought it was a joke script and that [showrunners David Benioff and Dan Weiss] sent to everyone a script with their own character ends up on the Iron Throne. ‘Yeah, good one guys. Oh s—, it’s actually real?’”
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')