abonnement Unibet Coolblue
pi_187143720
Help hier mee het grootste geheim in de geschiedenis van de mensheid te ontrafelen.
Wat ik denk denk dat het grootste geheim is:

In dit universum heeft langere tijd geleden een vrij intelligente energie (intelligent als in het vervaardigen van de voor ons zichtbare materie uit eigen kracht) en energie als in een voor universele begrippen een te onderscheiden materie, meetbaar op een bepaald niveau van metingen in het ruimste begrip. (dus te onderscheiden op een manier zoals wij een steen met water kunnen onderscheiden)
Deze energie heeft op een vrij vernuftige wijze deze planeet benaderd waar toentertijd dieren als oer-apen leefden.
Deze aap is dus op intelligente wijze gemanipuleerd om tot hetgeen uit te groeien tot datgene wat wij nou 'mens' noemen en wij dus zijn.

Ik denk dus dat het een kwestie is van natuurlijke evolutie. (zoals alles in het universum natuurlijk als 'natuurlijk' gedefinieerd kan worden; simpelweg omdat het gebeurt.... Zoals het bijvoorbeeld ook best 'natuurlijk' kan worden genoemd als wij als mens zijnde een kerncentrale bouwen op Antarctica. Maar zoals een ieder onderhand wel weet en een beetje verstand heeft van de universele verstandhoudingen en betrekkingen van verschillende energieën op elkaar gaat niet alles wat natuurlijk gaat meteen ook maar goed....
Niet dat ik wil zeggen dat deze genetische manipulatie van aliens die ons mens hebben gemaakt een desastreuze ontwikkeling is geweest en de aliens zich nu moeten verantwoorden/schamen o.i.d. over wat ze deze ooit zo prachtige planeet aangedaan hebben door de 'mens' er min of meer geforceerd te introduceren....
Op het moment lijkt het mij meer voor de hand liggend dat deze scheppende aliens ondertussen zijn getransformeerd tot de meest relaxte ruimtewezens die in een waas van weltevree en genoegen ergens door een soort wolk zweven en eigenlijk de hele dag aan geen kloten hoeven te denken. Behalve aan een soort Pina Colada misschien.
Anders waren ze ondertussen al een keer langsgekomen. Helemaal nu de Sumatraanse Neushoorn op de rand van de afgrond balanceert.

Derhalve mogen onze menselijke wetenschappers zich naarstig klaarstomen om een genetisch gemanipuleerde mannelijke Sumatraanse neushoorn te fabriceren. Tegen alle eigenlijke wetten der natuur in, die na deze fabricatie natuurlijk niet meer zo eigenlijk zijn en eigenlijk een beetje onteigend zijn.

Wanneer dit gelukt is heeft is de Sumatraanse Neushoorn weer gered van de ondergang door een voor hem onmogelijk universeel wonder (mits ze al op enige wijze zouden bevatten hoe ze er voor stonden qua mannetjes-vrouwtjes-verhouding.... en wat zo'n verhouding eigenlijk precies inhield (laat staan wat in de ogen van een willekeurige semi-intelligente neushoorn nou precies een mannetje is en wat nou precies een vrouwtje is)

Om een lang verhaal kort te houden...... Hoe het ook gaat, waar de wind ook waait. Het leven houdt zichzelf door de tijd in stand.
Zoals een veer die wordt gedragen door de wind.
Zoals ik ben omdat ik het net even zei.
pi_187144003
Wat voor drugs hedde gij op?
jeuk aan mn zak..
pi_187144020
Niet gelezen
pi_187144192
tldnr
  dinsdag 28 mei 2019 @ 23:51:31 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_187144320
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 23:38 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Wat voor drugs hedde gij op?
Dit. Ik wil ook.
And so is the past
pi_187144377
Hoeveel aids heeft een topic nodig
metal up your ass
pi_187144610
Misschien moet / kan dit topic naar filosofie
  woensdag 29 mei 2019 @ 07:17:05 #8
64781 bonke
pipo koeie
pi_187146366
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 00:05 schreef HetDonkertAan het volgende:
Misschien moet / kan dit topic naar filosofie
of naar onzin
pies on joe toe
  woensdag 29 mei 2019 @ 07:33:20 #9
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_187146482
Punt gemaakt. Ik geloof zelf in meerdere werelden na dit leven. De Aarde kan niet de enige wezen. Dat hier iets zogenaamd uitsterft wil niet zeggen dat dat overal het geval is. De mens is geen allemachtige maar een onderdeel.
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
  woensdag 29 mei 2019 @ 07:33:44 #10
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_187146486
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 23:38 schreef Linkse_krijger het volgende:
Niet gelezen
stoer man
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
  woensdag 29 mei 2019 @ 07:34:02 #11
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_187146489
quote:
Stoer man
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
  woensdag 29 mei 2019 @ 07:34:21 #12
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_187146491
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 23:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Dit. Ik wil ook.
Stoer man
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
  woensdag 29 mei 2019 @ 07:34:34 #13
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_187146495
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 23:54 schreef dokter.knakworst het volgende:
Hoeveel aids heeft een topic nodig
Stoer man
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
  woensdag 29 mei 2019 @ 07:34:48 #14
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_187146496
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 07:17 schreef bonke het volgende:

[..]

of naar onzin
Stoer man
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
pi_187146511
quote:
2s.gif Op woensdag 29 mei 2019 07:34 schreef MisterMaster het volgende:

[..]

Stoer man
Jij spaart zeker voor een echoput :')
metal up your ass
  woensdag 29 mei 2019 @ 07:36:41 #16
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_187146515
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 07:36 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

Jij spaart zeker voor een echoput :')
Stoer man.
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
pi_187146540
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 23:22 schreef HetDonkertAan het volgende:
Help hier mee het grootste geheim in de geschiedenis van de mensheid te ontrafelen.
Wat ik denk denk dat het grootste geheim is:

In dit universum heeft langere tijd geleden een vrij intelligente energie (intelligent als in het vervaardigen van de voor ons zichtbare materie uit eigen kracht) en energie als in een voor universele begrippen een te onderscheiden materie, meetbaar op een bepaald niveau van metingen in het ruimste begrip. (dus te onderscheiden op een manier zoals wij een steen met water kunnen onderscheiden)
Deze energie heeft op een vrij vernuftige wijze deze planeet benaderd waar toentertijd dieren als oer-apen leefden.
Deze aap is dus op intelligente wijze gemanipuleerd om tot hetgeen uit te groeien tot datgene wat wij nou 'mens' noemen en wij dus zijn.

Ik denk dus dat het een kwestie is van natuurlijke evolutie. (zoals alles in het universum natuurlijk als 'natuurlijk' gedefinieerd kan worden; simpelweg omdat het gebeurt.... Zoals het bijvoorbeeld ook best 'natuurlijk' kan worden genoemd als wij als mens zijnde een kerncentrale bouwen op Antarctica. Maar zoals een ieder onderhand wel weet en een beetje verstand heeft van de universele verstandhoudingen en betrekkingen van verschillende energieën op elkaar gaat niet alles wat natuurlijk gaat meteen ook maar goed....
Niet dat ik wil zeggen dat deze genetische manipulatie van aliens die ons mens hebben gemaakt een desastreuze ontwikkeling is geweest en de aliens zich nu moeten verantwoorden/schamen o.i.d. over wat ze deze ooit zo prachtige planeet aangedaan hebben door de 'mens' er min of meer geforceerd te introduceren....
Op het moment lijkt het mij meer voor de hand liggend dat deze scheppende aliens ondertussen zijn getransformeerd tot de meest relaxte ruimtewezens die in een waas van weltevree en genoegen ergens door een soort wolk zweven en eigenlijk de hele dag aan geen kloten hoeven te denken. Behalve aan een soort Pina Colada misschien.
Anders waren ze ondertussen al een keer langsgekomen. Helemaal nu de Sumatraanse Neushoorn op de rand van de afgrond balanceert.

Derhalve mogen onze menselijke wetenschappers zich naarstig klaarstomen om een genetisch gemanipuleerde mannelijke Sumatraanse neushoorn te fabriceren. Tegen alle eigenlijke wetten der natuur in, die na deze fabricatie natuurlijk niet meer zo eigenlijk zijn en eigenlijk een beetje onteigend zijn.

Wanneer dit gelukt is heeft is de Sumatraanse Neushoorn weer gered van de ondergang door een voor hem onmogelijk universeel wonder (mits ze al op enige wijze zouden bevatten hoe ze er voor stonden qua mannetjes-vrouwtjes-verhouding.... en wat zo'n verhouding eigenlijk precies inhield (laat staan wat in de ogen van een willekeurige semi-intelligente neushoorn nou precies een mannetje is en wat nou precies een vrouwtje is)

Om een lang verhaal kort te houden...... Hoe het ook gaat, waar de wind ook waait. Het leven houdt zichzelf door de tijd in stand.
Zoals een veer die wordt gedragen door de wind.
Zoals ik ben omdat ik het net even zei.
Heb je met @darwin gesproken?
  woensdag 29 mei 2019 @ 07:47:22 #18
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_187146603
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 07:40 schreef stokj het volgende:

[..]

Heb je met @:Darwin gesproken?
Stoer man vooral de @ echt ook iets van jezelf.
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
pi_187146609
quote:
2s.gif Op woensdag 29 mei 2019 07:47 schreef MisterMaster het volgende:

[..]

Stoer man vooral de @ echt ook iets van jezelf.
:G :G :G
  woensdag 29 mei 2019 @ 07:49:23 #20
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_187146613
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 07:48 schreef stokj het volgende:

[..]

:G :G :G
Stoere gele kaart hoor.
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
pi_187146616
quote:
2s.gif Op woensdag 29 mei 2019 07:49 schreef MisterMaster het volgende:

[..]

Stoere gele kaart hoor.
:R :R :R
  woensdag 29 mei 2019 @ 07:51:30 #22
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_187146635
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 07:49 schreef stokj het volgende:

[..]

:R :R :R
Nog stoerder. Wat een beesten hangen hier ook. Echte mannen.
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
pi_187146638
quote:
2s.gif Op woensdag 29 mei 2019 07:51 schreef MisterMaster het volgende:

[..]

Nog stoerder. Wat een beesten hangen hier ook. Echte mannen.
_O- _O- _O-
pi_187155408
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 07:17 schreef bonke het volgende:

[..]

of naar onzin
Het is nogal vergezocht om dit maar meteen als onzin af te kondigen.
  Moderator woensdag 29 mei 2019 @ 18:09:44 #25
138438 crew  Pizzakoppo
pi_187155452
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 18:06 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Het is nogal vergezocht om dit maar meteen als onzin af te kondigen.
Stoer man
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')