Daarom zitten we op FOK! hequote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
EEN KEER TREK JE DE CONCLUSIE VRIENDSCHAP IS EEN ILLUSIEEEEEEEEEE
Met name babesquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:36 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]![]()
![]()
Danny wist mensen wel enthousiast te maken in 1999 met z'n pakkende uitspraken
Klopt, maar ik heb liever plezier in mijn leven.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zou best een goede rechtvaardige mod zijn als je niet onder invloed bent van drank en drugs.
Ohh ik dacht dat hier alleen zolderkamer autisten zaten met als motto: vriendschap is een illusiequote:
Sorryquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:41 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat hier alleen zolderkamer autisten zaten met als motto: vriendschap is een illusie![]()
Wel een mooie club inderdaad, gelukkig spelen ze volgend seizoen naar alle waarschijnlijkheid gewoon weer tegen mijn club (in de KKD)quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SPARTA IS DR CLUB VAN ROTTERDAM
Ze zijn zojuist gepromoveerd johquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:43 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Wel een mooie club inderdaad, gelukkig spelen ze volgend seizoen naar alle waarschijnlijkheid gewoon weer tegen mijn club (in de KKD)
Dat heb ik even gemistquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zijn zojuist gepromoveerd joh
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:44 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist![]()
Gefeliciteerd dan :p
Zo is dat meid!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:44 schreef Myrr het volgende:
Pff Oke keuken schoon maken tafel opruimen douchen scheren en dan zwoel zijn als man thuis komt wat een werk joh.
Blijf lekker fokken joe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |