Met name BABES en BLOOT want dat verkooptquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:30 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ja? zijn wij allemaal even belangrijk voor Danny?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:31 schreef BaksteenMongool het volgende:
Vriend van mij zit bij de ME, hij heeft me wel eens toevertrouwd dat hij dit inderdaad uitermate leuk vind
Jij natuurlijk net wat belangrijker dan de restquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:30 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ja? zijn wij allemaal even belangrijk voor Danny?
Dus eigenlijk ben ik een soort halfgod?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij natuurlijk net wat belangrijker dan de rest
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Met name BABES en BLOOT want dat verkoopt
Dat is de enige logische conclusie ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:33 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben ik een soort halfgod?
Nee eigenlijk ben je een soort halvegarequote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:33 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben ik een soort halfgod?
EEN KEER TREK JE DE CONCLUSIE VRIENDSCHAP IS EEN ILLUSIEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is de enige logische conclusie ja.
Die worden hier op FOK! wel vereerd jaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee eigenlijk ben je een soort halvegare
Daarom zitten we op FOK! hequote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
EEN KEER TREK JE DE CONCLUSIE VRIENDSCHAP IS EEN ILLUSIEEEEEEEEEE
Met name babesquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:36 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]![]()
![]()
Danny wist mensen wel enthousiast te maken in 1999 met z'n pakkende uitspraken
Klopt, maar ik heb liever plezier in mijn leven.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zou best een goede rechtvaardige mod zijn als je niet onder invloed bent van drank en drugs.
Ohh ik dacht dat hier alleen zolderkamer autisten zaten met als motto: vriendschap is een illusiequote:
Sorryquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:41 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat hier alleen zolderkamer autisten zaten met als motto: vriendschap is een illusie![]()
Wel een mooie club inderdaad, gelukkig spelen ze volgend seizoen naar alle waarschijnlijkheid gewoon weer tegen mijn club (in de KKD)quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SPARTA IS DR CLUB VAN ROTTERDAM
Ze zijn zojuist gepromoveerd johquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:43 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Wel een mooie club inderdaad, gelukkig spelen ze volgend seizoen naar alle waarschijnlijkheid gewoon weer tegen mijn club (in de KKD)
Dat heb ik even gemistquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zijn zojuist gepromoveerd joh
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:44 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist![]()
Gefeliciteerd dan :p
Zo is dat meid!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:44 schreef Myrr het volgende:
Pff Oke keuken schoon maken tafel opruimen douchen scheren en dan zwoel zijn als man thuis komt wat een werk joh.
Blijf lekker fokken joe.
Enige pot die er dit seizoen nog toe doet zal zaterdag plaatsvindenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb genoten van een knotsgek avondje play-offs voetbal
Ja truequote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Enige pot die er dit seizoen nog toe doet zal zaterdag plaatsvinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |