abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 juli 2019 @ 23:08:51 #276
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_187758706
Net op RTL Lounge de cliffhanger gezien! Echt wat een waardeloze meuk bij elkaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang heeft GTST nog bestaansrecht 8)7

Dit had echt anders gekund:

- Ludo die op slinkse wijze Billy te grazen neemt, en alles afneemt
- Daan die wakker wordt en een blik heeft van: "Wat doe ik hier, waar ben ik"
- Die ontvoeringszaak van Janine en Aysen door Toontjelekker skippen, ik vrees dat dit zo'n langdradig verhaal wordt wat nergens op slaat.
- Die grapjassen ook skippen. Hoeveel vlog-verhalen hebben we in Meerdijk al gehad?
- De verhaallijn van die trien in die rolstoel had wel in wat spannend kunnen uitmonden, heb ik niet echt gevolgd. Maar had wel wat anders doen Loes gemogen, leek er in mijn ogen behoorlijk op.
- Valentijn op een andere manier laten terugkomen, heeft niet echt veel meerwaarde op deze manier. Desnoods via Nick _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door Claude_Viole op 04-07-2019 23:15:37 ]
pi_187761526
Deze man snap het écht niet he....

https://www.rtlboulevard.(...)stapje-terug-de-tijd

"De soap, die het 29e seizoen vrijdag afsluit, komt na de zomerstop terug met 'normalere' verhaallijnen. "Natuurlijk heeft de kijker niet alles wat in GTST gebeurt, in het echt meegemaakt. Maar we gaan meer nadruk leggen op invoelbaarheid en herkenning."

Serieus
pi_187761612
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 09:27 schreef SAMBAM het volgende:
Deze man snap het écht niet he....

https://www.rtlboulevard.(...)stapje-terug-de-tijd

"De soap, die het 29e seizoen vrijdag afsluit, komt na de zomerstop terug met 'normalere' verhaallijnen. "Natuurlijk heeft de kijker niet alles wat in GTST gebeurt, in het echt meegemaakt. Maar we gaan meer nadruk leggen op invoelbaarheid en herkenning."

Serieus
Yep. Het is weer tijd voor een nieuwe editie van Raaskallen met Rohan:

quote:
’Soap wordt weer eenvoudig’
Makers GTST trekken zich kritiek aan

AMSTERDAM - Goede tijden, slechte tijden gaat vrijdagavond met de traditionele ’zomercliff’ zijn zomerstop in. Diehard fans hebben de aflevering al een week geleden op Videoland kunnen zien en waren niet bijster enthousiast. In april sprak RTL’s programmadirecteur Peter van der Vorst zijn onvrede al uit over de kijkcijfers. Stapelen donkere wolken zich op boven Meerdijk?

„Absoluut niet”, zegt Rohan Gottschalk, producent Daily Drama van EndemolShine, resoluut. „Wij maken nog steeds een van de best bekeken programma’s van RTL.”

Ongeluk

Er hangt donderdagochtend een gelaten sfeer ten kantore van producent EndemolShine in Amsterdam Zuidoost. Een uur voordat om 08.00 uur de opnames voor Goede tijden (RTL 4, elke werkdag 20:00 uur) weer konden beginnen, raakt een collega betrokken bij een ongeluk. De situatie was dusdanig ernstig dat er een traumahelikopter aan te pas moest komen. Hoewel de persoon in kwestie gelukkig niet in levensgevaar is, heeft het ongeluk er bij de collega’s stevig ingehakt.

Ook Rohan Gottschalk, die als producent Daily Drama bij EndemolShine verantwoordelijk is voor de serie, is zichtbaar aangeslagen. „We zijn allemaal enorm geschrokken natuurlijk, maar gelukkig gaat het naar omstandigheden redelijk.” Wat het bijna onwerkelijk maakt, is dat Amir Nazar (gespeeld door Alkan Çöklü) tijdens de cliffhanger zijn eerste dienst heeft op een traumahelikopter. Zo dicht zit soap dus op de werkelijkheid.

Waarheidsgetrouwheid heet hangijzer

Juist die waarheidsgetrouwheid is momenteel een heet hangijzer. Fans klaagden dat de verhalen te ver van ze afstonden, en dat bleek de directie van RTL met ze eens: televisiebaas Van der Vorst riep de makers op om ’gewone’ verhalen over ’gewone’ mensen te maken.

Wat Gottschalk en zijn team voor komend jaar hebben ontwikkeld, gaat de kijker in het nieuwe seizoen zien. Het zomermagazine van GTST maakt al wel iets duidelijk, want er duikt een nieuwe naam op: Puck Odolphy, die een vriendin van Nina Sanders uit Miami blijkt. Zij zal komend jaar inderdaad onderdeel zijn van de serie, bevestigt Gottschalk.

"We gaan meer nadruk leggen op invoelbaarheid en herkenning"

Wat we in ieder geval niet zullen terugzien, zijn verhalen waarin de fans niet kunnen meeleven. „Natuurlijk heeft de kijker niet alles dat in GTSTgebeurt, in het echt meegemaakt. Maar we gaan meer nadruk leggen op invoelbaarheid en herkenning. Ik denk dat we als makers een stap hebben teruggezet naar het GTST waar mensen de afgelopen dertig jaar van zijn gaan houden.”

Om ook de generatie te bereiken die niet Ludo Sanders maar vloggers als Enzo Knol als idool heeft, heeft GTSTdit jaar voor het eerst een verhaal bedacht dat zich volledig op Instagram afspeelde. Gottschalk is zeer tevreden met de resultaten en heeft al twee nieuwe Instagram-stories in voorbereiding. „Het moet niet zo zijn dat de tv-kijker straks wat mist, we breiden via Instagram de kijkervaring uit. Zo moet ook het GTST Magazine gezien worden: het voegt wat toe, maar is niet onmisbaar.”

Innovaties

Het magazine en de Instagram-avonturen zijn niet de enige innovaties die EndemolShine heeft doorgevoerd. Soms gaat het ook mis, moet Gottschalk toegeven. Zo heeft hij met zijn team, aangemoedigd door het succes van een Netflix-productie, geprobeerd andere vertelstructuren aan te brengen in GTST.

„Als ik daar nu op terugkijk, is niet elke aanpassing goed gelukt”, toont hij zich schuldbewust. „Zo zagen we dat Breaking bad (over een scheikundeleraar die een drugslaboratorium opzet om zijn kankerbehandeling te financieren, red.) heel slim in de tijd schakelt. Toen wij dat ook zijn gaan doen, bleek dat onze kijkers daar helemaal niet op zaten te wachten.”

"Kritiek op Goede tijden is van alle tijden"

Hebben de makers van GTST dan misschien de lat te hoog gelegd? „De lat kan bij ons nooit te hoog liggen”, lacht Gottschalk. „Maar uiteindelijk gaat het er wel om waar de kijker op zit te wachten. Eigenlijk is het een geruststelling dat die meer dan tevreden is met het vertrouwde GTST dat we altijd hebben gemaakt. Daar zijn wij namelijk het beste in.”

De kritiek wil hij wel in perspectief plaatsen. „Misschien krijgen we er nu meer van mee vanwege sociale media, maar de kijker heeft al dertig jaar een mening over onze serie. En het is ook niet voor het eerst dat mensen de geloofwaardigheid aanvallen. Kijk naar de cliffhanger van 2007, toen Ludo Sanders zijn rivaal Robert Alberts als wraak aan een alcoholinfuus legde.” Eufemistisch: „Daar hebben niet heel veel kijkers zich in herkend.”

Kijkcijfers

De discussie over de teruglopende kijkcijfers van GTSTheeft Gottschalk, vanzelfsprekend, ook meegekregen. „En dat nemen we serieus, want de fans zijn ons kompas.” Inmiddels wordt er druk gespeculeerd over een verhuizing naar RTL 5, of zelfs naar de streamingdienst Videoland waar de serie al op te zien is. Dat zou voor veel kijkers een grote verandering zijn, al was het maar omdat ze dan een abonnement zouden moeten afsluiten.

„Dat is een ding in de media, maar bij ons speelt dat absoluut niet”, stelt Gottschalk gedecideerd. „De kijkcijfers zijn weliswaar teruggelopen, maar we maken nog steeds bijna elke avond een van de best bekeken programma’s van RTL. Ik weet zeker dat er een heleboel mensen heel erg boos zullen zijn als de serie van het ene op het andere moment op Videoland wordt weggezet, maar daar is ook helemaal geen sprake van. Volgend jaar bestaat GTST dertig jaar: een mijlpaal die we groots gaan vieren met de fans.”
Het is weer een voltreffer hoor :')
Aangezien hij de scène met Robert en Ludo in 2007 al niet eens goed kan uitleggen...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 5 juli 2019 @ 09:55:16 #279
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_187761824
https://www.televizier.nl/soap/gtst-blijft-gewoon-op-rtl-4Ondanks de mindere kijkcijfers van de laatste tijd is er geen sprake van dat Goede tijden slechte tijden van tv verdwijnt of dat het naar een andere zender gaat.
LEES OOK

GTST-kijkers ergeren zich een rot aan al die pubers in de soap
Dat zegt producent Rohan Gottschalk in de Telegraaf. Fans hoeven in de toekomst nieuwe avonturen van de soaphelden dus niet te missen en ook een verhuizing naar Videoland is niet aan de orde. „Dat is een ding in de media, maar bij ons speelt dat absoluut niet. De kijkcijfers zijn weliswaar teruggelopen, maar we maken nog steeds bijna elke avond een van de best bekeken programma’s van RTL.”

750.000
De laatste jaren gaat het inderdaad een stuk minder met GTST. Heel lang scoorde de soap standaard meer dan 1 miljoen kijkers op de vooravond van RTL 4, maar de laatste tijd moet Goede tijden het doen met rond de 750.000 fans. Ook nieuwe directeur Peter van der Vorst zei dat hij niet tevreden was over de langstlopende soap van Nederland.

Herkenning
Volgens Gottschalk gaat er de komende tijd dan ook wel het een en ander veranderen. „ We gaan meer nadruk leggen op invoelbaarheid en herkenning. Ik denk dat we als makers een stap hebben teruggezet naar het GTST waar mensen de afgelopen dertig jaar van zijn gaan houden.”
  vrijdag 5 juli 2019 @ 10:12:47 #280
269767 miaeak
haw haw!
pi_187762022
https://gtstcourant.com/acteurs/dilan-yurdakul-verlaat-gtst/

"Vandaag is as voor het laatst te zien."

Huh??? Dus die verdwijning en dat vage smsje waarbij ze haar functie neerlegt was haar exit :?.
Hoezo geen fatsoenlijke afscheidsscene? Ik dacht dat ze er even uitging vanwege de flexwerk, maar aan haar antwoorden te zien is dit voor langer... En dan krijgt zij naar zo'n lange tijd een van de mains in GTST te zijn een "breakup via test?".
Rot eens op joh.. Ze verdient meer dan dat.
pi_187762490
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 09:27 schreef SAMBAM het volgende:
Deze man snap het écht niet he....

https://www.rtlboulevard.(...)stapje-terug-de-tijd

"De soap, die het 29e seizoen vrijdag afsluit, komt na de zomerstop terug met 'normalere' verhaallijnen. "Natuurlijk heeft de kijker niet alles wat in GTST gebeurt, in het echt meegemaakt. Maar we gaan meer nadruk leggen op invoelbaarheid en herkenning."

Serieus
Verhaallijnen hoeven niet per se herkenbaar te zijn, als het maar logisch in elkaar zit en goed geschreven is. Krijgen we nu nog meer scènes in de supermarkt? :')
  vrijdag 5 juli 2019 @ 11:13:49 #282
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_187762844
Er moet gewoon meer bloot en rampetampen in de serie.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 12:04:53 #283
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_187763493
Oh, dus die "twee weken eerder"-onzin is geïnspireerd door Breaking Bad. En ik maar denken dat ze gewoon lui waren :')
  vrijdag 5 juli 2019 @ 12:58:40 #284
269767 miaeak
haw haw!
pi_187764145
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 09:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Yep. Het is weer tijd voor een nieuwe editie van Raaskallen met Rohan:
[..]

Het is weer een voltreffer hoor :')
Aangezien hij de scène met Robert en Ludo in 2007 al niet eens goed kan uitleggen...
"Wat het bijna onwerkelijk maakt, is dat Amir Nazar (gespeeld door Alkan Çöklü) tijdens de cliffhanger zijn eerste dienst heeft op een traumahelikopter. Zo dicht zit soap dus op de werkelijkheid."

Hier ben ik gestopt met lezen. Het interesseert me oprecht niet meer wat die gast te melden heeft en ik ben zijn autofelatio zo zat. Er is blijkbaar een ernstig ongeluk gebeurt op de set waarbij een acteur betrokken was, maar hij weet zelfs dit te turnen in een "Kijk hoe goed ik ben-momentje".
Fuck off Rohan, serieus. Het gaat hiet even niet om jou.
pi_187764332
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:58 schreef miaeak het volgende:

[..]

"Wat het bijna onwerkelijk maakt, is dat Amir Nazar (gespeeld door Alkan Çöklü) tijdens de cliffhanger zijn eerste dienst heeft op een traumahelikopter. Zo dicht zit soap dus op de werkelijkheid."

Hier ben ik gestopt met lezen. Het interesseert me oprecht niet meer wat die gast te melden heeft en ik ben zijn autofelatio zo zat. Er is blijkbaar een ernstig ongeluk gebeurt op de set waarbij een acteur betrokken was, maar hij weet zelfs dit te turnen in een "Kijk hoe goed ik ben-momentje".
Fuck off Rohan, serieus. Het gaat hiet even niet om jou.
Nou ja, of het nu om een acteur, crewlid of de kantinejuf van het bedrijfsrestaurant gaat, dat maakt niet veel uit. Het is meer hoe het zo gedraaid wordt in het artikel (geschreven door Rob Goossens, de Rohan van de Telegraaf) dat GTST zo 'actueel' bezig is en onderwerpen uit de realiteit aankaart :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:14:56 #286
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_187764350
quote:
Om ook de generatie te bereiken die niet Ludo Sanders maar vloggers als Enzo Knol als idool heeft, heeft GTSTdit jaar voor het eerst een verhaal bedacht dat zich volledig op Instagram afspeelde. Gottschalk is zeer tevreden met de resultaten en heeft al twee nieuwe Instagram-stories in voorbereiding. „Het moet niet zo zijn dat de tv-kijker straks wat mist, we breiden via Instagram de kijkervaring uit. Zo moet ook het GTST Magazine gezien worden: het voegt wat toe, maar is niet onmisbaar.”
Ik heb die Instagramlijn rond Valentijn niet gevolgd, en ik heb wel degelijk het gevoel dat ik wat gemist heb. Ik snap die vete tussen Lana en Valentijn namelijk niet.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:53:10 #287
269767 miaeak
haw haw!
pi_187764840
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:13 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou ja, of het nu om een acteur, crewlid of de kantinejuf van het bedrijfsrestaurant gaat, dat maakt niet veel uit. Het is meer hoe het zo gedraaid wordt in het artikel (geschreven door Rob Goossens, de Rohan van de Telegraaf) dat GTST zo 'actueel' bezig is en onderwerpen uit de realiteit aankaart :')
Het maakt idd niet uit wie het is, maar hij maakt het weer zo dat het over zijn prestaties gaat.
Ransbal. Echt...
pi_187764928
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 5 juli 2019 @ 14:29:35 #289
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187765341
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:00 schreef TheVulture het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 14:51:17 #290
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_187765630
De exit van Zoë paste wel bij haar: glamourpoes en golddigger. Toen ze hoorde dat Rik niet echt een flinke erfenis had gewonnen, was ze meteen bij hem weg.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 16:07:51 #291
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_187766760
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 10:12 schreef miaeak het volgende:
https://gtstcourant.com/acteurs/dilan-yurdakul-verlaat-gtst/

"Vandaag is as voor het laatst te zien."

Huh??? Dus die verdwijning en dat vage smsje waarbij ze haar functie neerlegt was haar exit :?.
Hoezo geen fatsoenlijke afscheidsscene? Ik dacht dat ze er even uitging vanwege de flexwerk, maar aan haar antwoorden te zien is dit voor langer... En dan krijgt zij naar zo'n lange tijd een van de mains in GTST te zijn een "breakup via test?".
Rot eens op joh.. Ze verdient meer dan dat.
Ze zal wel dood zijn. Dat smsje kan door iedereen gestuurd zijn
  vrijdag 5 juli 2019 @ 16:34:16 #292
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_187767075
Het begint nogal sneu te worden nu. Heeft die Rohan en dat 'geweldige schrijversteam' van hem nu echt niet door, dat niet DIE vorm van realisme wordt bedoeld? In een soap gaat het er niet om of je het zelf kun meemaken of niet. In een soap kunnen zelfs de meest onmogelijke dingen realistisch worden, zolang het maar goed gebracht wordt via opbouw en een logisch verloop. Dat is juist een probleem nu: onderwerpen zijn SAAI. Er is geen spanning aanwezig of binding met de nogal onstabiele cast, dus waarom kijken? Zij zien in missend realisme dat het herkenbaar moet zijn. Volgens mij moet het herkenbaar zijn, omdat de kijker meegaat in het verhaal. Niet omdat hij het 'van thuis kent'.

Het missende realisme zit erin hoe personages tegenover elkaar staan. Voorbeeld: Nina en Daan kennen elkaar amper, hij ligt in coma en ineens lijken ze goede vrienden. Nina en Bing krijgen ruzie, waarna het blijkbaar logisch is dat ze gaan zoenen. Dingen gebeuren ineens, zonder aanleiding, opbouw of reden. Dingen gebeuren, omdat ze in een script staan. Komen uit de lucht vallen. Dat is al langer zo, maar nu wordt ALLES achter elkaar afgevuurd. Misschien wrijven de schrijvers dan in hun klamme handjes, met het idee van: 'dat verwachten de kijkers NOOIT! Wat zijn we goed bezig! Wat een verrassing!' Het is geen verrassing. Het is kortzichtig, dom en gemakzuchtig.

De kijker heeft geen tijd om aan de nieuwe situatie te wennen en de personages te leren kennen. Het is NIET realistisch dat mensen met ruzie elkaar meteen gaan zoenen. Het is NIET realistisch hoe personages die elkaar amper kennen ineens bij elkaar worden gedumpt als vrienden. Het is NIET realistisch hoe dingen gebeuren zonder reden. Steeds dingen aan het toeval toeschrijven, is een schrijffout. Toeval mag in een goed verhaal GEEN reden zijn.

Dan is er nog de pay-off. Het resultaat. Het wordt voorspelbaar: cliffhanger, DUS er zal wel iemand dood gaan of een ongeluk krijgen. Ook hier mist de opbouw. Nog snel even een aanloopje in de laatste week, om na de zomer terug te kunnen keren naar hetzelfde suffe niveau. Voorspelbaarheid ten top. Voorbeeld: de spannendste verhaallijn van dit seizoen was de terugkeer van De Beer. Prima vertolkt door de acteur en redelijk spannend. Zodra Hein in beeld kwam, was de spanning weg. Jos verdween, het verslaan van Hein was slechts tijd rekken en uitzitten. PAF! Dood. Neergeschoten door een tijdelijke rol, waarvan je kon verwachten dat die er na Marieke ook uit zou gaan. Weg spanning.

Lezen hoe Rohan het vervolgens weer allemaal geweldig vond dit seizoen, is een verschrikking. Getuigd van geen enkele kijk op het schrijven van een geslaagd verhaal of hoe de kijker dit ziet. Die introductie van Valentijn bijvoorbeeld: volg je geen Instagram, dan heb je de intro gemist. Vervolgens weer zo'n jongere, terwijl ze al niet weten wat ze met het bestaande groepje jongeren moeten aanvangen. Eerst is hij mysterieus, maar na een week gaat hij vloggen. Niemand die zit te wachten op De Grapjassen. Complete mislukking. Doe er wat aan? Welee, Rohan is er trots op...

Ik ben al wat langer gestopt met kijken. Normaal kijk ik de cliffhanger wel, maar die klinkt ook nogal inspiratieloos deze keer. Weet niet of ik volgens seizoen nog zin heb in Rohan's realisme, zeker als ze het dan weer in hun hoofd halen het seizoen te starten met 'drie maanden later'. Dat was meteen een mislukte binnenkomer, voor seizoen 29: weer de opgebouwde spanning weg, vanwege laks schrijfwerk. Het zit niet in situaties die in het echt niet zouden kunnen. Het missende realisme zit in hoe de personages tegenover elkaar staan en hoe het verhaal is opgebouwd. DAT is het voornaamste wat mist. Deze schrijfsels kun je GEEN verhaal noemen! :( :( :(

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Pomtip op 05-07-2019 16:47:16 ]
pi_187769144
Het ligt voor een deel ook aan het camerawerk, de decors en de visagie. Het ziet er allemaal gelikt uit, maar daardoor komt het heel nep over. Het lijken niet op echte mensen en echte locaties.

Boks is een café, maar ook een kantoor, een sportschool en het huis van Nina en Bing. En CS is een kledingwinkel en een cadeauwinkel, maar biedt ook drankjes aan en je kan je nagels laten doen door Shanti. Het is too much. :')
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:14:45 #294
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_187770182
"Een gappie kan tegen een grappie."

Kwaliteitje hoor.
pi_187770394
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:16 schreef YT123 het volgende:
Het ligt voor een deel ook aan het camerawerk, de decors en de visagie. Het ziet er allemaal gelikt uit, maar daardoor komt het heel nep over. Het lijken niet op echte mensen en echte locaties.

Boks is een café, maar ook een kantoor, een sportschool en het huis van Nina en Bing. En CS is een kledingwinkel en een cadeauwinkel, maar biedt ook drankjes aan en je kan je nagels laten doen door Shanti. Het is too much. :')
En een kapper :P
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:30:42 #296
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_187770417
Marcel, de held van de show _O_
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:36:16 #297
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187770512
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:30 schreef James1988 het volgende:
Marcel, de held van de show _O_
Samen met Alex :7
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:36:30 #298
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_187770517
JoJo: valt spontaan neer
Rover: zet heel rustig z'n gitaar weg alsof er niks gebeurd is

:')
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:42:46 #299
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_187770585
Maar goed, dit was dus de cliffhanger.

Ludo trouwt ineens uit het niets met het frietkraamvrouwtje. Een boze automobilist heeft toevallig een honkbalknuppel bij zich en slaat Amir neer. Jojo valt om. En Daan is wakker en heeft ineens een zwak voor Nina.

Al met al best een paar verhaallijnen met potentie. Maar nu wordt het ineens als een voldongen feit gepresenteerd zonder introductie of opbouw. Ik weet gewoon niet wat ik, als kijker, hiermee aan moet.
pi_187771967
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:36 schreef Meke het volgende:

[..]

Samen met Alex :7
Dat ze die niet allang aan de vaste cast hebben toegevoegd is mij een raadsel. Maar nee, laten we ons vooral focussen op nietszeggende, eendimensionale personages als JoJo, Valentijn en Shanti. Want daar zitten de kijkers écht op te wachten hoor :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')