Dankjewel dat is lief van je! Hoop ook dat ik er me snel thuis ga voelenquote:Op maandag 3 juni 2019 14:40 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Fijn dat je hulp had met je verhuizing en dat alles staat. Veel succes met wennen aan de nieuwe structuur. Lijkt me idd lastig, helemaal als je autisme hebt ook nog. Wel lekker om je eigen spulletjes gewoon om je heen te hebben. Hopelijk voel je je er snel thuis
Nee.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:08 schreef Restyler het volgende:
Iemand ervaring met ergonomische computermuizen?
Jezus heb je wel tijd alle mogelijke reacties te lezen en te reagerenquote:Op woensdag 5 juni 2019 22:08 schreef Restyler het volgende:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 07:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus heb je wel tijd alle mogelijke reacties te lezen en te reageren? Durfal.
Ja hele goede ervaringen met de Rollermouse Red Plus van Contour.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:08 schreef Restyler het volgende:
Je bent te laatquote:Op donderdag 6 juni 2019 07:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ja hele goede ervaringen met de Rollermouse Red Plus van Contour.
Vriendin heeft telkens last, dus wou zo snel mogelijk een muis kopen zodat ze ook (hopelijk) zo snel mogelijk minder last heeft.quote:Op donderdag 6 juni 2019 07:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus heb je wel tijd alle mogelijke reacties te lezen en te reageren? Durfal.
Dat is toch geen antwoord op m'n vraagquote:Op donderdag 6 juni 2019 09:05 schreef Restyler het volgende:
[..]
Vriendin heeft telkens last, dus wou zo snel mogelijk een muis kopen zodat ze ook (hopelijk) zo snel mogelijk minder last heeft.
Je reactie was dat ik geen tijd nam om op reacties te wachten, mijn reactie ging in op waarom ik geen tijd nam om op reacties te wachten. Een prima antwoord op je vraag dus.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op m'n vraag.
Maar goed te weten dat je zelfs reacties op je eigen post niet echt leest.
Nee, dat was mijn vraag niet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:24 schreef Restyler het volgende:
[..]
Je reactie was dat ik geen tijd nam om op reacties te wachten, mijn reactie ging in op waarom ik geen tijd nam om op reacties te wachten. Een antwoord op je vraag dus.
Mijn reactie was dat je nooit moeite neemt op anderen te reageren, en nu ineens wel. Dat was de strekking.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:26 schreef Restyler het volgende:
[..]
Je vraag was een troll-vraag met als strekking dat wat ik net noemde.
Oh wat een valse opmerking zegquote:Op donderdag 6 juni 2019 09:26 schreef Restyler het volgende:
Maar ik moet weer gewoon verder werken, geniet van weer een dagje thuis.
Iddquote:Op donderdag 6 juni 2019 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Oh wat een valse opmerking zeg
Kon ik maar werken.
In mijn geval wel. Al zou ik willen dat ik thuis zatquote:
Oh dus je bent wel op werk? Ik had je verkeerd begrepenquote:Op donderdag 6 juni 2019 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ja das de enige plek zelfs waarvan ik Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |