Ja maar voor wie? Voor hem of mij? niet dat het voor mij veel succes heeft opgeleverd neequote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'Heeft veel succes opgeleverd' klinkt niet echt positief.
Voor jou ja, omdat het je niets heeft opgeleverd.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar voor wie? Voor hem of mij? niet dat het voor mij veel succes heeft opgeleverd nee
oh zoquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voor jou ja, omdat het je niets heeft opgeleverd.
Hee, de een is zo klaar met schoenen uitzoeken, de ander doet er iets langer overquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
oh zoHet is ook niet zo een paar nieuwe schoenen kopen
![]()
Heeft mij wel dingen opgeleverd hoor maar niet wat ik zoek
Gratis cocktails voor Fokkers toch.quote:Op zondag 9 juni 2019 11:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Morgen middag sollicitatie bij een bar/bistro. Word nu gerund door oud collega van vroeger dus denk dat het wel snor zit
Zal het voorstellenquote:Op zondag 9 juni 2019 13:56 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gratis cocktails voor Fokkers toch.
Ja echt bizar. Er is blijkbaar ook een vergelijkbaar programma wat betrapt heet. Werd een meisje van rond de 20 al 4 maanden gechanteerd door middel van dreigbrieven waarin stond dat ze naakt foto's moest sturen anders zouden er nare dingen gebeuren. Bleek dat gewoon de buurman te zijn van in de 60 die al 12 jaar naast het gezin woondequote:Op zondag 9 juni 2019 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
Blijven altijd rare afleveringen, dat men zo verknipt om kan gaan met iemand waar ze ooit wat mee hebben gehad.
Dat gaat (gelukkig) minder ver dan wat je voorbij ziet komen in die gestalkt reeks. Hoewel het gewoon creeps blijven.quote:Op zondag 9 juni 2019 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja echt bizar. Er is blijkbaar ook een vergelijkbaar programma wat betrapt heet. Werd een meisje van rond de 20 al 4 maanden gechanteerd door middel van dreigbrieven waarin stond dat ze naakt foto's moest sturen anders zouden er nare dingen gebeuren. Bleek dat gewoon de buurman te zijn van in de 60 die al 12 jaar naast het gezin woonde
Denk dat er aan die wetgeving wel iets veranderd mag wordenquote:Op zondag 9 juni 2019 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat gaat (gelukkig) minder ver dan wat je voorbij ziet komen in die gestalkt reeks. Hoewel het gewoon creeps blijven.
Maar inderdaad, handhaving is er niet op dus ze komen ermee weg.
Niet alleen die wetgevingquote:Op zondag 9 juni 2019 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat er aan die wetgeving wel iets veranderd mag worden
Volgens mij zit Nederland in de top met strengste straffen in europa toch?quote:Op zondag 9 juni 2019 18:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet alleen die wetgeving
Straffen in Nederland zijn een lachertje vergeleken met het buitenland.
Zou kunnen, alleen vind ik het vaag als je iemand vermoord je max 5-15jaar krijgt, en nabestaanden er elke dag mee moeten leven.quote:Op zondag 9 juni 2019 18:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij zit Nederland in de top met strengste straffen in europa toch?
Omdat het de bedoeling is dat men uiteindelijk weer terugkeert in de maatsschappij. Voor de echte gekkies hebben we tbs maar goed daar worden wel fouten gemaakt. Al denk ik dat het onmogelijk is om te zeggen dat iemand nooit in herhaling zal vallen.quote:Op zondag 9 juni 2019 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou kunnen, alleen vind ik het vaag als je iemand vermoord je max 5-15jaar krijgt, en nabestaanden er elke dag mee moeten leven.
Zelfde voor verkrachtingen, geweldsdelicten, ga zo maar door.
Ja leuk, dat is een utopie, dat soort lui veranderen niet.quote:Op zondag 9 juni 2019 18:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat het de bedoeling is dat men uiteindelijk weer terugkeert in de maatsschappij. Voor de echte gekkies hebben we tbs maar goed daar worden wel fouten gemaakt. Al denk ik dat het onmogelijk is om te zeggen dat iemand nooit in herhaling zal vallen.
Ja sommige gevallen zou ik het idd met je eens zijnquote:Op zondag 9 juni 2019 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja leuk, dat is een utopie, dat soort lui veranderen niet.
Begrijp mij niet verkeerd, iedereen maakt fouten, maar als je zo ver gaat dan verdien je geen 2e kant in mijn ogen.
Het is ook lastige materie, maar ik denk zeker wel dat sommige mensen gewoon verrot zijn en dat je beter moeite kan steken in degene te helpen die niet al verloren zijn.quote:Op zondag 9 juni 2019 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja sommige gevallen zou ik het idd met je eens zijnMaar goed het is lastige materie
Schijnbaar gaan we er vanuit dat niemand al helemaal verloren isquote:Op zondag 9 juni 2019 18:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is ook lastige materie, maar ik denk zeker wel dat sommige mensen gewoon verrot zijn en dat je beter moeite kan steken in degene te helpen die niet al verloren zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |